...typische 'Stevenlogie' , zonder choke start de auto totaal niet in de winter, heb ik een keer meegemaakt.Steven schreef:Na een week klooien heb ik die choke er ook uitgeflikkerd, dan maar beetje met het gas spelen idd.
Besides een goeie carb heeft helemaal geen choke nodig, die houd je de eerste km ff aan en daarna blijft ie netjes pruttelend lopen.
ACT: 5 GT Turbo
-
Met dit koude weer slaat mijn karretje (met gp A nu) meteen weer af als ik de choke niet openzet hoor...
+1Florus schreef:Hmmm,heb er nooit problemen mee, Blauwe Gt met groep-A carb. heeft ook nog choke, start altijd prima, wel zsm de choke eraf,anders verzuipt ie redelijk snel
Immer wieder die verdammte Holländer
-
originele carb(daar ga ik vanuit)
en ik start regelmatig zonder choke, eerste x wegrijden is dan wel ff kut, maar wil prima hoor
en ik start regelmatig zonder choke, eerste x wegrijden is dan wel ff kut, maar wil prima hoor

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
choke was da
, nooit problemen met koud weg rijden

Staat best nog wel wat info over de producten op de site van phantomgrip.
http://www.phantomgrip.com/
http://www.phantomgrip.com/
R5GTT. Drive it like you stole it
Vind je? Ik lees nergens iets over koppels wat ze nu wel en niet aankunnen.
Maargoed als je zoiets besteld, neem gelijk die strakkere veren, die ga jij zeker nodig hebben Paz.
Edit: na wat searchwerk lees je gemengde ideeen erover. Het blijft natuurlijk een halfbakken sper wat op frictie werkt en die frictie is altijd aanwezig, dus het zal best wat nerveuzer sturen als je normaal rechtuit rijd.
En als iedereen testresultaten afwacht schiet het ooknie op he
Maargoed als je zoiets besteld, neem gelijk die strakkere veren, die ga jij zeker nodig hebben Paz.
Edit: na wat searchwerk lees je gemengde ideeen erover. Het blijft natuurlijk een halfbakken sper wat op frictie werkt en die frictie is altijd aanwezig, dus het zal best wat nerveuzer sturen als je normaal rechtuit rijd.

