Dat is een collega van Arco en mij, Chris van Leeuwen.Adinsx schreef:Naast mij stond een ph2 donker blauw. Geen idee hoe die beste man heette (zat op het RCS) forum en niet hier.
Mar hij had af-fabriek getinte ramen besteld via via bij Renault.
Dat wil ik nu ookstond rete strak namelijk
![]()
Maar goed, dat kost een flinke duit waarschijnlijk![]()
Komt ook wel goed denk ik zo
Kom jij uit etten-leur dan? bij mij aan het eind van de straat staat ook en rs in die kleur, zal van de week eens een foto schietenTijmen schreef:Het is inderdaad de enige in Nederland.LotuzClioWilliams schreef:Dat is Bleu Dynamo. De enige met die kleur in NL, toch?Typische kleur blauw die Clio, stond naast hem en wat voor blauw is dat, Artic blue is het niet toch?
ik denk dat ik hem ook maar even ga poetsen vandaag.Adinsx schreef:@Alex,
Overigens, vanmorgen liep ik naar de auto en dacht ik, wtf, wat is die donker blauw gewordenWerkt goed, die wax
![]()
Vandaag lopen 800 collega's er langs op (heb een vaste stek, helemaal vooraan met parkeren) dus het is weer nuttig geweest
ik heb ook geen spelletje gezien.Tim_Coupe schreef:Spelletje? Ik dacht dat ik goed gekeken had maar heb geen spelletje gezien
even langst gelopen en het was te donker voor een foto maar kenteken was 13-ZP-HX aangeschaft bij Cuboom (aan de kentekenhouder te zien)Ad schreef:Kom jij uit etten-leur dan? bij mij aan het eind van de straat staat ook en rs in die kleur, zal van de week eens een foto schietenTijmen schreef:Het is inderdaad de enige in Nederland.LotuzClioWilliams schreef:Dat is Bleu Dynamo. De enige met die kleur in NL, toch?Typische kleur blauw die Clio, stond naast hem en wat voor blauw is dat, Artic blue is het niet toch?
![]()
En dat te bedenken dat ik maar 2 bieders gehad heb!mark 5t schreef:zo wat een week!!!! geld uitgeven moet nu even weer stoppen.
eerst een geboord en gehoond 1800 blok gekocht met nieuwe willie zuigers, 2liter krukas en alle lagers pakkingen ARP drijfstangbouten en de hele shit er bij.
vervolgens een willie kop (echt een hele mooie)
RVS demper mooie grote voor toekomstig project oid.
4 yokohamas semi slicks A 048
en ook nog iets wat ik altijd al heb willen hebben 4 RONAL TURBO velgen
was een duur weekeind