oke, ken ik wel. vroeger kon je daar ook goed eten. ik ben vaak op het strand geweest een paar km verderop richting Castiglione del lago.Martijn schreef:Badiacca (oid)
ACT: Vakantie!
iedereen gegroet vanuit Ventimiglia Italie.
ben ook al even een dagje naar montecarlo geweest super wat een wagens daar zeg!
ben ook al even een dagje naar montecarlo geweest super wat een wagens daar zeg!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hier even de internetverslaving stillen op de laatste dag van een heerlijk zonnige week in belgië/limburg.. Maar mis mn gttje hier wel hoor!
Over twee weekjes een autotrip door Kroatie, we rijden van Porec tot Dubrovnic in 10 dagen ... met de Saf 

vandaag even weer in Monaco geweest bij de Ferarri dealer naar binnen gepiekt.
niet normaal wat daar allemaal staat echt alles wat je maar kan bedenken.
afdeling ingeruild is ook al helemaal niet te geloven (staat zelfs een fiat 500 bij)
niet normaal wat daar allemaal staat echt alles wat je maar kan bedenken.
afdeling ingeruild is ook al helemaal niet te geloven (staat zelfs een fiat 500 bij)
ben afgelopen maandag ook weer terug gekomen van 10 dagen Corfu, erg naar de zin gehad!
Ook nog een en ander moois zien rijden, onder andere een 19 16v Chamade Ph I
Verder was Clio RS'en, megane RS'en, een nieuwe Twingo, clio 16V's en wat 1916V's...... en ik heb er niet eens echt naar gezocht
Helaas wle mijn RTC stickers vergeten 
Ook nog een en ander moois zien rijden, onder andere een 19 16v Chamade Ph I

Verder was Clio RS'en, megane RS'en, een nieuwe Twingo, clio 16V's en wat 1916V's...... en ik heb er niet eens echt naar gezocht

shit man ik zou terug gaan

Immer wieder die verdammte Holländer
niet voor die stickers in ieder geval! 

Hmm weet iemand nog een beetje leuke (jongeren)camping in Zuid-Frankrijk ergens aan de Atlantische kust?
We wilden eigenlijk naar Mimizan, maar dat zit allemaal stampvol en dan wordt je doorverwezen naar de ouwelullencamping 6km van de kust, eh nee bedankt
We wilden eigenlijk naar Mimizan, maar dat zit allemaal stampvol en dan wordt je doorverwezen naar de ouwelullencamping 6km van de kust, eh nee bedankt

en richting Biaritz?
Immer wieder die verdammte Holländer
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ik ben vroegûh met m'n ouders en broertje een aantal keren naar Mayotte geweest bij Biscarosse Plage.Steven schreef:Hmm weet iemand nog een beetje leuke (jongeren)camping in Zuid-Frankrijk ergens aan de Atlantische kust?
Heerlijke zee, golven van enkele meters

Maar goed, toen was ik 13 tot 15 geloof ik toen ik er ben geweest. Al ff terug dus. En of er nu echt een groot uitgaansleven zat weet ik dus niet
Zelf nog 4 weken werken en dan 15 dagen lamballen in een 5* resort'je in Egypte

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
check leucate... Stikt er in de zomer van de Windsurfers erg lachenSteven schreef:Hmm weet iemand nog een beetje leuke (jongeren)camping in Zuid-Frankrijk ergens aan de Atlantische kust?

ben er vorig jaar september geweest om een week te surfen wat een feest was dat

.:: TurboPowerr ::.
-
- Moderator
- Car: MB
Biscarosse zitten ook wel wat surfers volgens mij. Ben daar vorig jaar een weekje in de buurt geweest (bordeaux). Aardige omgeving. De Dune Du pilat is ook wel leuk om een keer op te klimmen als je toch in de buurt bent 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ook weer terug van 2 weken Duitsland en Oostenrijk...
Ongelofelijk hoeveel Nederlanders je daar weer tegenkomt zeg...verder wel een leuke tijd gehad met een hoop lekkere halve liters
Verder nog ge-raft op de Salzach rivier, een hoop watervallen bekeken en nog gekart en gerodeld en wat bergen beklommen...met de auto over de Grossglockner geweest...pfff best een actieve vakantie weer
Ook nog een mooi litteken gescoord van de halogeen-spotjes in de caravan
Ergste was de terugreis waar we een uurtje of 12 over gedaan hebben (vanuit Duitsland!!). Dat was dus 500km met caravan. Owja, wel inclusief 2 uur file en een leuke klapband van de caravan op de snelweg
Dat was trouwens ook erg leuk vervangen op de vluchtstrook met al die vrachtwagens die voorbij vliegen en verder alleen een potkrikje en geen kriksteunen onder de caravan zelf...
Er zullen vast ook nog wel wat leuke foto's opduiken voor in het smoelenboek
Ongelofelijk hoeveel Nederlanders je daar weer tegenkomt zeg...verder wel een leuke tijd gehad met een hoop lekkere halve liters

Verder nog ge-raft op de Salzach rivier, een hoop watervallen bekeken en nog gekart en gerodeld en wat bergen beklommen...met de auto over de Grossglockner geweest...pfff best een actieve vakantie weer

Ergste was de terugreis waar we een uurtje of 12 over gedaan hebben (vanuit Duitsland!!). Dat was dus 500km met caravan. Owja, wel inclusief 2 uur file en een leuke klapband van de caravan op de snelweg

Dat was trouwens ook erg leuk vervangen op de vluchtstrook met al die vrachtwagens die voorbij vliegen en verder alleen een potkrikje en geen kriksteunen onder de caravan zelf...
Er zullen vast ook nog wel wat leuke foto's opduiken voor in het smoelenboek

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Hebben Will en ik ook gedaan, moet je zekers naar de plivic meren gaan (als je het zo schrijft) lekker tussen de mijnenvelden en kapotgeschoten dorpjes rijden, maar die meren zijn zekers de moeite waard!Riël Notermans schreef:Over twee weekjes een autotrip door Kroatie, we rijden van Porec tot Dubrovnic in 10 dagen ... met de Saf
We hebben in totaal 9 landen bezocht en ongeveer 3500 kilometers afgelegd, een echte Euro trip dus!

Zal binnenkort wel ff een paar foto's plaatsen van o.a. een dronken Willeon die met een klapstoeltje bovenop z'n volvo zit te chillen...

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooie wintersport-auto: http://link.marktplaats.nl/195995430
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)