Ja het zat weer eens mee
Na 9 rondjes waarvan dit de 3e achter mekaar was reed ik in Hatzenbach en op weg naar de volgende bocht zag ik ineens een rookgordijn achter me, temperatuur van olie en kvs was goed en geen waarschuwingslampjes.
Toch de auto maar direct aan de kant gezet want voor hetzelfde geld liep er toch iets uit en krijg ik de schuld als er iemand schade rijdt of erger...
Auto achter de vangrail geparkeerd en kap opengetrokken maar de rook enzo was allang weer weg dus kon enkel nog een paar spetters op het stuurhuis zien wat uiteindelijk wel motorolie zwart van kleur was. Er lag een plasje van 5 cm onder en that's it. Echter kwam er net een auto met marshals aanrijden dus dat was een gevalletje helaas pindakaas en dus dokken en afslepen...
Rest van de middag lekker met een Mini Cooper Cabrio gereden dus heb me verder wel vermaakt

Echter later die dag toch nog eens bij de auto gekeken, had hem vlakbij hotel Zur Burg staan en een telefonisch consult verder met Ronald toch maar eens gestart en zitten proberen, echter komt er sindsdien geen druppel olie meer uit en lijkt alles goed
Vandaag dus niet meer gereden, enkel wat passagiersrondes in een M3 dus heb me wel vermaakt

De terugweg eind van de middag voorzichtig begonnen en met de NL grens in zicht het gas er wat meer op gegooid en met een gangtje varierend tussen de 160 en 210 eens wat zitten proberen maar hij doet het probleemloos! Ik heb wel vorige week iets gemorst met het bijvullen maar of dat het nou geweest is, ik weet het anders ook niet.
Morgen maar even op de brug verder kijken en anders maar van de week even een duurtest en dan volgend weekend gewoon weer van de partij met hopelijk wat meer geluk!