Rolkooi is binnen, die zit er inmiddels in en het interieur eruit. Moet er nog even uit om de lasplaten er onder te zetten en gaten boren en een kleurtje maar dat ga ik samen met Martijn Kool morgen verder doen

Overgens wordt de kooi wit, gisteren even een kleurtje opgehaald en ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien! Ik denk wel gaaf!
Kuipstoel heb ik ook maar eens van zolder gevist om toch nog eens te kijken, zag de laatste tijd veel te veel plaatjes van ingebouwde kuipstoelen langs komen op het forum dus het befaamde frame er nog maar eens bijgepakt... 15 minuten, in mekaar en wel. Snap niet dat ik en een paar anderen samen er 3 uur naar hebben staren, het is vrij simpel

Vanavond maar even de kuipstoel er in prutsen dus

Foto's zal ik vanavond even proberen te maken, ook van het nieuwe dashbord aangezien ik m'n Williams dash heel wou houden en de Sparco kooi dus best wel door het dash heen moest wat ik niet wist van te voren. Nu hij er tijdelijk al ingezet is om het dashbord aan te passen moet ik zeggen dat het echt 100 keer mooier staat dan voor het dash langs