Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Is dat ding van een bekende van je dan? Ken namelijk ook iemand die met zo'n ding rijd, vrij jong gastje nog die een stalling voor caravans heeft...lijkt er wel erg op.
Wel een erg brute wagen zo helemaal in het wit
MartijnG schreef:Is dat ding van een bekende van je dan? Ken namelijk ook iemand die met zo'n ding rijd, vrij jong gastje nog die een stalling voor caravans heeft...lijkt er wel erg op.
Tja deze machine heb ik gistermiddag samen met Esmeralda even "uitgelaten".....pffff wat een adrenaline stroomt er dan door je heen zeg...., echt bruut snel en veeel grip...
MartijnG schreef:Is dat ding van een bekende van je dan? Ken namelijk ook iemand die met zo'n ding rijd, vrij jong gastje nog die een stalling voor caravans heeft...lijkt er wel erg op.
Auto hebben wij bij Visscher A'dam staan in consignatie voor DBM, en deze auto moest terug vanuit Ahoy naar de zaak
Ivo van Achthoven schreef:Vandaag trouwens ook nog even in een leuk karretje gestuurd..., zou ik toch ook best graag voor de deur willen hebben staan......
Als je skylines zoekt, staan er nog wel een aantal in Den-Helder bij Autoreus. Wel ammal zonder kenteken. En dus GTST's dus geen GTR met 4WD en 100cc meer.
Moet zeggen dat ik niet zo warm meer word van zo'n groot log schip.
Steven schreef:Als je skylines zoekt, staan er nog wel een aantal in Den-Helder bij Autoreus. Wel ammal zonder kenteken. En dus GTST's dus geen GTR met 4WD en 100cc meer.
Moet zeggen dat ik niet zo warm meer word van zo'n groot log schip.
Het is wel echt heel anders rijden trouwens..., tot 3500 / 4000 trn gebeurt er weinig, en dan barst ineens de hel los onder de kap...pfff echt mega....
Maar blijft apart spul, vind de 5 qua fun zeker net zo leuk rijden
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"