De g25 heeft een pook welke ik kan omzetten naar 6-bak H-patroon (inclusief een achteruit, Indrukken en rechtsonder schakelen

)
Of je zet de pook om naar sequentieel (boven onder).
Natuurlijk kun je ook de flippers achter het stuur gebruiken voor sequentieel te schakelen. Bij de F1 auto's hoort dit gewoon.
@merijn, die knop is wel prettig bij sommige wagens als de LX4 in LFS bijvoorbeeld. Die schakelt niet op als je koppeling niet in trapt. Die knop is net wat trager dan de flippers, en dan is de combo 'sequentieel opschakelen / koppeling' veel beter en realistischer. Met flippers schakelt het niet goed, je bent te laat met de koppeling. Dat resulteert binnen 10 rondjes in een verbrande koppeling.
Enige nadeel is dat je vaak één hand aan het stuur hebt, en één hand veel op die pook. Die g25 trekt er behoorlijk aan en na de 26 rondjes van gisteren voel je dat aan de schouders
Maar raggen in de GTi, met H-patroon en koppeling, is gewoon gaaf. Trappen op die pedalen zeg
