ACT: ICT en (web) Design.
deze pc is ooit voorgeinstalleerd met vista geleverd. dus geen xp-proffesional
er heeft vervolgens iemand een nieuwe versie van vista op gezet. hiervóór is alles van de schijf gewist. ook een eventuele recovery. de versie van vista is ook nog eens in het spaans. Ik kom er redelijk uit, maar maakt het nog eens een beetje lastiger.
er heeft vervolgens iemand een nieuwe versie van vista op gezet. hiervóór is alles van de schijf gewist. ook een eventuele recovery. de versie van vista is ook nog eens in het spaans. Ik kom er redelijk uit, maar maakt het nog eens een beetje lastiger.
-
kan niet met zekerheid zeggen dat ik de juiste bios-update heb gevonden.
we iets anders. misschien ook interessant voor anderen hier:
Intel(R) Matrix Storage Manager
ik ga hiermee proberen de juiste drivers uit de installatie te halen en deze toe toe te voegen aan de xp-versie. en dan kijken wat ie doet
als dit niet werkt dan ga ik kijken of ik het uit kan besteden
we iets anders. misschien ook interessant voor anderen hier:
Intel(R) Matrix Storage Manager
ik ga hiermee proberen de juiste drivers uit de installatie te halen en deze toe toe te voegen aan de xp-versie. en dan kijken wat ie doet
als dit niet werkt dan ga ik kijken of ik het uit kan besteden
In het bestand wat je eerder gedownload hebt zit gewoon een programmaatje waarmee je de juiste floppy kan maken. Daar kun je ook de files uithalen die moet toevoegen aan je Windows installatie, volgens mij. Zeker als je die floppy hebt gemaakt kun je de benodigde files daar uit halen.
Zie map : F6 Floppy Utility
Zie map : F6 Floppy Utility
dit heb ik in ieder geval gevonden om de bios te upgraden. kan er alleen geen handleiding van vinden.
en ik ga niet zo maar wat proberen op dit gebied
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/e ... 5620/bios/
en ik ga niet zo maar wat proberen op dit gebied
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/e ... 5620/bios/
-
check bovenste : ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/e ... 20/driver/
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
oke, is gedownload. deze bestanden kan ik alleen niet zo toevoegen aan de xp-versie. volgens mij heb ik namelijk de bestanden nodig die in de cab-bestanden staan. of zit ik er helemaal naast?Egon schreef:oke, is aan het downloaden
hopelijk kom ik nu wel een stukje verder
Merijn schreef:Ik heb je de bestanden gestuurd per mail naar je lycos adres... 1 rar-file die je moet uitpakken. Die bestanden moet je kunnen toevoegen aan de installatie met nLite.
oeps, mijn lycos mail is gestopt
stuur maar even naar mijn hotmail als je wilt. alvast bedankt
-
ja, partitie selecteren, d , enter, L
Hoe groot is de partitie die hij aangeeft ?
Hoe groot is de partitie die hij aangeeft ?
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
tip voor website beheerders, is een chatbox niet iets leuks voor op de site?, dan kan je iig ff snel tegen de online mensen vraag stellen 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
naar mijn idee heeft die nooit lang gedraaid, gezien toen t forum plofte...
Volgens mij heeft ie uberhaupt nooit gedraaid 

jawel, in test volgens mij. En Merijn en ik hadden toen denk ik die versie draaien omdat we moderators waren?
of allemaal op het rtc-irc :.