throttle bodies 16V
ik zag dit te koop.
misschien een idee voor een groupbuy?
zo ja meldt je aan.
http://atpowershop.co.uk/catalog/renaul ... ce57ab8c01
misschien een idee voor een groupbuy?
zo ja meldt je aan.
http://atpowershop.co.uk/catalog/renaul ... ce57ab8c01
ja maar dan als complete kit
£740.00 

Cuntstof?Tom schreef:Wel netjes gemaakt idd. Is dat nou allemaal kuntstof?

mark als je een complete set (inclusief afstelling) voor 1500 euro maakt doe ik mee.
Die set is toch aardig compleet, alleen er is nog keuze voor een TPS sensor. (en die toeterlengte)?
Voor mappen kun je bij Menno terecht of bij Jo's dynodagen, dan weet je ook gelijk wat eruit komt.
Ik denk er nog ff over, tis een leuke set, maarja blijft wel een berg geld inene.
Voor mappen kun je bij Menno terecht of bij Jo's dynodagen, dan weet je ook gelijk wat eruit komt.

Ik denk er nog ff over, tis een leuke set, maarja blijft wel een berg geld inene.
ik heb een paar maanden terug ook eens met hun gemaild voor een set voor mijn willie en toen bleek idd dat de set die hun deden voor de megane f7r was, ze wilden toen een set gaan maken voor de clio maar heb daarna eigenlijk niks meer van ze gehoord.. maar als ze er inmiddels een set voor maken heb ik er zekers interesse in 

-
- Über-Spammer
en je beurs 1500 euro voller 

ik stel niets af .
ik had dit gewoon gespot en dacht misschien is het wat om met meerdere mensen dit aan te schaffen?
kan misschien schelen?
ik heb ze eerst gemaild of het op een willie blok of gewone 16V ook past.
wacht wel weer af.
ik had dit gewoon gespot en dacht misschien is het wat om met meerdere mensen dit aan te schaffen?
kan misschien schelen?
ik heb ze eerst gemaild of het op een willie blok of gewone 16V ook past.
wacht wel weer af.
prijs is netjes losse tb,s kosten al gauw hetzelfde of meer, met spruitstuk en injectoren enz. alleen dan heb je het voordeel dat je met een ander spruitstuk ze op een andere motor kan zetten.
klopt, zelfde vraag ook ooit eens gemaild, maar geen antwoord meer op gehad, zo'n kant en klaar setje voor een f7p/f7r-williams zou super zijnleeroy schreef:ik heb een paar maanden terug ook eens met hun gemaild voor een set voor mijn willie en toen bleek idd dat de set die hun deden voor de megane f7r was, ze wilden toen een set gaan maken voor de clio maar heb daarna eigenlijk niks meer van ze gehoord.. maar als ze er inmiddels een set voor maken heb ik er zekers interesse in
net mail terug gehad.
is voor de motoren met 48mm inlaat en dus niet voor de 61mm die ik heb
dus volgens mij betekend dit dat het wel op de normale 16 klepper past maar niet op de williams?
of heb ik een ander type (megane) kop?
is voor de motoren met 48mm inlaat en dus niet voor de 61mm die ik heb

dus volgens mij betekend dit dat het wel op de normale 16 klepper past maar niet op de williams?
op de williams zowiezo niet door de bredere inlaten zoals ik begreep, en 16v misschien wel maar dat is toch een f7p ?mark 5t schreef:net mail terug gehad.
is voor de motoren met 48mm inlaat en dus niet voor de 61mm die ik heb![]()
nee past wel op een megane 2.0 16v kop (f7r) maar niet op een normale 1.8 16v kop (f7p) en williams 2.0 16v kop (f7r)mark 5t schreef:net mail terug gehad.
is voor de motoren met 48mm inlaat en dus niet voor de 61mm die ik heb![]()
ja er zijn dus 2 verschillende f7r koppen .. en inlaat williams is gelijk aan normale 1.8 16v kop
hmm dan heb ik de brede inlaten kop dus, zijn 61mm.
bodies passen hier niet op volgens de leverancier.
bodies passen hier niet op volgens de leverancier.
daar kwam ik ook achter toen ik een inlaatspruitstuk bestelde voor mijn tb,snee past wel op een megane 2.0 16v kop (f7r) maar niet op een normale 1.8 16v kop (f7p) en williams 2.0 16v kop (f7r)
ja er zijn dus 2 verschillende f7r koppen .. en inlaat williams is gelijk aan normale 1.8 16v kop
weet iemand hier de exacte verschillen tussen de kop met brede en smalle inlaten?
ja ok maar waar komt die kop die ik heb nu vanaf?
een willie of een megane?
een willie of een megane?
een megane heeft ronde inlaat gaten, de clio's (f7p en f7r) hebben ovale. Of een megane kop zoeken of een andere adapter plaat erbij zoeken.
[img]http://www.mk1.no/clio/clio_meg.jpg[/img]
hier is het verschil, als het nu niet duidelijk is
links f7p/f7r-williams en rechts f7r-megane
hier is het verschil, als het nu niet duidelijk is

ok ik heb de linker. willie dus.
ze waren toen wel aan het kijken om een oplossing te vinden, deze afbeelding stuurde ze mij samen met de boodschap dat het niet zo makkelijk ging worden als ze eerst dachten.. de oplossing op de afbeelding waren ze niet blij mee ivm flow etc..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ms_set.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ms_set.jpg[/img]
ja jammer dus
ze hebben een heel erg mooi produkt ontwikkeld maar bijna niemand die er wat mee kan.

ze hebben een heel erg mooi produkt ontwikkeld maar bijna niemand die er wat mee kan.