Merijn schreef:Die dingen zijn aardig rap...
Helaas niet rap genoeg voor de GT van Bart.

Althans, ik ga er vanuit dat ie wel gas gaf, aangezien het gat niet heeeeel snel groter werd en er een aardig geluid uit kwam.
Ja, dat was wel een leuk stukje snelweg...

Toch wel leuk om te zien dat we een 350Z het leven toch wel aardig zuur hebben kunnen maken, althans, daar ga ik wel vanuit gezien de herrie e.d.... hahahaha. We liepen toch wel mooi iedere keer bij hem weg en als hij achter ons reed kon hij ons niet bijhouden... En wij zaten er met z'n 2en in en hij alleen.
Ach, ik wil hem over een paar maanden nog wel eens tegenkomen als mijn inmiddels bestelde lage compressie zuigers in zijn gereden...

Dus Merijn, bereid je maar vast vast voor.
Maar even over die Slopel blokken, en ik ben net zoals Arno op onverklaarbare wijze toch niet echt een liefhebber van dat merk, maar een vriend van me heeft een 2.0 16v turbo blok van een Calibra in zijn Corsa gepropt. Hij heeft er wel het een en ander aan moeten veranderen maar daar heeft hij toen toch wel, op de bank afgesteld en gemeten!, 401pk uit weten te halen! Met deze in Lambo oranje gespoten Corsa reed hij sprintwedstrijden. Hij reed de 1/4 mijl in 11,7 sec en reed dan ruim 205km/u.....

Over een afstand van 400 meter dus zeker al 200km per uur rijden...

Dat ik redt met mijn 5je toch niet echt... hahahaha.
Ik zeg met nadruk REED want hij is inmiddels bezig met een ander project: hij heeft zo'n zelfde blok in een B Kadett gepropt en is nu met een setup bezig waarbij hij begint (!) met 450pk... En dan kan de turbodruk nog omhoog...........
Daar moet ik binnenkort dus nog wel even een stukje mee meerijden...