throttle bodies 16V
yep en beter betaalbaar zodat ik meer overhoud voor Jupiler 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zal vooral kostenplaatje zijn denk ik?
Ik vind het echte cross-tuning, goedkoop&simpel voor wat meer vermogen, maar behoorlijk ongepolijst. En zeker bij een F7R doe je toch een debiele stap terug in de tijd 
En Luco, voordat je weer je scheur opentrekt met je 160 wielpk's, ze rijden echtwel rond die die mooiere krommes zullen neerzetten, maar er niet zo mee te koop lopen.
Enige nadeel is dat er gewoon niet echt een goeie markt is voor die vreemde inlaatpoorten van de F7R, maarja als je dan teruggrijpt naar webers, weet ik wel mooiere manieren van vermogen opwekken

En Luco, voordat je weer je scheur opentrekt met je 160 wielpk's, ze rijden echtwel rond die die mooiere krommes zullen neerzetten, maar er niet zo mee te koop lopen.
Enige nadeel is dat er gewoon niet echt een goeie markt is voor die vreemde inlaatpoorten van de F7R, maarja als je dan teruggrijpt naar webers, weet ik wel mooiere manieren van vermogen opwekken

zonnecel? ook best mooi 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ze zullen er best zijn Steven, ik heb ze alleen nog niet gezien.Steven schreef:Ik vind het echte cross-tuning, goedkoop&simpel voor wat meer vermogen, maar behoorlijk ongepolijst. En zeker bij een F7R doe je toch een debiele stap terug in de tijd

Het tweede voordeel van carbs is dat je bijna alle elektronikazooi eraf kan pleuren

Aangezien we allemaal weten dat sommige merken nogal storingsgevoelig zijn is dan de keuze soms makkelijk gemaakt omdat je dan minder risico hebt met uitval.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ik hoor het al Steven, die Seat van m worden as we speak ook een setje Webers opgeschroefd 
weer die stinksierra?
zeepkist?Robke schreef:Geen Sjerra, al reed dat hok wel erg goed voor die paar stuivers.![]()
Iets veel leukers en minder praktisch.

en zoiets als dit is dat iets misschien? http://www.primaracing.com/ProductDetai ... ?pid=10568
Zijn we er allemaal al uit jongens ? 
Koop gewoon deze set, dan ben je meteen klaar: http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2478
Ik ben van plan om dit jaar ook een Clio RS te halen, deze wil ik vervolgens ook gaan tunen met onder anderen TB's.

Koop gewoon deze set, dan ben je meteen klaar: http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2478
Ik ben van plan om dit jaar ook een Clio RS te halen, deze wil ik vervolgens ook gaan tunen met onder anderen TB's.
Nee das een lekker antwoord, ik kan ook wel zeggen dat je beter een Opel Astra GSi kunt kopen, omdat die gewoon betere motoren hebben. Daar gaat het hier tochnie om? 
Ze zijn ook wel lekker goedkoop ook trouwens....

ik heb ook een f7r op webbers klaar gemaakt loopt super vw ontsteking er op geen electronica 210 pk
volgens mij kan je ze ook zonder die Omex derbij kopen. En de prijs...tjah, Ktec héSteven schreef:Nee das een lekker antwoord, ik kan ook wel zeggen dat je beter een Opel Astra GSi kunt kopen, omdat die gewoon betere motoren hebben. Daar gaat het hier tochnie om?

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
is dit niet wathttp://www.montronic.nl/#3
http://www.montronic.nl
ziet er ook niet gek uit Heine
gelukkig heb ik nog niets gekocht.
wat zou dan aan te raden zijn voor een willie blok?
straight (recht) of tapered (met venturie?)
ziet er ook niet gek uit Heine

gelukkig heb ik nog niets gekocht.
wat zou dan aan te raden zijn voor een willie blok?
straight (recht) of tapered (met venturie?)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat het gezegd wordt wil nog niet betekenen dat het ook zo is.Robke schreef:Hoe moeilijk is het nu te begrijpen dat carburateurs %@# zijn op een injectiemotor, dat is hier al vaak genoeg gezegd lijkt me zo....
Er zijn meer mensen die voor carbs kiezen ipv injectie

Ja, blabla.
We hebben het hier over wegauto's die gewoon fatsoenlijk moeten rijden en ook door de APK moeten komen, dat sommigen dan vanwege budget kiezen om op carbs te gaan rijden op het circuit boeit me niks.
Maar goed, we zijn allebei eigenwijs dus we zullen het er nooit over eens worden. Al heb ik wel gelijk......
We hebben het hier over wegauto's die gewoon fatsoenlijk moeten rijden en ook door de APK moeten komen, dat sommigen dan vanwege budget kiezen om op carbs te gaan rijden op het circuit boeit me niks.
Maar goed, we zijn allebei eigenwijs dus we zullen het er nooit over eens worden. Al heb ik wel gelijk......

Carbs zijn gewoon ruk, uit de tijd, en horen ergens in een museum thuis onder een dikke, met nadruk op DIKKE laag stof, waar jonge mensen van deze generatie nog eens kunnen kijken hoe het vroeger verschrikkelijk behelpen was met de mengselbereiding, shoken en ontsteking. Vervolgens kan je dan extra blij zijn dat we tegenwoordig prachtige processorgestuurde programmeerbare injectiesystemen hebben met 3D kenvelden, pingelregeling, lambdaregeling, een fatsoenlijke koude start, geen vermogensverlies door venturies, luchttemp correctie, etc etc.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
BLABLABLA zorg dan eerst eens dat er fatsoenlijk vermogen uit die injectie komtBart V schreef:Carbs zijn gewoon ruk, uit de tijd, en horen ergens in een museum thuis onder een dikke, met nadruk op DIKKE laag stof, waar jonge mensen van deze generatie nog eens kunnen kijken hoe het vroeger verschrikkelijk behelpen was met de mengselbereiding, shoken en ontsteking. Vervolgens kan je dan extra blij zijn dat we tegenwoordig prachtige processorgestuurde programmeerbare injectiesystemen hebben met 3D kenvelden, pingelregeling, lambdaregeling, een fatsoenlijke koude start, geen vermogensverlies door venturies, luchttemp correctie, etc etc.

Je weet het altijd mooi te vertellen Bart, wat een ander heeft of doet is altijd ruk, klote, of troep.
Maar voorlopig zie ik bij jouw ook niks fatsoenlijks op het circuit

Robke, ieder zijn keus, en heeft niks met budget te maken maar met betrouwbaarheid van elektronika, je moet eens weten hoeveel er uitvallen met problemen daarmee, heb je met goede carbs geen last van.
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op vr 26 dec 2008 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja wilwood is troep en rs remmen zijn beter, zeik nog steeds in mijn broek van het lachen als mensen dat serieus denkenleeroy schreef:volgensmij is er ooit ook een soort discussie als dit geweest over remmen toch?![]()
![]()