Als je simpel rekent wel, maar zodra je gaat swappen met een motor die er niet inpast, gaat de euroteller lopen. Hard.
Durf dus ook te stellen dat de Megane swap duurder wordt in the end.
Als je er aan wil beginnen, moet je 1 ding doen, en dat is zorgen dat je een complete schade Megane RS hebt staan, anders moet je voor elk dingetje wat je in the beginning niet hebt, naar de sloop, en die rekenen voor dat soort onderdelen de hoofdprijs (er staat immers RS op).
Hoe erg kan het worden? Je wil de RS motor, maar daar past waarsch alleen de Nissan bak op, dus die moet je kopen. Op de bak passen weer alleen de Megane assen (kopen). Vervolgens blijken die te lang, en moet je custom assen laten maken. tjing tjing.
Om nog niet te spreken van de electronica, waar je bij aanschaf van een kale motor niks van hebt (kabelboom, contactslot, ecu, etc)
De tijd die je vriend er mee bezig zal zijn... ojee...hoop dat ie geen vriendin heeft
Als je leek bent, en geen eindeloos budget hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen.
Als het zo makkelijk/goedkoop was, deed iedereen het (ik ook), en kon je een 'handleiding' downloaden van het internet.