Dennis' Gtt --- VERKOCHT
Nou jullie het zeggen ,hij mag idd wel wat hoger
niet eens op gelet eigelijk. Dan maar ff nieuwe draadeindjes halen van de week.
Iedereen heeft een eigen mening over de koeling, juiste plaats of weer niet, ik zie het vanzelf wel.
Andere olieslang komt waar die nu zit Martijn en als het goed is staat de IC op mijn bumper.

Iedereen heeft een eigen mening over de koeling, juiste plaats of weer niet, ik zie het vanzelf wel.
Andere olieslang komt waar die nu zit Martijn en als het goed is staat de IC op mijn bumper.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Was dat ook met grotere radiateur? Waar zou je m dan moeten plaatsen? In de voorbumper naast de FMIC gaat niet lukken lijkt me?Florus schreef:Met deze opstelling krijg je nu zeker weten problemen met je koelwater temperatuur![]()
Geloof me maar, ik had 't zelfde probleem toen ik deze opstelling had
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
ik heb het heel erg mooi opgelost door de oliekoeler in het mistlamp gat te laten vallen (bestuurderszijde)
dit zou ik in elk geval niet doen als ik jou was.
kijk maar effe in mijn topic voor info en fotos.
dwz als de upload site het weer doet anders zie je alleen rode kruisjes.
anders kan ik je de fotos ook wel mailen.
suc6
dit zou ik in elk geval niet doen als ik jou was.
kijk maar effe in mijn topic voor info en fotos.
dwz als de upload site het weer doet anders zie je alleen rode kruisjes.
anders kan ik je de fotos ook wel mailen.
suc6
radiateur krijgt zo te weinig koellucht.
-
- Über-Spammer
Ja maar dat heb je sowiezo wel...IC, oliekoeler en radiateur vangen wel wat kiezels natuurlijk...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
mijn auto rijdt alleen bij heel erg mooi weer of meetings of sprints verder komt ie niet buiten dus die steenslag zal me roesten.
evt een stukkie fijnmazig gaas er extra voor doet ook wonderen tegen split.
evt een stukkie fijnmazig gaas er extra voor doet ook wonderen tegen split.
Achter het gat voor de mistlamp komt ie niet, heb niet voor niets nieuwe lampjes gekocht
Ik zat nog te denken aan een uitsparing in de bumper, maar die is al gespoten. Ik ben toch niet van plan met de auto het circuit op te gaan ofzo, dus ik denk dat het wel goed zal komen met de koeling
Eventueel kan hij nog op de plaats van de orginele IC, maar dan zit ie weer voor het luchtfulter...

Nee dat was met originele GTT radiateurMartijnG schreef:Was dat ook met grotere radiateur? Waar zou je m dan moeten plaatsen? In de voorbumper naast de FMIC gaat niet lukken lijkt me?Florus schreef:Met deze opstelling krijg je nu zeker weten problemen met je koelwater temperatuur![]()
Dit is met diesel radiateur:
[img]http://members.ziggo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f153.jpg[/img]
Whehe mooi, ik weet nog dat ik dat toen tegen jou zei en jij eigenwijs zijnFlorus schreef:Met deze opstelling krijg je nu zeker weten problemen met je koelwater temperatuur![]()

Gelukkig hebben we nog genoeg schapen hier op het forum

Ja, de wereld loopt gelukkig vol met nog veel meer eigenwijze mensen....Steven schreef:Whehe mooi, ik weet nog dat ik dat toen tegen jou zei en jij eigenwijs zijnFlorus schreef:Met deze opstelling krijg je nu zeker weten problemen met je koelwater temperatuur![]()
Gelukkig hebben we nog genoeg schapen hier op het forum

[slash modus]Een beetje GTT heeft natuurlijk een chargecooler....[/slash modus]

met lage temp sensor en thermostaat rijdt ik al jaren en geeft totaal geen koelings problemen met de standaard radiateur en @1,5 BAR boost
ga je er nu een oliekoeler precies in het midden voor hangen dan wordt de flow door je radiateur wel erg beperkt en krijg je dus een hogere koelvloeistof temp.
ga je er nu een oliekoeler precies in het midden voor hangen dan wordt de flow door je radiateur wel erg beperkt en krijg je dus een hogere koelvloeistof temp.
De vraag was 3 blz. terug precies hetzelfde hoor...mark 5t schreef:met lage temp sensor en thermostaat rijdt ik al jaren en geeft totaal geen koelings problemen met de standaard radiateur en @1,5 BAR boost

misschien overheen gelezen, maar waarom heb je je binnenscherm niet eruit gehaald toen je getectyleerd hebt? en dan nog, ff met de kwast man!
-
- Über-Spammer
En een oliekoeler mag niet 90 graden gedraaid worden toch? Dus je kan m ook niet ff in de lengte monteren?
Wat een klotezooi toch allemaal he
Wat een klotezooi toch allemaal he

Kan wel hoor, zolang ie maar niet ondersteboven komt te hangen en zo luchtbellen kan vangen. Uiteraard wel de toevoer onder en retour boven, zo heb ik ook tijden rondgereden, tot het zomer werd 
10 april 2005, pfff das ook geen gisteren meer:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Zand ... il%203.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Zand ... 8_1854.jpg[/img]

10 april 2005, pfff das ook geen gisteren meer:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Zand ... il%203.jpg[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Zand ... 8_1854.jpg[/img]