[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 27-720.jpg[/img]
Zitten daar nou slicks achterop?Ronald1916V schreef:Vorige week in Mallorca (El Arenal) gespot, een enorm nette Clio Williams !![]()
Hij ziet het wel weer hoorSteven schreef:Wat ga jij toch naar vreemde oordenRonald1916V schreef:Vorige week in Mallorca (El Anaal) gespot, een enorm nette Clio Williams !![]()
Ik kan je ook niet even een weekje alleen latenSteven schreef:Wat ga jij toch naar vreemde oordenRonald1916V schreef:Vorige week in Mallorca (El Anaal) gespot, een enorm nette Clio Williams !![]()
tsja kan hij eens ongezien zonder tim eindelijk zn jannes ergens anders indrukken(dus een keer niet in tim), wordt ie ziek..Tim_Coupe schreef:Ik kan je ook niet even een weekje alleen latenSteven schreef:Wat ga jij toch naar vreemde oordenRonald1916V schreef:Vorige week in Mallorca (El Anaal) gespot, een enorm nette Clio Williams !![]()
Spitskool had wel gezegd dat je zaadjes moest plantten maar dit...
zie je vaak rijden op de coenecoop brug kan dat?Patrick.B schreef:oke. die grijze is van mij zelfClio1985 schreef:die blauwe zag ik vorige week in gouda
dat ligt eraan van welke kant je komt. Maar ik denk dat ik die nog niet ken.Sander2 schreef:Afgelopen zaterdag (denk ergens rond 17:00) een blauwe clio RS fase 1 met nieuw kenteken (import?) op de A12 richting Zoetermeer. Nam de 1ste afslag bij Zoetermeer. (Is dat centrum?).
Vanuit Den Haag. Zag hem al in Leidschendam.Patrick.B schreef:dat ligt eraan van welke kant je komt. Maar ik denk dat ik die nog niet ken.Sander2 schreef:Afgelopen zaterdag (denk ergens rond 17:00) een blauwe clio RS fase 1 met nieuw kenteken (import?) op de A12 richting Zoetermeer. Nam de 1ste afslag bij Zoetermeer. (Is dat centrum?).
Heb wel een grijze met een nieuw import kenteken
Wie o wie?xs-gd-78 geparkeerd bij mij voor de deur (Weidedreef). Zwart, witte Elf-stickers, (sier)kooi, 5spakers, rtc-stickers.
5GT-register schreef:- YH-54-HR - Bleu Sport (TK Noord Holland, 12-07, 3250,-)
tranen springen in je ogen als jeIvo van Achthoven schreef:Vanmiddag even staan kijken bij een 5 GTT in R'dam....
[img]http://www.5gt.nl/images/a8fb8fcf7798a1 ... 00x300.jpg[/img]
Iemand een idee van wie deze GT nu is...?
Die is tegenwoordig van Paul uit Haarlem.Steven schreef:Vanochtend op het Corusterrein, 5GTT bleu sport, zag er best netjes uit, hing iets van een pak aan de bijrijderskant
YH-45-HR geloof ik, waarvan die laatste 4 digits niet helemaal zeker zijn
Edit: m'n geheugen is toch nog best ok, het zal deze zijn:5GT-register schreef:- YH-54-HR - Bleu Sport (TK Noord Holland, 12-07, 3250,-)
Haas schreef:Deed me denken aan Ronnie
Ook nog ff met de onderdelenchef staan babbelen, die rijdt een zwarte clio 16v en heeft ook nog twee 11 turbo's
vast VKV DEmo?ARNO16V schreef:Vanavond bij Rotterdam, een witte megane RS gespot!