zou iemand voor mij foto's van zijn of haar achterbank kunnen posten
zodat ik kan zien of ik daar ruimte genoeg heb.
het liefst een foto in de auto met dat ik de hoedenplank kan zien
het zit gedeelte is niet zo heel erg belangrijk.
alvast bedankt
zodat ik kan zien of ik daar ruimte genoeg heb.
het liefst een foto in de auto met dat ik de hoedenplank kan zien
het zit gedeelte is niet zo heel erg belangrijk.
alvast bedankt
Wat is jouw mening over de 'bang for the bucks' van dit dingetje. Ik heb de reacties inderdaad gelezen, al loopt het internet er ook niet van over.Steven schreef:Vind je? Ik lees nergens iets over koppels wat ze nu wel en niet aankunnen.
Ik denk dat ie wel geinig is, en hij maakt het er in elk geval niet slechter op... dollar staat weer lekker laag, dus ....
ik wil er ook wel eentje wel met sterkere veren direkt wie zet de groupbuy op?
er zijn 3 versies leverbaar, 1985-1987, 1987-1988, 1988-2000Christian schreef:hoorde vanmidag van de dealer als de 2 kachelslangen niet meer leverbaar zijn
soms is het mogelijk een andere versie te gebruiken en van 2 versies eentje te maken, belangrijkste is het t-stuk voor watergekoelde turbo's.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Wist niet dat die tot 2000 gemaakt ispierre schreef:er zijn 3 versies leverbaar, 1985-1987, 1987-1988, 1988-2000Christian schreef:hoorde vanmidag van de dealer als de 2 kachelslangen niet meer leverbaar zijn
soms is het mogelijk een andere versie te gebruiken en van 2 versies eentje te maken, belangrijkste is het t-stuk voor watergekoelde turbo's.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Morgen bestel ik ff die drijfstanglagers en de axiaal lagers, maar in dialogys zie ik staan dat er verschillende maten zijn.. Is t verstandiger om ze er eerst uit te trekken en te meten?
Het lijkt me dat ze nog nooit vervangen zijn en dat de standaard maten er in zitte, maar geen idee wat de standaard maten zijn.
Het lijkt me dat ze nog nooit vervangen zijn en dat de standaard maten er in zitte, maar geen idee wat de standaard maten zijn.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Bij een gtt/gte zijn de wielkaster achter verder uitgeslepen, en zitten er spatbordverbreders op. Bij een gtt kun je tot 7J ET38 kwijt IN de wielkasten. Dat gaat je bij een gtx nooit lukken als je redelijk verlaagd..Karp schreef:Wat is de ET waarde van een GTT en van een GTR.
Hoe breed/groot kun je gaan met wieltjes voor en achter ? (GTR)
GTR heeft bovendien toch ook smallere kassen achter?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Standaard maat is de dunste maat.Martijn Kool schreef:Morgen bestel ik ff die drijfstanglagers en de axiaal lagers, maar in dialogys zie ik staan dat er verschillende maten zijn.. Is t verstandiger om ze er eerst uit te trekken en te meten?
Je hebt :
2.80 7701454038
2.85 7701454049
2.90 7701454050
2.95 7701454051
Ze kosten iets van 12.26 ex. btw per setje van 2.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Hmm dat zag ik.. Heb ik er dan 8 nodig? Dit betreft dus de axiaal lagers. Bestel dan wel de dunste maat.. (dit is dus nr 2 in tekening hier onder)
Meet het wel na als ik ze er daadwerkelijk uit heb.
Welke zijn nu de drijfstang lagers:
[img]http://img262.imageshack.us/img262/6149/lagersfc5.jpg[/img]
Meet het wel na als ik ze er daadwerkelijk uit heb.
Welke zijn nu de drijfstang lagers:
[img]http://img262.imageshack.us/img262/6149/lagersfc5.jpg[/img]
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
thx jo, krukaslagers laat ik zitten(zijn die wel eens van onder te vervangen eigenlijk?)
edit: nummertjes verkeerd, bijgewerkte maten hier vermeld
Ze zijn te bestellen in 43,75 en 44. 43,75 is de standaard maat en 44 is voor een geslepen krukas, right?
Zo ja dan bestel ik de 43,75 gewoon.
Hoeveel axiaal lagers heb je nodig dan? 2 stuks zoals afgebeeld hierboven of niet?
edit: nummertjes verkeerd, bijgewerkte maten hier vermeld

Ze zijn te bestellen in 43,75 en 44. 43,75 is de standaard maat en 44 is voor een geslepen krukas, right?
Zo ja dan bestel ik de 43,75 gewoon.
Hoeveel axiaal lagers heb je nodig dan? 2 stuks zoals afgebeeld hierboven of niet?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Van de axiaal heb je maar 1 set nodig van 2 ja. Die zitten links en rechts van van je middelste tap van de krukas. Deze kan je van onder vervangen.
De lagerschalen van de krukas kun je niet van boven vervangen, of je moet je krukas demonteren....
De lagerschalen van de krukas kun je niet van boven vervangen, of je moet je krukas demonteren....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
op mijn "spullen" zal dat dan ook wel zo zijn. mijn ervaring op dit gebied is vrij weinig vandaar dit soort vragen..-jo- schreef:op onze spullen zitten altijd maar 2 axiaallagers.
ok thx arco, aan dit soort reacties heb ik wat aanarco schreef: Van de axiaal heb je maar 1 set nodig van 2 ja. Die zitten links en rechts van van je middelste tap van de krukas. Deze kan je van onder vervangen.

Bestel de boutjes ook wel ff nieuw.. lijkt me wel zo verstandig.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl