Dennis' Gtt --- VERKOCHT

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Is inderdaad een k-kleur. Zeker omdat ie na jaren geler wordt en zie dan maar eens een passende kleur te vinden. :(
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Ja maar mijne is een paar jaar geleden nog overgeblazen :beer:
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

DennisT schreef:Ja maar mijne is een paar jaar geleden nog overgeblazen :beer:
ze zeggen altijd dat parelmoer niet bij te spuiten is. altijd kleurverschil.

maar succes ;)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Inderdaad, altijd lastig. De tankklep zul je het waarschijnlijk eerder aan zien dan de bumper, omdat die midden tussen de "andere" kleur komt. Waarschijnlijk spuiten ze toch eerst ff een kleurstaal om te kijken hoe de kleur uitkomt (Y) Daarna kunnen ze hem altijd nog bijtinten.
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

We zullen het wel zien, het zal iig beter zijn dat het was ;)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Tankklepje makkelijk los gekregen dan?

De eikel die die construtie heeft verzonnnen moeten ze afschieten :gun:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Gewoon een nieuwe kopen... ALs je toch moet gaan spuiten in ieder geval. Het plastic can zo'n oude wordt hard en breekbaar. En het 'mechanisme' wordt stroef. Voor je het weet is breek ie af!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Ja dat snap ik, maar volgens mij zat er bij Dennis net al een nieuwe op omdat die oude was afgebroken.

Die dingen zijn toch ook zo duur weer niet
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

7700757880

klep brandstof

€ 34,30

prijs van 4 oktober 2008

Handig als je alles bijhoudt :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Prices have gone up again! :(
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Er zat een nieuwe oude op van een normale witte gtt. Maar ik had idd al een nieuw klepje incl. mechanisme besteld, de oude moet nog los maar dat hoeft niet meer voorzichtig :P
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Kost trouwens € 29,98 ;)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Ja mijn prijs is ex btw en ex korting.

je moet em wel voorzichtig losmaken anders beschadig je of het achterscherm of je krijgt em dr helemaal niet meer uit.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Ik zal de moertjes aan de binnekant wel ff losflexen. Als het goed is gaat de bumper zaterdag gespoten worden trouwens, niet dat ik er iets aan heb want er moet nog het een en ander gebeuren voordat ie erop kan :P
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

was de geflexte bumper al weg? omdat ik je ad niet meer zie :wink:
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Net de FMIC maar eens definitief vast gehangen. Het sleepoog moest er vanaf omdat het anders net niet lekker zou gaan passen. Gelijk gekeken welke slangen ik nodig zou hebben en dat valt meteen weer aardig tegen |: Net de bestelling geplaatst en doet doet meteen weer pijn in je portomonnee (U) En als we toch met geld aan het smijten zijn, doe er dan maar gelijk een oliekoeler bij :~


[img]http://img155.imageshack.us/img155/6130/p6050001.jpg[/img]
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

welke bochten + pijpjes heb je besteld?

is misschien ook handig voor andere van het forum :wink:
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Zal dat wel ff posten als het dichtzit :P Ik gebruik iig een paar stukjes van de oude slang die erop zat. Ik zal ook wel wat duidelijke foto's schieten. Maar een volgende keer bestel ik gewoon zo'n kant en klaar ding, scheelt een hoop gevloek en is niet eens veel duurder...

Hoorde trouwens dat de bumper al gespoten is!!
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

goed bezig (Y) zo'n kant en klaar ding, is dat te krijgen voor een gtt dan :(
Jeroen - CycoMiko
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
Locatie: Drachten

Ja mooi werk man!
Heb afgelopen week ook een fmic mogen ontvangen van onze oosterburen...
Zit me een ongeluk te zoeken naar een gedetaileerd fotoverslag van een installatie maar vindt weinig.

Deze link kwam ik net tegen van Forge. Ik weet het, andere maten en een van de 2 aansluitingen gaat naar achteren maar toch wel te gebruiken als inspiratie denk ik.

