ACT: Banden
-
- Contacteer:
[img]http://www.tyrereviews.co.uk/images/tyres/sportrac3.jpg[/img]
Ik heb er vandaag 4 nieuwe Vredestein Sportrac 3 banden onder laten leggen.
Auto: Clio RS 2.0 2000
Ze bevallen super!
Ik heb er vandaag 4 nieuwe Vredestein Sportrac 3 banden onder laten leggen.
Auto: Clio RS 2.0 2000
Ze bevallen super!
-
- Moderator
- Car: MB
Nu zijn ze idd ineens wel weer te zien op de site. Heb maar besteld. Had gister de bandenman aan de lijn hier uit de buurt maar die kon ook niet leveren. Scheen in Backorder te staan bij Michelin.Steven schreef:Autobandenmarkt wijzigt dagelijks, heeft met voorraden en leveringen etc. te maken.
De Toyo's zijn ook wel eens afwezig bijv, minder snel als andere merken. Yokohama en dan met name de Parada is ook vaak afwezig.
Als je erover mailt krijg je een vaag antwoord terug, gewoon ff geduld hebben en durf je op een briefje te geven dat ze deze week wel weer zullen opduiken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Wilde van de week 2 nieuwe sp 9000's maar die zijn er niet meer en komen niet meer
ben nu voor Toyo T1R gegaan.

Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
heb nu Toyo PROXES T1-R 195/40 R16 eronder, bevalt goed. ben nog wel benieuwd naar het slijten... 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Wat voor maat wilde je die dan? In mijn maat zijn ze nog gewoon te krijgen...martijn williams schreef:Wilde van de week 2 nieuwe sp 9000's maar die zijn er niet meer en komen niet meer![]()
-
195-50-15
rijsbergen de automaterialenboer kon ze niet leveren, heb eind vorig jaar er daar nog 2 gehaald.
Hun hebben nog even voor me contact opgenomen met dunlop en dunlop levert ze niet meer.
althans dat is mij verteld.
rijsbergen de automaterialenboer kon ze niet leveren, heb eind vorig jaar er daar nog 2 gehaald.
Hun hebben nog even voor me contact opgenomen met dunlop en dunlop levert ze niet meer.
althans dat is mij verteld.
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Vandaag 2 nieuwe zomerbanden besteld
Michelin Pilot Exalto PE2
205/45 R16 V voor op de RS182
Vandaag de zomerwielen er weer op gelegd en ik merkte op het natgeregende wegdek meteen alweer waarom ik die winterbanden zo prettig vondt. Tis nu weer oppassen met gasgeven na een rotonde
Volgende week zaterdag komen de bandjes binnen á 107,- excl.
127 inclusief en daarmee net iets goedkoper als autobandenmarkt.nl
Michelin Pilot Exalto PE2
205/45 R16 V voor op de RS182

Vandaag de zomerwielen er weer op gelegd en ik merkte op het natgeregende wegdek meteen alweer waarom ik die winterbanden zo prettig vondt. Tis nu weer oppassen met gasgeven na een rotonde

Volgende week zaterdag komen de bandjes binnen á 107,- excl.
127 inclusief en daarmee net iets goedkoper als autobandenmarkt.nl
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Car: R19.R
Ik neem aan dat je nu ook minimaal profiel hebt op je voorbanden?
Heeft vast ook wel iets te maken met de grip in de regen

- Adinsx
Eh.. milimeter of 2Maarten-Jan schreef:Ik neem aan dat je nu ook minimaal profiel hebt op je voorbanden?

Achter blijven de Monza's nog even liggen, die hebben nog 4mm.
Zaterdag komen ze binnen en leg ik ze er meteen maar op

-
Dat is geen rubber, dat is plastic voor speelgoed autotjes
Verschil ga je wel merken, heb een hele tijd op Exalto's gereden,
die hadden zowel op regen als droog een partij grip, niet normaal
Rij nu op Pirelli P5000's, op droog net zoveel grip, mischien nog wel meer,
op nat wel duidelijker minder. Maar goed, ze kosten 50 euro p/s, dus iets economischer dan die exalto's

die hadden zowel op regen als droog een partij grip, niet normaal

op nat wel duidelijker minder. Maar goed, ze kosten 50 euro p/s, dus iets economischer dan die exalto's

