Ja natuurlijk zit er een kern van waarheid in maargoed, toe maar weer. Toch het venster maar weggeklikt voordat ik de neiging krijg om een *zucht* te plaatsen.
Tim schreef:Ja natuurlijk zit er een kern van waarheid in maargoed, toe maar weer. Toch het venster maar weggeklikt voordat ik de neiging krijg om een *zucht* te plaatsen.
Erik is wel een kerel met humor
Vind 't wel meevallen eigenlijk, op elk forum heb je wel een remmen-discussie
Ik wou eigenlijk net gaan spammen in dat camera-bevestigings-topic
Ach ja, ik kreeg de originele remmen van de Prelude op d ering nooit aan het faden, maar op Zandvoort was het na anderhalve ronde al aan het faden.
Gewoon een stel betere remblokken is altijd een goede investering, dat lijken ze niet te willen begrijpen. Of een setje Redstuff remblokken een goede investering is valt dan ook maar weer te bezien, maargoed...
Steven schreef:Zal es kijken hoever ik kom deze week met m'n eigen barrel.
Ik moet alleen nog even de afdichtringen voor de tankvlotter en de brandstofpomp vervangen van de week.. lijkt er een keer op dat de 19 16V gewoon vroegtijdig klaar is voor een Ringweekend al moet ik dat niet te hard gaan zeggen. voordat je 't weet pleurt ie weer uit elkaar
Kep wel gezien dat de demper rechtsvoor zo lek als een mandje is, alles zit onder de olie daar
Ik mieter er nog wat interieurzooi uit, misschien verplaats ik de accu nog even (moet wel ff knappe accudoos hebben).
En zal nog es gaan knoeien met die oliekoeler.
Heb jij nog een gangbare remdrukbegrenzer liggen Ronald? Vind het een beetje zonde om een nieuwe te kopen en een instelbare kost me ook weer ff teveel.
Steven schreef:Kep wel gezien dat de demper rechtsvoor zo lek als een mandje is, alles zit onder de olie daar
Ik mieter er nog wat interieurzooi uit, misschien verplaats ik de accu nog even (moet wel ff knappe accudoos hebben).
En zal nog es gaan knoeien met die oliekoeler.
Heb jij nog een gangbare remdrukbegrenzer liggen Ronald? Vind het een beetje zonde om een nieuwe te kopen en een instelbare kost me ook weer ff teveel.
Als het goed is moet ik nog zo'n ding hebben liggen, maar dan moet ik wel even zoeken.. 19 16V en Clio 16V 't zelfde dan ?
Ik kan de 24-ste geen vrij krijgen.... (Alleen de zondag t/m 8 aug.....)
Anders was ik wel ff komen kijken (en wellicht rijden) met een maatje van me.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
zaterdags ook werken.... (vakantierperiode he... )
Als het zaterdag + zondag wwas geweest, waren we zo goed als 100% zondag komen kijken. Nah jah... dan maar ergens in september of zo ?? (die Fiesta van 'm moet toch eens een doop krijgen )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Steven schreef:Full floor is wel kicke, tis best mooie verdieping daar en kun je gezellig in de woonkamer zitten met z'n alle
Merijn, blijf je nu ook pitte? Haas zal wel weer niet, die mekkerde van tevoren al
@Ronald, ik weet wat beters, dat sloophok van Kool
Daar zal vast ook wel een remdrukregelaar tussen zitten.. kan wel ff kijken of ik dat spul wat dichter bij Beverwijk kan krijgen, moet er eerdaags nog heen om een Clio achteras op te halen
Steven schreef:Wanneer en waar moet je zijn dan? Would be nice
Zal Koolsla es ff pmmen.
Spitskool heeft nog een Clio achteras liggen voor mij, hij moest verhuizen met z'n knutselhok.. Tim heeft er nog een halve Williams liggen dus die moet die kant ook nog op
Zal ergens deze week zijn, Tim gaat Woensdag die kant op dacht ik, ik denk ik van het weekend ofzo..
Ik moet overigens niet in Beverwijk zijn.. maar Zwolle is nog altijd dichterbij dan Nijverdal
Steven schreef:Wanneer en waar moet je zijn dan? Would be nice
Zal Koolsla es ff pmmen.
Spitskool heeft nog een Clio achteras liggen voor mij, hij moest verhuizen met z'n knutselhok.. Tim heeft er nog een halve Williams liggen dus die moet die kant ook nog op
Zal ergens deze week zijn, Tim gaat Woensdag die kant op dacht ik, ik denk ik van het weekend ofzo..
Ik moet overigens niet in Beverwijk zijn.. maar Zwolle is nog altijd dichterbij dan Nijverdal
dat is de achteras van me sloop williams. had dat ff gezegt dan had ik hem gister meegenomen
Wat zijn precies de plannen/kosten qua slapen?
Lijkt mij ook wel ff grappig om een paar rondjes op de ring te doen met de Clio 16v. Ligt op de route naar mijn vakantie adres in Italië. KAn ik warmdraaien voor o.a. de Stelviopas
Geen angst voor caravan of fietsendrager achterop de Clio
Plan is om vrijdag 24 die kant op te rijden en de baan op van 14.15 tot 19.30 en 's avonds een biertje pakken. Slapen voor ongeveer 30 euro in een pension inclusief luxe ontbijt waar je ruim voldoende aan hebt en zaterdag nog weer rijden van 's morgens vroeg tot 's avonds ofzo
Camping behoort ook nog tot de opties maar das even zien.
Yups, las het net ja... Het is mij allebei om het even. Camping is misschien wel gezellig maar pension is ook wel makkelijk. Niet dat gekloot met een tent voor 1 nacht komt het dus eigenlijk op neer.
Eventueel kijken of we ergens aan kunnen schuiven op de camping met de bbq, 1 pilsje ten tijde van het eten en dan richting Adenau om verder te pilsen om maar iets te noemen.