Succes met de build en wees niet te zuinig met de :foto: 's :D
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Er zijn meerdere sets leverbaar, grill-mounts o.a. Maar hou voor een complete set rekening met minimaal 600 euro, sommige kosten wel 1000 euro.
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Maar een goede indicatie van de gebruikte onderdelen is het wel. :p Al weet ik niet of ik het wel op (exact) die manier had gedaan.... :wink:
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Wat voor IC was deze nou ook alweer? De 140mm?

Tsja, buizen slangen kost wel wat, maar is nog wel te overzien toch? Beter alles uit RVS maken en alleen op de koppelingen siliconen slangen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Ja maar ik kan het zelf niet maken en ken ook niemand die het ff netjes kan. Het is die 140mm IC ja, maar de slangen enzo kosten toch al snel 3x zoveel als dat kutding zelf :P Het kan ook wel voor veel minder, maar ik wil het gewoon netjes hebben zitten :)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

opzich is het niet erg om veel silicone bochten te hebben want dit zorgt wel voor enige flexibiliteit ivm het bewegen van het blok :wink:
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Silicone Valley...

Paar siliconen humps moet al genoeg zijn om die beweging op te vangen. Ik ga waarschijnlijk in de aankomende paar weken aan de gang om RVS boostpipes te maken, misschien kan ik er wel een mal van maken voor de toekomst :D
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Zegt ie nu... :~
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Whehehe, niks is zeker bij mij he. Als je op mij moet gaan zitten wachten komt die GT nooit af :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Daar heb je een punt ;) Dat ding moet snel weer gaan rijden!
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Vanavond weer ff onder de gt gekropen, gewapend met flex, boormachine en staalborstel. De linker asophanging ff schoon gemaakt en het een en ander aan kleine roestplekjes aangevallen. Niks echt ernstig gevonden gelukkig, alleen het gat in de achterbak loopt iets verder naar achter door (dus ff groter plaatje maken) en over de rechter draagbalk moet ff een plaatje. De kale plekken gelijk maar ff in de zinkspray gezet.

Als ik morgen zin heb ga ik weer verder, heb nog werk zat eraan :lol: Hoop dat de slangen ook morgen of overmorgen binnen zijn.
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

vind een gt nooit erg om te hebben denk ik (Y)
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

De oliekoeler zit nu op zijn plek, moet alleen nog 1 slang aansluiten, maar dat doe ik pas als ik de slangen voor de IC ook binnen heb. Moet nog even goed kijken hoe die gaan lopen namelijk. Ik heb vandaag ook de andere veerpoot eraf gehaald, even naar een kennis gereden met de vraag of ik met de luchtsleutel mocht spelen en toen de topschotels los gehaald. De rubbers zien er nog perfect uit en de topschotels ook nog wel goed, maar dat weet ik pas zeker als ik ze gestraald heb. Toen de wielkasten aangevallen met flex, boormachine en staalborstel (kutwerk!) en meteen in de tectyl gezet. Alleen de bus moest natuurlijk weer op zijn voordat ik klaar was, dus dat doen we van de week nog een keer overnieuw. Schijnt dat er nooit genoeg tectyl op een gtt kan zitten.... :~



[img]http://img200.imageshack.us/img200/5416/p6090004.jpg[/img]



[img]http://img200.imageshack.us/img200/9468/p6090002.jpg[/img]



[img]http://img200.imageshack.us/img200/5515/p6090003.jpg[/img]



[img]http://img200.imageshack.us/img200/2930/p60900011.jpg[/img]
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

gebruik je een spuitbus :( je kan beter een blik halen, kan je lkkr smeren met een kwast, komt geen nevel op je auto en je longen gaan niet zo naar de kloten :wink:
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Hoe laat je die andere slang van de oliekoeler eigenlijk lopen? Langs dezelfde kant of via de linkerkant?
Staat dat ding eigenlijk niet rechts achter het dichte gedeelte van de grill en voorbumper?
Komt de IC niet onder de voorbumper uit eigenlijk?

Hoop vragen he, maar ik vroeg het me zomaar af :D Lekker bezig in elk geval (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Gesloten