Twingo_Kenzo schreef:Gisteren om 8.15 op de Quadenoord in Rotterdam-Yssellmonde,
gele Megane Coupe SX-TN-02 .
Met stickers en kentekenplaat RTC .
Ik rij heel veel in Rotterdam-zuid voor mn werk en eindelijk eens een RTC`r gezien .
Lijkt wel of er hier niet veel RTC`rs rond rijden ?!?!
Vrijdag 4 juli deze Megane weer gezien om 13.25 in de zelfde straat .
@ Danos ,wat voor renault rij jij , zal goed rondkijken of ik je tegen
kom
uurtje of 2 terug gespot op de A2 richting den bosch thv Breukelen: marcel met de GTT. Wel zwaaien de volgende keer he
(zat onderkoffer in de Megane Break an mijn zwager )
Haas schreef:uurtje of 2 terug gespot op de A2 richting den bosch thv Breukelen: marcel met de GTT. Wel zwaaien de volgende keer he
(zat onderkoffer in de Megane Break an mijn zwager )
ja ik had je wel gezien hoor .
Maar kan niet alles te gelyk he.
stuiteren en zwaaien tegelyk wordt toch moeilyk hoor .
elmotheelk (Eric) schreef:Op de Voorschoterweg in Leiden (hier om precies te zijn ) gisteren een mooie Clio RS phase 1, kenteken 14-FL-PN. Even natuurlijk.
ik heb ook een mooie RS gezien
nogmaals zoveel zie je er immers niet!!
Twingo_Kenzo schreef:Gisteren om 8.15 op de Quadenoord in Rotterdam-Yssellmonde,
gele Megane Coupe SX-TN-02 .
Met stickers en kentekenplaat RTC .
Ik rij heel veel in Rotterdam-zuid voor mn werk en eindelijk eens een RTC`r gezien .
Lijkt wel of er hier niet veel RTC`rs rond rijden ?!?!
Vrijdag 4 juli deze Megane weer gezien om 13.25 in de zelfde straat .
@ Danos ,wat voor renault rij jij , zal goed rondkijken of ik je tegen
kom
net naast me onderaan de graafsebrug een megane coupe 18-DX-JV?
bruut gebumperd en bespoilerd. Was geel met 17ers eronder. Heb m vaker zien rijden en lijkt erg op de coupe die ze laatste plat hebben gereden voor de woonboulevard...
Vanochtend rond 07:35 op de hoofdweg in Capelle aan den IJssel een zilvere clio RS, met 2 uitlaatjes achter, dus waarschijnlijk een fase 3. Ook nog lexus achterlichten. Clio sloeg linksaf de metaalstraat (?) in.
Laatst gewijzigd door Sander2 op wo 9 jul 2008 6:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Kent iemand de Jachthaven(tje) tussen Leimuiden en Rijsaterswoude in waar meerdere Alpine's staan te verstoffen in een loodsje waaronder ook een race-uitvoering?
Ik ben er al een jaartje of 3 niet meer geweest dus weet ook niet 100% zeker of ze er nog staan. zal binnenkort weer eens kijken als ik eraan denk.
Sander2 schreef:Vanochtend rond 07:35 op de hoofdweg in Capelle aan den IJssel een zilvere clio RS, met 2 uitlaatjes achter, dus waarschijnlijk een fase 3. Ook nog lexus achterlichten. Clio sloeg linksaf de metaalstraat (?) in.
Das mn collega, een hele nette PH III met lexus lampies....
Timo Z. (Clio RS) schreef:Kent iemand de Jachthaven(tje) tussen Leimuiden en Rijsaterswoude in waar meerdere Alpine's staan te verstoffen in een loodsje waaronder ook een race-uitvoering?
Ik ben er al een jaartje of 3 niet meer geweest dus weet ook niet 100% zeker of ze er nog staan. zal binnenkort weer eens kijken als ik eraan denk.
Waar is dat precies, ik ga nog wel eens richting Alphen dus kom dr dan langs
Timo Z. (Clio RS) schreef:Kent iemand de Jachthaven(tje) tussen Leimuiden en Rijsaterswoude in waar meerdere Alpine's staan te verstoffen in een loodsje waaronder ook een race-uitvoering?
Waar is dat precies, ik ga nog wel eens richting Alphen dus kom dr dan langs
Ik stuur het wel ff in een priveberichtje.
weet eigenlijk niet of de eigenaar er blij mee is als ik het openbaar neerknal.
Vanmiddag reed in tegenovergestelde richting een Blauwe Clio RS phase II of III richting haarlem op de driemerenweg (N205). Gezien ter hoogte van de afslag Hoofddorp
een megane coupe in de parkeergarage van de euroborg in groningen,
en op de terugweg tussen assen en groningen een blauwe clio , met lexus look achterlichten, had er behoorlijk gang op zitten.
zojuist in Rosmalen een Blauwe GTT
kenteken niet gezien
een grote spoiler erop en een blonde dame achter het stuur. geen idee of het een RTC-er betreft