Hoezo niet meer.....???Luco/Alpine-racer schreef:Ja origineel is er niet meer he....Roy schreef:Daarom moet je ook geen imitatie nemen....
Ik heb er vorige week gewoon een besteld voor Ronnie
Ivo van Achthoven schreef:Iemand nog een idee waar we een nieuwe motorkap voor een 5 vandaan kunnen halen...?
Nergens meer te bestellen..., via Renault in backorder...., immitatie niet te krijgen![]()
Net toch maar even een bestelling gedaan bij ons magazijn, dan maar ff wachten....
weet iemand of deze aankoop om technische redenen niet door is gegaan? En heeft iemand een idee wat een redelijke prijs is? 5.500 lijkt me een beetje veel. Tis nog altijd een droom een 5 gtt te hebben en mss gaat dit hem wel worden dan. please help.Ivo van Achthoven schreef:Tja idd, jammer, vond het wel een mooie aanvulling...Jochem de Haas schreef:Chris schreef:Aankoop geannuleerd?!Jochem de Haas schreef:Ja wel een Chris maar niet die .......al heeft ie wel ook een witte GTFerdy schreef:Chris ?Ivo van Achthoven schreef:Ik weet wel dat de RK-36-HR deze week door een liefhebber gekocht is....![]()
En hij zal komende weken wel ergens opduiken met foto wamr binnen gestald....
RK-36-HR
ja hij besefte dat ie er al te veel had![]()
Miljoenen op sloperijen. Zit vast nog een goede tussenLuco/Alpine-racer schreef:Ja origineel is er niet meer he, en die zat er al op toen we hem kochten.Roy schreef:Daarom moet je ook geen imitatie nemen....
Ik stoor me er niet zo aan, hij past goed, alleen de lijn naar de koplampen toe zit niet helemaal gelijk.Riël Notermans schreef:Miljoenen op sloperijen. Zit vast nog een goede tussenLuco/Alpine-racer schreef:Ja origineel is er niet meer he, en die zat er al op toen we hem kochten.Roy schreef:Daarom moet je ook geen imitatie nemen....
Waarschijnlijk krijg je dan een imitatie in Renault doos...Ivo van Achthoven schreef:Hoezo niet meer.....???Luco/Alpine-racer schreef:Ja origineel is er niet meer he....Roy schreef:Daarom moet je ook geen imitatie nemen....
Ik heb er vorige week gewoon een besteld voor Ronnie
Ik heb een hekel aan het woord 'afstellen' op een GT, als dit ding zo traag is moet je je serieus afvragen of die turbo en opgeboorde carb er wel opzitten. Een sproeierafstelling is wel belangrijk, maar als die enorm verkeerd is loopt ie ooknie 'soepel'. Op watvoor druk stond ie?DennisT schreef:Vanmiddag wezen kijken/rijden in de auto, opzich wel een nette auto, wel wat aandachtsplekjes zoals lichte roestvorming hier en daar, stoelen die wat slijtage hebben e.d.
Positief is dat de wielen er in het echt beter uit zien en bij passen, blok loopt heel soepeltjes, geen rammeltje tikje wat dan ookAlleen 172 pk, no way. Voelt meer aan als een std gtt op 1 Bar. Misschien dat afstellen wonderen doet.
Auto moet ook helemaal geballanceerd en uitgelijnd worden, trilt wel aardig in het stuur.
Ik ga nu over een prijs nadenken, geef dat morgen door en dan is het duidelijk of de club een gtt rijker is
Jackson schreef:Is er iemand bekent met het "zelf" reviseren van de standaard turbo van een GTT. Er schijnt dus een setje verkrijgbaar te zijn met nieuwe lagers en keringen. Zodat je zelf je turbo uit elkaar kan schroeven en die nieuwe lagers en keringen erin kan zetten. Dan is ie niet zo goed gereviseert als dat je hem laat reviseren maar je hebt dan geen speling meer in het wieltje.
Mag ik vast een optie nemen op dat stuur?DennisT schreef:De auto staat op de meter op 1 Bar, maar altijd natuurlijk de vraag in hoeverre dat klopt. Turbo komt er ook pas op hogere toeren echt bij, de echte schop onder je hol van de turbo valt ook een beetje tegen. Lijkt net of de druk gewoon een stuk lager is, of dat er ergens in de slangen ofzo drukverlies is.
Blok loopt dus wel echt heel erg netjes, niks van bijgeluiden, gelijk starten nadat de motor warm is uitgezet en even gewacht is. Perculatiefan deed alleen helaas niks.
De auto is dus gewoon best netjes, met wel een aantal schoonheidsfoutjes, maarja, het blijft 20 jaar oudKrijg er wel wat extra spullen bij als orginele velgen, volledig alu intercooler, stalen remleidingen en een gloednieuw (!) GTT stuur
![]()
Lekker een nachtje er over slapen, morgen beslissing nemen
Mrtn schreef:Weet iemand of er nog originele kriksteunen te koop zijn? Rechtsvoor is bij mij die 'driehoek' verrot, die aan de bodem en tussen dorpel en middenbalk zit gelast. Kwilde de auto iets krikken, maar dat vond ie minder leuk nadat ik die balk (restant ervan) had weggehaald.... aan de voorruit (rubbers) zag ik dat de auto tordeerde
Krikpunten voor tbv GTTMerijn schreef:Heeft Arco die dingen laatst niet besteld voor de APK? Of waren dat andere...?
Hey Ivo, thanks voor de info, ben vandaag even wezen kijken, ziet er op het eerste gezicht wel netjes uit. Dorpels roesten een beetje vooraan, voorruit heeft dikke krassen in het glas en de auto heeft een schade gehad links voor(deze is wel verholpen). De verkoper wil er perse 5500 euro voor hebben, ik denk niet dat de auto zo veel waard is. En het grootste nadeel, de auto staat op een verhoging en je kan er geeneens een proefrit mee maken, hij haalt hem er alleen af als je hem ook koopt als de proefrit bevalt. Ik denk dat hij hem echt gewoon zelf wil houden.Ivo van Achthoven schreef:Hugo, PM