Heey beste mensen ik had ff een vraagje: waar kan ik voor weinig geld mijn bumpers en sideskirts laten spuiten??
iemand een idee??
Mvg marcel
bumpers spuiten??
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Bij een spuiterij?
Gewoon goed overal prijzen opvragen en de goedkoopste uitkiezen...maar goedkoop zal het nooit zijn. En anders een paar spuitbussen kopen.

Gewoon goed overal prijzen opvragen en de goedkoopste uitkiezen...maar goedkoop zal het nooit zijn. En anders een paar spuitbussen kopen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
ja weet ik ik heb al wat rond gevraagd bij een spuiterij maar dat is echt hardstikke duur.
en als ik het zelf doe met spuitbussen dat ziet er niet uit vind ik. haha
mvg marcell
en als ik het zelf doe met spuitbussen dat ziet er niet uit vind ik. haha
mvg marcell
Tja sorry hoor, maar wat is dit nou weer voor vraag?
In Apekutteveen spuiten ze misschien voor 5 tientjes minder, maar tis wel 2 uur rijden. Ook handig dat je erbij zegt waar je woont
Spuiten is tegenwoordig enorm duur of je moet viavia werken, maar denk maar niet dat je zomaar iemand vind die het voor de helft doet.
Gewoon met de goudengids/telefoonboek alles in de buurt opschrijven en es langsgaan. Dan krijg je vanzelf wel een idee van wat normale prijzen zijn...
In Apekutteveen spuiten ze misschien voor 5 tientjes minder, maar tis wel 2 uur rijden. Ook handig dat je erbij zegt waar je woont

Spuiten is tegenwoordig enorm duur of je moet viavia werken, maar denk maar niet dat je zomaar iemand vind die het voor de helft doet.
Gewoon met de goudengids/telefoonboek alles in de buurt opschrijven en es langsgaan. Dan krijg je vanzelf wel een idee van wat normale prijzen zijn...
ik woon in beverwijkkutteveen haha!! blijkbaar wonen daar niet al te slimme mensen of wel dan steven??
en ik heb al iemand gevonden:D die t voor mij wil spuiten:D haha
die kun je in je zak steken stevenMarcelll schreef:ik woon in beverwijkkutteveen haha!! blijkbaar wonen daar niet al te slimme mensen of wel dan steven??

-
- Über-Spammer
Als je je bumpers en skirts wil spuiten zul je moeten betalen, maar veel ontloopt het zich niet.
En anders rijd je toch gewoon met de grondkleur rond en plak je een sticker "showcar under production" op je ramen.
Voor weinig geld zal er zeker wel iemand zijn, maar dan krijg je wel een sinaasappel bumper
En anders rijd je toch gewoon met de grondkleur rond en plak je een sticker "showcar under production" op je ramen.

Voor weinig geld zal er zeker wel iemand zijn, maar dan krijg je wel een sinaasappel bumper
haha ja dat is waar maar ik heb al iemand gevonden die t wil spuiten voor mij:D en uh... sorry steven t was maar een grapje man:p
mzzlss!!!
mzzlss!!!