
Dennis' Gtt --- VERKOCHT
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ze zeggen altijd dat parelmoer niet bij te spuiten is. altijd kleurverschil.DennisT schreef:Ja maar mijne is een paar jaar geleden nog overgeblazen
maar succes

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Inderdaad, altijd lastig. De tankklep zul je het waarschijnlijk eerder aan zien dan de bumper, omdat die midden tussen de "andere" kleur komt. Waarschijnlijk spuiten ze toch eerst ff een kleurstaal om te kijken hoe de kleur uitkomt
Daarna kunnen ze hem altijd nog bijtinten.

Ik zal de moertjes aan de binnekant wel ff losflexen. Als het goed is gaat de bumper zaterdag gespoten worden trouwens, niet dat ik er iets aan heb want er moet nog het een en ander gebeuren voordat ie erop kan 

Net de FMIC maar eens definitief vast gehangen. Het sleepoog moest er vanaf omdat het anders net niet lekker zou gaan passen. Gelijk gekeken welke slangen ik nodig zou hebben en dat valt meteen weer aardig tegen
Net de bestelling geplaatst en doet doet meteen weer pijn in je portomonnee
En als we toch met geld aan het smijten zijn, doe er dan maar gelijk een oliekoeler bij
[img]http://img155.imageshack.us/img155/6130/p6050001.jpg[/img]



[img]http://img155.imageshack.us/img155/6130/p6050001.jpg[/img]
Zal dat wel ff posten als het dichtzit
Ik gebruik iig een paar stukjes van de oude slang die erop zat. Ik zal ook wel wat duidelijke foto's schieten. Maar een volgende keer bestel ik gewoon zo'n kant en klaar ding, scheelt een hoop gevloek en is niet eens veel duurder...
Hoorde trouwens dat de bumper al gespoten is!!

Hoorde trouwens dat de bumper al gespoten is!!
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
- Locatie: Drachten
Ja mooi werk man!
Heb afgelopen week ook een fmic mogen ontvangen van onze oosterburen...
Zit me een ongeluk te zoeken naar een gedetaileerd fotoverslag van een installatie maar vindt weinig.
Deze link kwam ik net tegen van Forge. Ik weet het, andere maten en een van de 2 aansluitingen gaat naar achteren maar toch wel te gebruiken als inspiratie denk ik.
Succes met de build en wees niet te zuinig met de
's 
Heb afgelopen week ook een fmic mogen ontvangen van onze oosterburen...
Zit me een ongeluk te zoeken naar een gedetaileerd fotoverslag van een installatie maar vindt weinig.
Deze link kwam ik net tegen van Forge. Ik weet het, andere maten en een van de 2 aansluitingen gaat naar achteren maar toch wel te gebruiken als inspiratie denk ik.
Succes met de build en wees niet te zuinig met de


-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Maar een goede indicatie van de gebruikte onderdelen is het wel.
Al weet ik niet of ik het wel op (exact) die manier had gedaan.... 

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Wat voor IC was deze nou ook alweer? De 140mm?
Tsja, buizen slangen kost wel wat, maar is nog wel te overzien toch? Beter alles uit RVS maken en alleen op de koppelingen siliconen slangen.
Tsja, buizen slangen kost wel wat, maar is nog wel te overzien toch? Beter alles uit RVS maken en alleen op de koppelingen siliconen slangen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ja maar ik kan het zelf niet maken en ken ook niemand die het ff netjes kan. Het is die 140mm IC ja, maar de slangen enzo kosten toch al snel 3x zoveel als dat kutding zelf
Het kan ook wel voor veel minder, maar ik wil het gewoon netjes hebben zitten 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Silicone Valley...
Paar siliconen humps moet al genoeg zijn om die beweging op te vangen. Ik ga waarschijnlijk in de aankomende paar weken aan de gang om RVS boostpipes te maken, misschien kan ik er wel een mal van maken voor de toekomst
Paar siliconen humps moet al genoeg zijn om die beweging op te vangen. Ik ga waarschijnlijk in de aankomende paar weken aan de gang om RVS boostpipes te maken, misschien kan ik er wel een mal van maken voor de toekomst

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Whehehe, niks is zeker bij mij he. Als je op mij moet gaan zitten wachten komt die GT nooit af 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Vanavond weer ff onder de gt gekropen, gewapend met flex, boormachine en staalborstel. De linker asophanging ff schoon gemaakt en het een en ander aan kleine roestplekjes aangevallen. Niks echt ernstig gevonden gelukkig, alleen het gat in de achterbak loopt iets verder naar achter door (dus ff groter plaatje maken) en over de rechter draagbalk moet ff een plaatje. De kale plekken gelijk maar ff in de zinkspray gezet.
Als ik morgen zin heb ga ik weer verder, heb nog werk zat eraan
Hoop dat de slangen ook morgen of overmorgen binnen zijn.
Als ik morgen zin heb ga ik weer verder, heb nog werk zat eraan

De oliekoeler zit nu op zijn plek, moet alleen nog 1 slang aansluiten, maar dat doe ik pas als ik de slangen voor de IC ook binnen heb. Moet nog even goed kijken hoe die gaan lopen namelijk. Ik heb vandaag ook de andere veerpoot eraf gehaald, even naar een kennis gereden met de vraag of ik met de luchtsleutel mocht spelen en toen de topschotels los gehaald. De rubbers zien er nog perfect uit en de topschotels ook nog wel goed, maar dat weet ik pas zeker als ik ze gestraald heb. Toen de wielkasten aangevallen met flex, boormachine en staalborstel (kutwerk!) en meteen in de tectyl gezet. Alleen de bus moest natuurlijk weer op zijn voordat ik klaar was, dus dat doen we van de week nog een keer overnieuw. Schijnt dat er nooit genoeg tectyl op een gtt kan zitten....
[img]http://img200.imageshack.us/img200/5416/p6090004.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/9468/p6090002.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/5515/p6090003.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/2930/p60900011.jpg[/img]

[img]http://img200.imageshack.us/img200/5416/p6090004.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/9468/p6090002.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/5515/p6090003.jpg[/img]
[img]http://img200.imageshack.us/img200/2930/p60900011.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Hoe laat je die andere slang van de oliekoeler eigenlijk lopen? Langs dezelfde kant of via de linkerkant?
Staat dat ding eigenlijk niet rechts achter het dichte gedeelte van de grill en voorbumper?
Komt de IC niet onder de voorbumper uit eigenlijk?
Hoop vragen he, maar ik vroeg het me zomaar af
Lekker bezig in elk geval 
Staat dat ding eigenlijk niet rechts achter het dichte gedeelte van de grill en voorbumper?
Komt de IC niet onder de voorbumper uit eigenlijk?
Hoop vragen he, maar ik vroeg het me zomaar af


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi