de beste aflevering

Steven schreef:Kep vandaag In Bruges gezien, gaat over een stel huurmoordenaars die in Brugge gestationeerd zitten, wachtend op een telefoontje.
Ik vond het echt een meesterlijke film ene moment heel traag en andere moment retesnel. Lekker Iers taalgebruik en nog best aardig plot ook.
In mijn optiek: 8,5
Nog een paar weken terug de film The Happening gezien, omg wat zat die slecht in elkaar zeg. 5-, omdat we door eigen commentaar toe te voegen toch nog konden lachen(werd niet in dank afgenomen door andere biosgangers
)
nu op de helft met kijken, erg vermakelijk tot nu toe !Steven schreef:Kep vandaag In Bruges gezien, gaat over een stel huurmoordenaars die in Brugge gestationeerd zitten, wachtend op een telefoontje.
Ik vond het echt een meesterlijke film ene moment heel traag en andere moment retesnel. Lekker Iers taalgebruik en nog best aardig plot ook.
In mijn optiek: 8,5
Merijn schreef:Ik heb er weer een paar gedownload... Eens kijken of het wat is.
In Bruges
Into The Wild
The Bank Job
Iemand deze allemaal al gezien?
Steven schreef:Ray vond er geen bal aan, whehe.
Verhaal is wel wat sloom af en toe, maar ik vind dat Ierse gescheld echt mooi. (Gaat in Ierland ook echt zo)
'Aaaaah i can't see, i can't see'
"Offcourse you can't see, i shoot a fucking blank in you're eye"
Bank Job, isda dat ze een tijdje in die bank blijven hangen met die dubbele wand? Ik ben overigens wel fan van die Jason StathamMerijn schreef:Ik heb zaterdag The Bank Job zitten kijken en da's ook wel een aanrader. Leuke film met Jason Statham (bekend van o.a. The Transporter en Crank). Ik heb 'm zonder subs gezien, maar dat vond ik geen aanrader... Je mist stiekem toch best veel van de humor die erin verwerkt is.
7/10
nou nou nou wat een doffe ellende... na een half uur al met de afstandsbediening in me handen gezeten met de duim op de stopknop. traag, sloom, zogenaamd leuke gesprekken, en dan vreselijke irritante ierse gelul. de hele film zat ik mezelf af te vragen wanneer er iets ging gebeuren. ruim anderhalf uur van me leven weggegooid. een 2 voor de moeite.Steven schreef:Ray vond er geen bal aan, whehe.
Verhaal is wel wat sloom af en toe, maar ik vind dat Ierse gescheld echt mooi. (Gaat in Ierland ook echt zo)
'Aaaaah i can't see, i can't see'
"Offcourse you can't see, i shoot a fucking blank in you're eye"
asjeblieftFerdy schreef:nice filmpje !
zeker wel een 8+ waard inderdaad,
af en toe beetje ongeloofwaardig, maar goed, daar kijken we wel doorheen haha.
aanrader dus !
briljante film idd!Paul1916v schreef:Net terug uit de bios, naar The Dark Knight geweest, wat een vette film! Wel 1tje die je volgens mij echt in de bios moet zien voor het geluid enz. En Heath Ledger is echt meesterlijk als de Joker