Ik zit dan toch liever stevig in mijn stoel gedrukt. Gt met goed bevestigde kooi is zo slap nog niet volgens mijDennisT schreef:Als je met een gt gaat rollen is het volgens mij niet je grootste zorg dat je gordel iets langer wordt
wat kost dat front, ik moet ook een nieuwe hebbenWouter de Wit schreef:Hier ook maar weer een update;
Gisteren is dit bij de spuiter bezorgt;![]()
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Een gloedjenieuw voorfront voor de 5. Voor de nieuwsgierige mensen, het bestelnummer;
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... 4Small.jpg[/img]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!!Luco/Alpine-racer schreef:Wat kost nou dat frontje????????
Oh geen idee eigenlijk. Heb bij Biesheuvel gezegd dat ik er ook een sensor bij moest hebben. Doorgegeven dat het een Renault 5 was (bouwjaar 88 ) en kwamen ze met eentje aanzetten.MartijnG schreef:Wat voor olietemperatuursensor heb je eigenlijk? Ik weet dat je korte en lange versies hebt?
Die vraag staat uit, de administratie was er vandaag niet.Luco/Alpine-racer schreef:Wat kost nou dat frontje????????
Heb je me niet horen vloeken vanmiddag??Jean-Paul-S schreef:Ah, bijna klaar![]()
Volgende weekJean-Paul-S schreef:Wanneer Bozzini?
ogv? We hebben zelf rustig aan gedaan vandaag. Gisteren hebben we lang doorgewerkt en vandaag even schoon schip gemaakt achterom, en een aanhanger onderdelen naar de box gebracht.Wouter de Wit schreef:Heb je me niet horen vloeken vanmiddag??Jean-Paul-S schreef:Ah, bijna klaar![]()
![]()
![]()
![]()
(kom jij het anders is ff rechtmaken dan joh)
Volgende weekJean-Paul-S schreef:Wanneer Bozzini?(OGV!)
Ja weet ik, maar knipperlicht past er nu niet in en voorbumper past er ook niet op. Das iets teveel van het goede.Mrtn schreef:vanaf de fabriek heeft 't volgens mij al nooit netjes gezeten hoor... ze namen het niet zo nou met evenwijdig lopende naden
Die zijn recht, is nagemeten.Jean-Paul-S schreef:en je scherm wat naar buiten verplaatsen werkt ook niet? Heb je gemeten of het wel een beetje normaal ertussen zit? Zijn je kokers wel recht?