Merijn schreef:Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn laatste zending van K-Tec. Ik woon in een appartement, wat geen centrale, afgesloten deur heeft. Iedereen kan dus bij mijn brievenbus.
Wat hadden die knuppels van TNT gedaan... Ze hebben de bubblewrap-envelop gewoon bovenop de brievenbussen gegooid in de hoop dat ik het zou vinden. Dat was niet zo, maar een vriendelijke onderbuurman had het wel gevonden en kwam het brengen.
Voor hetzelfde geld is het weg...
Ben ik het inderdaad mee eens, heb zelf ook altijd het probleem dat ik overdag niet thuis ben, komt er altijd op neer dat het na 2x niet thuis zijn het ophalen bij het postkantoor is..
Heb liever dat ze na 17:00 gaan bezorgen o.i.d. of gewoon na 1x niet thuis het pakket op het postkantoor droppen zodat ik 'm na werktijd meteen op kan halen
Merijn schreef:Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn laatste zending van K-Tec. Ik woon in een appartement, wat geen centrale, afgesloten deur heeft. Iedereen kan dus bij mijn brievenbus.
Wat hadden die knuppels van TNT gedaan... Ze hebben de bubblewrap-envelop gewoon bovenop de brievenbussen gegooid in de hoop dat ik het zou vinden. Dat was niet zo, maar een vriendelijke onderbuurman had het wel gevonden en kwam het brengen.
Ben ik het inderdaad mee eens, heb zelf ook altijd het probleem dat ik overdag niet thuis ben, komt er altijd op neer dat het na 2x niet thuis zijn het ophalen bij het postkantoor is..
Heb liever dat ze na 17:00 gaan bezorgen o.i.d. of gewoon na 1x niet thuis het pakket op het postkantoor droppen zodat ik 'm na werktijd meteen op kan halen
GVD zeik toch niet zo. Je kunt je pakketje ook gewoon op een ander adres (zelfs bij een winkel of iets dergelijks) laten bezorgen. Als je toch weet dat je niet thuis bent en het is iets waardevols, dan laat je het toch desnoods bij je bejaarde overbuurman bezorgen. Ik laat ook niet mijn schroefset bezorgen als ik niet thuis ben.
Ik heb ook ooit een typeplaatje laten bezorgen, en vond alleen het plaatje (dus geen enveloppe, geen pakketje, geen adres, niets) in de brievenbus van mijn studentencomplex. Dus er zijn altijd gekken die willen weten wat de postbode voor jou heeft.
Merijn schreef:Dus je wilt zeggen dat die draaihendel uit je auto gehaald is en vervangen door een ander exemplaar??
Het probleem is dat de lichten automatsch aanngaan wanneer je de auto op contact zet (stadslicht). Dus heb ik ook geen dimlichten. En deze ben ik wel nodig vanwege de APK. Dus mijn vraag; is dit fabrieksaf? en anders waar ligt dit aan? Aan de hendel of iets anders ??
Merijn schreef:Nee, dit is NIET af-fabriek. Maar zit de originele hendel er nog wel? En kun je die nog draaien? En gebeurt er dan iets?
Ik vind het nogal onduidelijk.
Zover ik weet is het de originele hendel maar ik zal wel een andere proberen.
Als de auto op contact staat dan staan gelijk de stadslichten aan de als je draait gebreurt er niks. Alleen de grotelicht werkt als de hendel gedraaid is maar als die niet gedraaid is werkt de grote licht ook niet.
Omdat de oude Priyantha server raar doet cq. niet meer beschikbar is ??
En ik hoop dat niet alles wat daar staat weg is ......
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Miekje16V schreef:Hey waarom doet mijn avatar het niet meer???
Werkt weer
Arco schreef:Omdat de oude Priyantha server raar doet cq. niet meer beschikbar is ??
En ik hoop dat niet alles wat daar staat weg is ......
Werkt weer
Hessel schreef:Kermit doet het nog!!, maar Priyi, wat is er aan de hand?, enne is t onherstelbaaar??
Alles werkt weer
De reden was, dat er een storing was en ik alles halsoverkop moest verhuizen naar een andere server(tijdelijk) waardoor er wat configuratie dingetjes waren die vanochtend nog even moesten worden aangepast.
Er is géén data verloren uiteraard, aangezien ik alles extern ook backup