De Onbekende Renault.. II
-
Gerald
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Heb ik je net mis gelopen. Reed rond die tijd in de BS in die omgeving.DennisT schreef:Gister een blauwe Clio 16v onder de A12 in Zevenaar rond 20:30. Verlaagd, zo te zien fase 2 velgen eronder, lexus achterlichten en een blond meissie erin
Project: GTT Blue Sport
toen ik gister langs de A59 liep kwam er een rode A310 langsgassen, RG-46- nogwat?
-
janaartzoet
Kwam dacht ik afgelopen zaterdag Markcoupe tegen met zn megane. Was bij wezep de a28 rond uurtje of 6 savonds, stond langs de weg met een aantal vrienden moters te kijken die terugkwamen van de TT
Nu op de A2 bij Born voor NedCar in de file, GT Turbo wit met geel op auto-transporter achter busje. Iemand van de club? 
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
was die van riel niet wit met geel? 
Ik zat toch in de Laguna van pappaGerald schreef:Heb ik je net mis gelopen. Reed rond die tijd in de BS in die omgeving.DennisT schreef:Gister een blauwe Clio 16v onder de A12 in Zevenaar rond 20:30. Verlaagd, zo te zien fase 2 velgen eronder, lexus achterlichten en een blond meissie erin
Maar dat meissie in de Clio niet bekend bij jou? Zag er opzich wel leuk uit geloof ik
-
Mark van Nierop
- Contacteer:
janaartzoet schreef:Kwam dacht ik afgelopen zaterdag Markcoupe tegen met zn megane. Was bij wezep de a28 rond uurtje of 6 savonds, stond langs de weg met een aantal vrienden moters te kijken die terugkwamen van de TT
Zal wel een andere Coupe geweest zijn,
ik zat van 15.00 tot 21.30 in Wijk bij Duurstede
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Jeroen Wigger
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Klopt helemaal, werk daar jaMartijnG schreef:Vandaag de Clio 16v van....wat was zn naam ook alweer...
Blauwe Clio met nieuwe type OZ Supertourismo's en cupra lip eronder.
Stond voor de deur van Porsche dealer Lammertink...hij zal daar vast wel werkenIk kwam even een Porsche afleveren...
Kenteken was NL-TF-07 uit het hoofd...
-
antoine
- Car: Renault Clio III RS
Toevallig met duits kenteken, deze dus?Rianne Tinnemans schreef:Nu op de A2 bij Born voor NedCar in de file, GT Turbo wit met geel op auto-transporter achter busje. Iemand van de club?
[img]http://www.superkitcar.net/zolder/adac2007/DSC_0682.jpg[/img]
Er zijn dit weekend oldtimer races op circuit zolder. Met oa deelname van 2 gt turbo's.
-
turbo_fred(vive-le-sport)
Vandaag gespot in Utrecht: een rode 5 GT Turbo met 2 brede gele strepen van voor naar achteren (of andersom) aan rechter zijde over motorkap, dak en achterklep. Apart........
Kenteken: BY-73-NT. Iemand van hier ?
-
ronald-cabrio
- Contacteer:
vanavond hier in alphen een grijze megane cc met een erg mooi bumperkitje en erg mooie spoiler opde klep 13-ZH-NF
Kermit de goose.turbo_fred(vive-le-sport) schreef:Vandaag gespot in Utrecht: een rode 5 GT Turbo met 2 brede gele strepen van voor naar achteren (of andersom) aan rechter zijde over motorkap, dak en achterklep. Apart........
Kermit idd 
das ook een echte gouwe ouwe
das ook een echte gouwe ouwe
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Patrick RS
- Moderator
- Car: Megane
Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
-
AnthonyR
- Moderator
- Contacteer:
Ik had hem enkele weken terug ook nog gezien bij de dealer in GorinchemPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
Kan best kloppen, er stond Renaultsportdealer.nl achteropPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
-
AnthonyR
- Moderator
- Contacteer:
Op woensdagmiddag gespot bij het station
@ Adinxs, dit is toch 1 van de 22?
[img]http://img377.imageshack.us/img377/5374/dsc3766mu7.jpg[/img]
[img]http://img377.imageshack.us/img377/5374/dsc3766mu7.jpg[/img]
Hahaha, was hij daar alweerMerijn schreef:Zojuist Niels van Dijk gespot op de weg van de McD's naar Oss...Wat een schitterende wielen...
-
Lex
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteravond in Utrecht
1 Alpine blauwe phase 2 GT Turbo met een GT Tuning luchtinlaat in de voorbumper in de Wijk Zuilen
en achter Chrysler dealer Carplan
een zwarte phase 1 GT Turbo met Cupwielen bij de occasions en inruilers.....ik ga dus zo even langs om te vragen of ie te koop is
1 Alpine blauwe phase 2 GT Turbo met een GT Tuning luchtinlaat in de voorbumper in de Wijk Zuilen
en achter Chrysler dealer Carplan
een zwarte phase 1 GT Turbo met Cupwielen bij de occasions en inruilers.....ik ga dus zo even langs om te vragen of ie te koop is
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Net op de A20 vanaf Hoek van Holland -> Gouda ter hoogte van Maasland een zilvere PH II RS. Reed redelijk rustig. Zag er ook standaard uit verder.
??-HT-??
??-HT-??
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Klopt idd, ik was even in Leiden wezen kijken met een nieuw speeltje..., Megane RS R260....RSRobbert schreef:Kan best kloppen, er stond Renaultsportdealer.nl achteropPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
Valt wel erg op hoor zo'n witte.....
Leuke Clio trouwens, die wielen staan goed
@ Patrick, ik had het pas door toen je wegreed trouwens dat jij het was...., sorrie hoor...
-
Patrick RS
- Moderator
- Car: Megane
geen punt. Had al zo'n idee dat je mij niet herkendeIvo van Achthoven schreef:Klopt idd, ik was even in Leiden wezen kijken met een nieuw speeltje..., Megane RS R260....RSRobbert schreef:Kan best kloppen, er stond Renaultsportdealer.nl achteropPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid![]()
Valt wel erg op hoor zo'n witte.....![]()
Leuke Clio trouwens, die wielen staan goed
@ Patrick, ik had het pas door toen je wegreed trouwens dat jij het was...., sorrie hoor...
Vandaar dat duimpie
Maar die velgen zijn gewoon de standaard 15 inchers hoor
-
Niels V Dijk
- Car: Clio III RS Lux 2008
Dat kan kloppen Merijn
Ik heb jou niet gezien in je 5je

-
Duupke (Ronald)
- Contacteer:
http://www.moppensite.be/toonmop.php?id=3027Ferdy schreef:kanarie groen ?
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!