afhankelijk van in welke versnelling je rijdt.
Ik persoonlijk vind een snelle NA motor ook op de openbare weg prettiger rijden, een turbo is leuk voor het snellere sleurwerk zeg maar.TEAM009 Gert schreef:Is alleen wel heel anders rijden dan een NA motor. Een turbo gat waar je helemaal niet goed van wordt. Op het circuit voor mij liever een NA motor.
Een
Ah die had ik wel zien staan ja, en dat blok zit nou in de GTE van StevenBram schreef:Helaasch... Die van mij had oz velgen en staat bij steven (stk) zonder blok
Materiaal alleen is al zo'n 300 euro.... (en dan alleen omdat ik het voor inkoop met een hoop korting kan krijgen) En van dat doorlassen, dat is een goeie, subframe las ik zowieso helemaal door.Steven schreef:Vet, wat gaat zo'n kooi kosten? 2 voor de prijs van 1?
Gedeeltelijk doorlassen is wel gevaarlijk, dan issie op sommige punten zo stijf, dattie op tussenliggende punten extra hard gaat 'scharnieren', daarom moet je em toch eigenlijk wel volledig doorlassen.
Verder gewoon:
Nou verwacht niet dat ik vaak ga, het wordt echt een hardcore racer, daarmee naar Dl rijden wordt je niet echt heel vrolijk van ben ik bang, en om nou elke keer weer met een aanhanger daarheen te sukkelen...Ronald1916V schreef:Hoor ik daar een 5e deelnemer van het RTC-Ring team ?
Sommige stukken zaten vol in de zon en dus lekker warm, en die kwamen er juist minder goed af. Bleef allemaal plakken, werd een bende. Als het zo hard is blijft het allemaal nog een beetje schoon. Na wat pielen had ik er ook wel handigheid in, maar voordat je zover bent zitten er al halve blaren op je handMartijnG schreef:Had je geen fohn bij de hand? Dan gaan die matten er een stuk makkelijker uit...
Is inderaad wat slap nu, en zoals ik al zei hoor je als je nu rijdt vrij veel herrie. Die slapheid komt wel weer goed met de rolkooi die erin komt. En herrie maakt me niet zoveel uitpaulvanrooij schreef:wordt je dakplaat niet heel slap/klapperend zo zonder dakbekleding en isolatie?
En zo is het!Luco/Alpine-racer schreef:die dakplaat blijft klapperen en trillen hoor, daar helpt een kooi niks aan![]()
Maar dat maakt geen hol uit weg met die zooi![]()