echt?!
die heb ik een jaar geleden ofzo gespot bij Coppes in Bergharen. Volgens mij toen ik mijn Megane leeg kwam halen / kaal kwam schroeven.
net ding hoor!
Chris schreef:Tevens vanmiddag op het industriegebied een blauwe Clio16V, GP wielen, en grotere achterspoiler. Stond volgens mij een tijdje geleden te koop in Zoetermeer...
Zag hem net weer rijden, de NJ-VH-45. Volgens de zoekfunctie hier reed hij voorheen inderdaad in Zoetermeer. Patrick B. heeft hem daar met regelmaat gespot. Leuk ding!
echt?!
die heb ik een jaar geleden ofzo gespot bij Coppes in Bergharen. Volgens mij toen ik mijn Megane leeg kwam halen / kaal kwam schroeven.
net ding hoor!
zal niet deze geweest zijn, of moet met een CAR evenement zijn (die er overigens dit weekend 1 in paasloo is)
maar mn vader heeft 3 van die 4cv`s en een renault caravelle cabrio en en renault monastella
ronald-cabrio schreef:vanochtend op de oranje naseau laan (meen ik) een zeer nette blauwe clio rs phase 2 Volgens mij als k tgoed onthouden heb 27-gg-gb
Bedankt voor het compliment, ik zag je al kijken. Het is een ph1 btw, en jouw auto zag er ook goed uit! Volgende keer zal ik wel ff zwaaien
Gisteren op de A50 Eindhoven ri. Oss heb ik een blauwe Clio RS ph.1 gespot. Redelijk standaard, volgens mij was hij alleen verlaagd en is er een gastank ingegooid. Geen RTC kenmerken.
Vandaag wezen parachute springen op Texel. Was heel vet!
Op een gegeven moment zag mijn oog daar iets op de parkeerplaats staan. Liep der naar toe en mn hartje brak zowat. Hij stond daar met een lekke achterband. Schijven rondom geheel bruin van de roest. Hele auto rondom deuken en krassen. Velgen bekrast. Heel zonde hoor dan mensen met hun autotje om kunnen gaan
Auto: Renault Clio Williams
Kenteken: HS-JZ-37
Plaats: Texel
ronald-cabrio schreef:vanochtend op de oranje naseau laan (meen ik) een zeer nette blauwe clio rs phase 2 Volgens mij als k tgoed onthouden heb 27-gg-gb
Bedankt voor het compliment, ik zag je al kijken. Het is een ph1 btw, en jouw auto zag er ook goed uit! Volgende keer zal ik wel ff zwaaien
ik had m net gepost en bedacht iid dat een phase 1 was maar ja ik zal de volgende x ook ff mn hand opsteken had gister een humeurtje dus ja,maar had je niet eerst een 19 16v?
Haas schreef:in malden staat op de rijksweg al een tijdje een oer 5 te koop. Geen idee of het een turbo is, nog niet de tijd gehad erbij te stoppen. In het voorbij rijden een strak ding!
ik had m net gepost en bedacht iid dat een phase 1 was maar ja ik zal de volgende x ook ff mn hand opsteken had gister een humeurtje dus ja,maar had je niet eerst een 19 16v?
Hiervoor had ik een 19 16v idd. Ik was opweg naar de kaakchirurg dus ik had ook niet echt een top humeur
Haas schreef:in malden staat op de rijksweg al een tijdje een oer 5 te koop. Geen idee of het een turbo is, nog niet de tijd gehad erbij te stoppen. In het voorbij rijden een strak ding!
Jackson schreef:Vandaag wezen parachute springen op Texel. Was heel vet!
Op een gegeven moment zag mijn oog daar iets op de parkeerplaats staan. Liep der naar toe en mn hartje brak zowat. Hij stond daar met een lekke achterband. Schijven rondom geheel bruin van de roest. Hele auto rondom deuken en krassen. Velgen bekrast. Heel zonde hoor dan mensen met hun autotje om kunnen gaan
Auto: Renault Clio Williams
Kenteken: HS-JZ-37
Plaats: Texel