zijstrips clio williams zelfde montage als andere modellen?

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
hans-williams

zoals de titel het zegt, zijn de montagepunten van de zijstootstrips van een clio williams hetzelfde als de andere modellen?
bijvoorbeeld van een 1.2 oid?
ik wil namelijk de phase 2 strips op de zijkanten, omdat die van de bumpers ook het middenstripje in weggewerkt is..
als ik alleen van williams kan gebruiken, wordt het lastig zoeken en ik moet ze voor volgende week vrijdag hebben!
alvast bedankt voor reacties
wordt aan gewerkt!
Robke
Car: Lexus IS250

De zijstrips van alle Clio 1's zijn identiek wat montage betreft.
hans-williams

mooi, dan gaan we morgen es op de sloop kijken wat ze allemaal voor moois hebben :p
wordt aan gewerkt!
hans-williams

nou vanochtend drie slopen hier in de buurt afgezocht, maar niets gevonden :evil:
zijn blijkbaar nogal gewild dus.
nog even langs de dealer geweest om te kijken wat nieuwe kosten,
maar dan kom je op minimaal 200eu (N)
ik ga nu maar de gewone strak maken dan.
wordt aan gewerkt!
PaulM

die zijstrips zijn bij dealer volgens mij maar 20 euro de stuk ofzo hoor.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

De deurstrips zijn NIET hetzelfde als van een 1.2. Die op het achterscherm zijn niet dezelfde lengte als die van een gewone clio. Althans, niet van een phase 1.

Overigens is het ook zo dat ph.1 montage anders is dan ph.2. Ph.2 gebruikt plakkers die OP de deur en het scherm geplakt worden. Terwijl ph.1 montageclips heeft die IN de deur en het scherm gedraaid zitten. Ze zijn beide te bestellen, maar denk er wel effe over na.
PaulM

volgens mij heeft de ph2 ook gewoon gaten in deur en achterscherm waar die witte plastic pop punten in zitten. Je kan de strip er dan op schuiven via de klemmen in de strip. Ph1 strips zijn idd anders, hoe het daar vastzit weet ik niet. heb het nu over een clio 16v. lijkt me sterk dat deze bij willie ph2 anders zijn?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ok, dat zou kunnen... Ik heb mijn Williams na een schade voorzien van een nieuwe deur en daar zaten geen gaten meer in en ik moest daar andere clips bij kopen. Dat zal wellicht dan een ph.3 deur zijn of zo? Er zit dan ook een extra buis te versteviging in.
GeniustheGzA

Merijn schreef: Er zit dan ook een extra buis te versteviging in.
dat is bij mijn ph2 deuren ook al :)
Plaats reactie