ACT: Clio16V
Dus je kunt beter een F7R kopen zoals ik net al zei, die loopt standaard al beter dan een sneller gemaakte F7P. Je mag blij zijn als je 150 pk haalt met de F7P met die aanpassingen die je net opnoemt......
-
- Moderator
- Car: MB
Ben het met Rob eens. Die R motor kost wat meer (en is lastiger te vinden) als de P variant maar als je die aanpassingen meerekent dan ga je voor die P motor ook een hoop kwijt zijn.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
oke dan zal ik eens alles in de gaten blijven houden voor een f7r motor. Is toch iets leuker als een f7p motor.
Is het noodzakelijk om ook de aandrijfassen van een f7r te hebben en de draagarmen en al?
Remmerij wordt dan zoiezo aangepast naar de 16v klauwen en brembo max schijven.
Is het noodzakelijk om ook de aandrijfassen van een f7r te hebben en de draagarmen en al?
Remmerij wordt dan zoiezo aangepast naar de 16v klauwen en brembo max schijven.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zeker weten: opboren 500,-; krukas met zuigers 200,-. En dan nog een donorblok.Tom schreef:Ben het met Rob eens. Die R motor kost wat meer (en is lastiger te vinden) als de P variant maar als je die aanpassingen meerekent dan ga je voor die P motor ook een hoop kwijt zijn.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Nee joh, mijn 2.0 16V staat inmiddels weer veilig onder de werkbank met een kleedje er overTim schreef:Ronald!?

Vraag me af of dat een 2.0 is.. die 19's worden wel vaker aangeboden als 2.0 ipv 1.8..
Mijn eerste 19 (de XP-GZ-12) stond ook te koop als 2.0 16V omdat die vent gewoon niet anders wist..
Ook die "Speciale nokkenassen" en "Speciale Chip" heb ik m'n bedenkingen over..
heb je gezien bij wat voor "woning" die staat?
lekker staan laten dus!!
lekker staan laten dus!!
het heeft ook absoluut geen haast voor mij, want me rsi rijd nu weer helemaal goed. Schijnbaar had mijn monteur/maat een vr6 redelijk bij kunnen houden binnen de bebouwde kom.
Ik hou het dus wel gewoon gewoon eens in de gaten als ik ooit een f7r blok tegen het lijf aan loop, want moet dan ook een bak,ecu en kabelboom ervan hebben.
Ik hou het dus wel gewoon gewoon eens in de gaten als ik ooit een f7r blok tegen het lijf aan loop, want moet dan ook een bak,ecu en kabelboom ervan hebben.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Mischien heeft die woning ook wel een 2.0 ?mark 5t schreef:heb je gezien bij wat voor "woning" die staat?
lekker staan laten dus!!

Laatst gewijzigd door Riël op ma 13 apr 2009 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo, even ander vraagje tussen door.
Ik ben binnenkort van plan om een renault clio 16v te kopen omdat ik mijn renault 21 turbo quadra ga verkopen.
maar ik wou even weten wat het verschil is tussen een clio 16v en een 16v grandprix
alvast bedankt, rob
Ik ben binnenkort van plan om een renault clio 16v te kopen omdat ik mijn renault 21 turbo quadra ga verkopen.
maar ik wou even weten wat het verschil is tussen een clio 16v en een 16v grandprix
alvast bedankt, rob
volgens mij eigenlijk alleen het interieur. motorisch is ie als ik me niet vergis precies hetzelfde.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0394206860Wouter de Wit schreef:volgens mij doet ie het niet
Die Seite kann nicht aufgerufen werden
Trust me. I know what I'm doing.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5951670
iemand idee over deze auto? vind hem wat verdacht ivm stuur, soort van plaatje over chassisnr? en zeer grijs voorbumper icm achterbumper. prijs + kmstand + netheid auto vind ik ook niet passen.
iemand idee over deze auto? vind hem wat verdacht ivm stuur, soort van plaatje over chassisnr? en zeer grijs voorbumper icm achterbumper. prijs + kmstand + netheid auto vind ik ook niet passen.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Heb gisteren voor mijn zusje een leuke Chipie gekocht uit 1995 voor 800 euro...
Deze ziet er echter wel leuk uit hoor. Wat verwacht je van zo'n oude ketel, da's allemaal niet altijd niet meer zoals ie ooit was. Gewoon kijken of het nog de moeite is om lekker in te karren
Deze ziet er echter wel leuk uit hoor. Wat verwacht je van zo'n oude ketel, da's allemaal niet altijd niet meer zoals ie ooit was. Gewoon kijken of het nog de moeite is om lekker in te karren

snap ook wel dat het niet allemaal toppie meer is
bedoel meer mee dat er niet mee gerommeld is.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Sportstuurtje is standaard in een Clio I Bebop.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bekleding is anders, gelimiteerde serie, alleen in Duitsland geleverd dus in NL allemaal import.robscheenen schreef:Hallo, even ander vraagje tussen door.
alvast bedankt, rob
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
oftewel een leuke naam voor dezelfde pruttelWouter de Wit schreef:Bekleding is anders, gelimiteerde serie, alleen in Duitsland geleverd dus in NL allemaal import.robscheenen schreef:Hallo, even ander vraagje tussen door.
alvast bedankt, rob

die laatste 16v's kwamen ze anders zeker niet vanaf

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
net als met de veyron's dus? daar maken ze ook steeds meer speciale edities van om de zooi maar te verkopen 

Het is de meest luxe versie die ooit geleverd is. Genummerd, alle opties (ABS, stuurbekrachtiging, airbag, electrische ramen en spiegels, speciale luxe bekleding, etc). Alleen in Duitsland geleverd...robscheenen schreef:Hallo, even ander vraagje tussen door.
alvast bedankt, rob
zijn de grand prix echt helemaal nooit in nederland geleverd? en is het dan wel te vertrouwen met de kilometer stand enz.
En als ze import zijn kan hij dan evengoed nap hebben?
bedankt voor jullie reacties
En als ze import zijn kan hij dan evengoed nap hebben?
bedankt voor jullie reacties
NAP zal moeilijk zijn... In Duitsland is het bij wet strafbaar om km-standen terug te draaien, maar zodra ze in NL zijn is het ineens een ander verhaal.
Aan de algemene staat van de auto kun je vaak wel inschatten hoe de auto ervoor staat. En boekjes!
Bestaat er in Duitsland zoiets als NAP? Dan zou je het op basis van chassisnummer na moeten kunnen gaan.
Aan de algemene staat van de auto kun je vaak wel inschatten hoe de auto ervoor staat. En boekjes!
Bestaat er in Duitsland zoiets als NAP? Dan zou je het op basis van chassisnummer na moeten kunnen gaan.
mmm, ik zal binnenkort eens gaan kijken.
Er staan een aantal clio16v op marktplaats, alleen zien die er allemaal niet zo fris meer uit. En de grand prix die er op staan wel en ze zijn helemaal origineel en met weinig kilometers.
Er staan een aantal clio16v op marktplaats, alleen zien die er allemaal niet zo fris meer uit. En de grand prix die er op staan wel en ze zijn helemaal origineel en met weinig kilometers.
-
- Über-Spammer
Stel nou eens dat voordat je de auto daadwerkelijk invoert, de km stand word teruggedraaid?! Dan heb je niks aan nap 

heb je die aankoop tips 16v al doorgenomen? nette 16v kan lang zoeken zijnrobscheenen schreef:mmm, ik zal binnenkort eens gaan kijken.