Artikel: Toyo PROXES T1-R 195/40 R16 80V RFD Velgbescherming (So)Aantal: 4Prijs per stuk netto: 57.45 EUR (68.36 EUR brutto)
heb wel de 195/40 besteld

Kheb nog wel een setje SP9000 op voorraad in 195/40R16+Clio16v+ schreef:de 195-40-16 is volgens mij niet veel leverbaar, heb iig de 45 variant genomen
Wat moeten die kosten? Ben bijna toe aan nieuweMark Coupe schreef:Kheb nog wel een setje SP9000 op voorraad in 195/40R16+Clio16v+ schreef:de 195-40-16 is volgens mij niet veel leverbaar, heb iig de 45 variant genomen
zie post bovenMark Coupe schreef:Kheb nog wel een setje SP9000 op voorraad in 195/40R16+Clio16v+ schreef:de 195-40-16 is volgens mij niet veel leverbaar, heb iig de 45 variant genomen
Ik zie anders 73,20 EUR staan op autobandenmarkt.nl, inc BTW+Clio16v+ schreef:
Artikel: Toyo PROXES T1-R 195/40 R16 80V RFD Velgbescherming (So)Aantal: 4Prijs per stuk netto: 57.45 EUR (68.36 EUR brutto)
7 Jaar autobandenmarkt.nl - 7% jubileumkorting op alle banden - tot 16-07-2008!Mrtn schreef:Ik zie anders 73,20 EUR staan op autobandenmarkt.nl, inc BTW+Clio16v+ schreef:
Yokohama S.drive komt op even 100EUR....
hoe kom jij aan 57.45EUR dan??
whelp wie kan mij hier mee helpen moet nog banden kopen.pasqwess schreef:he hallo
ff vraagje heb nu 6,5j onder mijn RSi maar wil 7j er onder gooien
pas dat de clio is wel erg verlaagt achter zitten de banden in de wiel kasten
voor net niet
alvast bedankt !!
het gaat hier om een 195-50-15 en een et van 35 velg van borbet bs
maar toch thx voor het berichtje en het probeeren!Richard schreef:Ik weet dat bij mij oude clio 195-50-16 aan de binnenkant bij uiterst insturen iets aanliep en bij het te hard nemen van een drempel achter tegen de kassen liep.
Hij was niet verlaagd en weet de et waarde niet dus kan je eigenlijk niet echt verder helpen
nee, niet echtRichard schreef:Niet tevreden over kwikfit??~thijs~ schreef:gewoon bij elke velgenboer of automaterialen zaak denk zelfs dat kwik sjit ze ook heeft
maar past dit op mijn clitje ong 5 cm verlaagt dus achterpierre schreef:volgende opgave door http://www.rimstock.com
7 x 15 195/45R15 195/50R15
DRIFZ
PRO RACE 1.2
PRO RACE 2
Das nou echt een retorische vraag~thijs~ schreef:nee, niet echtRichard schreef:Niet tevreden over kwikfit??~thijs~ schreef:gewoon bij elke velgenboer of automaterialen zaak denk zelfs dat kwik sjit ze ook heeft
PMRemon-CL10 schreef:Wat moeten die kosten? Ben bijna toe aan nieuweMark Coupe schreef:
Kheb nog wel een setje SP9000 op voorraad in 195/40R16Aangezien er nu ook SP9000 onder ligt
Hier in Zeeland hoor ik niet zoveel slechte verhalen over kwikfit dus jaSteven schreef:Das nou echt een retorische vraag~thijs~ schreef:nee, niet echtRichard schreef:Niet tevreden over kwikfit??~thijs~ schreef:gewoon bij elke velgenboer of automaterialen zaak denk zelfs dat kwik sjit ze ook heeft
de kwikshit is toch geen garage man, das gewoon massawerk en altijd duurder dan banden online kopen en ergens laten monteren, ook al hebben ze van die 2+2 banden gratis acties, volgens mij wordt je daar lekker mee genaait waar je bij staat.Richard schreef:Hier in Zeeland hoor ik niet zoveel slechte verhalen over kwikfit dus jaSteven schreef:Das nou echt een retorische vraag~thijs~ schreef:nee, niet echtRichard schreef:Niet tevreden over kwikfit??~thijs~ schreef:gewoon bij elke velgenboer of automaterialen zaak denk zelfs dat kwik sjit ze ook heeft![]()
Waarom ben je ontevreden dan?
wielsloten kan je er prima kopen hoor, technische dingen daar alleen niet laten doenRichard schreef:Dat doe ik zowieso niet!
Vandaag ff wat mensen gevraagd over kwikfit maar ook zij waren niet zo enthousiast! Toch maar ff een andere boer opzoeken dan!
Richard schreef:Heeft iemand ervaring met deze band??
Is dit een beetje kwaliteit?
Toyo PROXES 4 195/45 R16 84V RF
Er zijn bandjes die beter uit de testen komen, maar ik heb ze ook besteld vorige weekpierre schreef:Richard schreef:Heeft iemand ervaring met deze band??
Is dit een beetje kwaliteit?
Toyo PROXES 4 195/45 R16 84V RF
http://www.einsehen.de/reifentestcom/cg ... 115z3&&&EN&&