doe ik wel ik kan ook sealen

@Will. gewoon wit A4 papier met 1letter erop ??
GeraLd aub.Mark Coupe schreef:@ Gerard....
Niets daar van! Dat was ooit...Gabri van der Veen schreef:en we noemen hem frits
Mark, dat zou mooi zijn. Ik weet niet zeker of ik er aan toe kom.Gerald schreef:Dat bord van Kamp Holland wil ik morgen wel maken,insealen gaat me niet lukken. Anders print ik er gewoon een paar setjes van, kunnen we de letters altijd nog uitwisselenWilleon de Zoete schreef:Aan alle RTC Kreuztage-gangers:
Graag wil ik even afstemmen wie wat meeneemt:
Dus hierbij een lijstje dat een ieder kan aanvullen:
Waβ muβ mit zum Kreuztage?:
Ik wil eigenlijk nog A4-tjes uitprinten met op elk A4-tje een letter. Zo kunnen we er KAMP HOLLAND van maken. Of is er iemand anders die dit op zich wil nemen, samen met het insealen?![]()
Verder zal ik nog een ehbo doos in de auto gooien.
Mark Coupe schreef:@ Gerard....
doe ik wel ik kan ook sealen![]()
@Will. gewoon wit A4 papier met 1letter erop ??
Statiegeld... Komop, laat ze dat zelf uitzoeken. Tis een kadotje en ik denk dat iedereen die paar extra centen nog mee wil lappen.Willeon de Zoete schreef:
Zal ik een krat Heineken meenemen voor de Duitsers? Maar dan zit je weer met statiegeld. Ik kijk wel ff.
Neem ik jullie tent wel mee als d'r nog plek voor is, dan zet ik die ook alvast op ok??Mark Coupe schreef:Nou zoals het nou lijkt kan ik helaas niet met de groep mee donderdagnacht rond 03.30...
wat ik wel heb kunnen regelen is dat we nu dus rond de middag vertrekken a.s vrijdag....
dus hopen Pauline en ik rond 18.00 in Hermsdorf te zijn
Daar dacht ik dus ook al aan, we zullen er geen teksten opzettenARNO16V schreef: Neem ik jullie tent wel mee als d'r nog plek voor is, dan zet ik die ook alvast op ok??
Dennis en ik nemen allebei al een P tent meeWilleon de Zoete schreef:Aan alle RTC Kreuztage-gangers:
Graag wil ik even afstemmen wie wat meeneemt:
Dus hierbij een lijstje dat een ieder kan aanvullen:
Waβ muβ mit zum Kreuztage?:
-Grote RTC clubtent? Wie komt er nog in de buurt van Leerdam om hem daar uit de opslag te halen?
Anders zullen we een paar kleine partytenten moeten meenemen (Mark en Gabri).
Arno neemt de recent aangeschafte RTC partytent mee. Als Gabri ook zijn exemplaar kan meenemen, dan kunnen we de partytenten gewoon naast elkaar neerzetten, naast die van Sieger en Marcel (die er waarschijnlijk als eerste staat). Als de Clio Club ook nog een partytent mee kan nemen, maken we er een mooi tentenkamp van.
Ik wil eigenlijk nog A4-tjes uitprinten met op elk A4-tje een letter. Zo kunnen we er KAMP HOLLAND van maken. Of is er iemand anders die dit op zich wil nemen, samen met het insealen?
Wie weet er verder nog leuke aankleding?
-BBQ: daar ter plaatse geld lappen en in de supermarkt kopen.
-walkie talkies: iedere bestuurder?
- spec-lijst standaards: Mark neemt er 5 mee.
Degenen die een RTC specs-lijstje willen hebben, stuur mij even een PM. Dan mail ik die toe en kun je hem zelf uitprinten en eventueel insealen.
Heb hier nog een vlag liggen, gooi ik die ook in de autoARNO16V schreef: @ Will, ik kan wel ff kijken of ik er nog een vlag bij kan kopen?
Weggooibestek! was niet van plan om de afwas te gaan doenWilleon de Zoete schreef: Neemt iedereen zijn bord en vork en mes mee?.
mmmm.... ok ik dacht als Pauline en ik s'avonds rond 18.00 aankomen, dat we zo aan konden schuiven bij de BBQWilleon de Zoete schreef:Vrijdagavond bij het restaurant of de Mac toch?