*edit* Babel fish is toch niet zo goedschitterende vernieuwing van je 19 16s
daarentegen jouw motor, c' is nieuw (standaarduitwisseling) of c' is een schoonmaken behaagt van het blok??
in ieder geval schitterende zij en met deze velgen daar
hehe nee inderdaadWouter de Wit schreef:Zo moeilijk is het niet
*edit* Babel fish is toch niet zo goedschitterende vernieuwing van je 19 16s
daarentegen jouw motor, c' is nieuw (standaarduitwisseling) of c' is een schoonmaken behaagt van het blok??
in ieder geval schitterende zij en met deze velgen daar
nettoyagexenon schreef: par contre , ton moteur , c'est un neuf (échange standard ) ou c'est un nettoyage complais du bloc ??
en tout cas elle et superbe avec ces jantes là
excuse me for the French language!! I speak l' very little; English, but I will do my better for you speak and will render comprehensible me-jo- schreef:nettoyagexenon schreef: par contre , ton moteur , c'est un neuf (échange standard ) ou c'est un nettoyage complais du bloc ??
en tout cas elle et superbe avec ces jantes là
La langue est tres difficile pour les mec's ice. Peut-etre c'est possible pour ecrire en anglais ?
hij vraagt of de motor een vervangmotor (nieuw) is of gereinigd. Tevens vermeld hij dat de wielen er prachtig onder staan.
Ja me stuurbekrachtiging deed het toen wel..jacques schreef:Stuurhuis
Martijn,
Toen je het lekke stuurhuis nog had, deed de stuurbekrachtiging het toen wel?
Ik heb namelijk een keer gehad, dat de pomp goed was en de stuurbekrachting niet werkte. Het lag toen aan het stuurhuis.
Ja ik weet hoe het werkt;)Alpine schreef:Een keer geheel naar links sturen en geheel naar rechts en dat een keer of 5,zo krijg je het systeem ontlucht. (dop van het vaatje)
Ik heb nog wel een stuurhuis liggen voor een R19 16V, eventueel ook de leidingen en pomp, PM voor prijs/info.Martijn 16v schreef:Ja ik weet hoe het werkt;)Alpine schreef:Een keer geheel naar links sturen en geheel naar rechts en dat een keer of 5,zo krijg je het systeem ontlucht. (dop van het vaatje)
Owkay vanmiddag de pomp vervangen en nogsteeds hetzelfde probleem.. Nu zat ik zelf te denken aan dat de kleppen in het stuurhuis open blijven staan en er dus geen druk wordt opgebouwd,.
Iemand nog een stuurhuisje voor me liggen dus?![]()
Is het ook moeilijk om hem te vervangen met de motor er nog in?
Gaat ie ook nog doen voor de 21steMartijn Kool schreef:mooi hoor!,
maar 2 jaar, en dan nog steeds zo hoog, zakken met dat koekblik! ;p