Ik wil deze auto optimaliseren voor de racerij. Wie kan mij van goede tips voorzien, om er een leuk racebakkie van te maken ?

Wanneer die dagen zijn kan ik inderdaad wel opzoeken. Vraag was wanneer jij gaatSteven schreef:www.vrijrijden.nl, je moet dat zelf ook in de gaten houden, ik ga dat niet telkens posten
Zaterdag 1 November ist weer, zal wel drukke dag wezen, gezien het Zaterdag is.
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.clio1994 schreef:Mijn naam is marco en ik heb een clio 16v uit 1994 gekocht met een Williams blok er in (147 pk). Ik wil er voorlopig mee gaan racen tijdens het vrij rijden op zandvoort. Tijdens een eerste test viel me het grote onder stuur op. De auto staat nog origineel op zijn vering. Wel heeft ie voor en achter spacers.
Ik wil deze auto optimaliseren voor de racerij. Wie kan mij van goede tips voorzien, om er een leuk racebakkie van te maken ?al vast bedankt
Nou de pest is dat we OP 7 november een tentamen hebben!! Ik denk dus dat de 7e niets gaat worden. Enige optie is om direct naar huis te scheuren, auto opladen en naar zandvoort rijden in de hoop om een inschrijving te bemachtigen.MartijnG schreef:Mooi weekendje om zn frustratie eruit te rijden na de tentamenweek