- Adinsx
Ik heb de Pilot Exalto's ook op m'n circuitauto liggen, zodra ze lekker warm zijn plakken ze gruwelijk heftigMaarten-Jan schreef:Dat is geen rubber, dat is plastic voor speelgoed autotjes![]()
die hadden zowel op regen als droog een partij grip, niet normaal![]()

Vorig jaar op Zolder een Porsche binnendoor in kunnen halen omdat hij zijn grip verloor (zullen wel flutbanden zijn geweest voor die dag..)
de huidige monza's plakken met warm en droog weer ook wel, maar toch kan het beter. Met nat weer hoef ik maar naar het gaspedaal te kijken bij het wegrijden van een rotonde of de elektronica grijpt in

Komende week nog even die laatste 2mm op maken
-
zwarte strepen trekken 

zo net 2 verse toyo r1r's laten monteren. kreeg nog een complimentje over mijn perfect uitgelijnde auto. Er liggen nu dus twee kaars recht afgesleten slicks...uh r1r's in de kast voor toekomstige circuit dagen.
duur maatje Ollie!
begint zo'n beetje bij 150 euro per stuk voor een Toyo, een Dunlop SP9000 doet 163 per stuk.
anders ga je naar de Nokians, Barums en Nankang......
begint zo'n beetje bij 150 euro per stuk voor een Toyo, een Dunlop SP9000 doet 163 per stuk.
anders ga je naar de Nokians, Barums en Nankang......
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
effe op autobandenmarkt gekeken:
Is de kumho ku31 niets (112 euro). Die heb ik vaak op de Eklasses (taxi) liggen en bevallen eigenlijk erg goed. Niet al te duur, en toch een aardige band. Anders de uniroyal rainsport of een dunlopje? (al zijn die al stukken duurder dan de kumho)
Is de kumho ku31 niets (112 euro). Die heb ik vaak op de Eklasses (taxi) liggen en bevallen eigenlijk erg goed. Niet al te duur, en toch een aardige band. Anders de uniroyal rainsport of een dunlopje? (al zijn die al stukken duurder dan de kumho)
gaan we weer.....
ga nou niet die paar tientjes besparen op banden.....
Falken en Kumho zijn wel ok.
Ik kan je Viking Protech2 aanraden hoor.
Beetje bullshit om 300 euro te veel te betalen voor banden op je huis tuin en keukenauto
Ik kan je Viking Protech2 aanraden hoor.
Beetje bullshit om 300 euro te veel te betalen voor banden op je huis tuin en keukenauto

Die vikings zijn niet beschikbaar zie ik 
Kumho moet je effe met maurice babbelen, zit op 100 incl zoiets.

Kumho moet je effe met maurice babbelen, zit op 100 incl zoiets.
Vandaar de 2 
Ook geen topprestaties natuurlijk maar slijtvast, normaal in de handling en stil.

Ook geen topprestaties natuurlijk maar slijtvast, normaal in de handling en stil.
Ik wil geen tientjes besparen Ray, snap ik ook wel! Maar een band van 250 euro voor de daily ride is ook niet echt nodig vind ik. Vandaar mijn vraag....-Ray- schreef:gaan we weer.....
Ollie schreef:Falken ZIEX ZE-912, iemand bekend mee? Kost niet te duur![]()
Bijna zelfde prijs als die Kumho.
Die leggen wij sinds kort ook als "budget" band, tot op heden eigenlijk best te goede dingen gezien.
R5GTT. Drive it like you stole it
hoeft ook niet, voor 150-160 een Toyo of een DunlopOllie schreef:Ik wil geen tientjes besparen Ray, snap ik ook wel! Maar een band van 250 euro voor de daily ride is ook niet echt nodig vind ik. Vandaar mijn vraag....-Ray- schreef:gaan we weer.....

-
- Moderator
Die Kumho's zijn echt niet slecht hoor! Als je bijv. vergelijkt met de uniroyal rainsport dan vraag ik me af of deze de extra tientjes wel waard zijn. Dunlop heb ik zelf geen ervaring mee (of het moet ooit een tennisbal geweest zijn
)