Heb ik je net mis gelopen. Reed rond die tijd in de BS in die omgeving.DennisT schreef:Gister een blauwe Clio 16v onder de A12 in Zevenaar rond 20:30. Verlaagd, zo te zien fase 2 velgen eronder, lexus achterlichten en een blond meissie erin
Ik zat toch in de Laguna van pappaGerald schreef:Heb ik je net mis gelopen. Reed rond die tijd in de BS in die omgeving.DennisT schreef:Gister een blauwe Clio 16v onder de A12 in Zevenaar rond 20:30. Verlaagd, zo te zien fase 2 velgen eronder, lexus achterlichten en een blond meissie erin
janaartzoet schreef:Kwam dacht ik afgelopen zaterdag Markcoupe tegen met zn megane. Was bij wezep de a28 rond uurtje of 6 savonds, stond langs de weg met een aantal vrienden moters te kijken die terugkwamen van de TT
Klopt helemaal, werk daar jaMartijnG schreef:Vandaag de Clio 16v van....wat was zn naam ook alweer...
Blauwe Clio met nieuwe type OZ Supertourismo's en cupra lip eronder.
Stond voor de deur van Porsche dealer Lammertink...hij zal daar vast wel werkenIk kwam even een Porsche afleveren...
Kenteken was NL-TF-07 uit het hoofd...
Toevallig met duits kenteken, deze dus?Rianne Tinnemans schreef:Nu op de A2 bij Born voor NedCar in de file, GT Turbo wit met geel op auto-transporter achter busje. Iemand van de club?
Kermit de goose.turbo_fred(vive-le-sport) schreef:Vandaag gespot in Utrecht: een rode 5 GT Turbo met 2 brede gele strepen van voor naar achteren (of andersom) aan rechter zijde over motorkap, dak en achterklep. Apart........
Kenteken: BY-73-NT. Iemand van hier ?
Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
Ik had hem enkele weken terug ook nog gezien bij de dealer in GorinchemPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
Kan best kloppen, er stond Renaultsportdealer.nl achteropPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
Hahaha, was hij daar alweerMerijn schreef:Zojuist Niels van Dijk gespot op de weg van de McD's naar Oss...Wat een schitterende wielen...
Klopt idd, ik was even in Leiden wezen kijken met een nieuw speeltje..., Megane RS R260....RSRobbert schreef:Kan best kloppen, er stond Renaultsportdealer.nl achteropPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid
geen punt. Had al zo'n idee dat je mij niet herkendeIvo van Achthoven schreef:Klopt idd, ik was even in Leiden wezen kijken met een nieuw speeltje..., Megane RS R260....RSRobbert schreef:Kan best kloppen, er stond Renaultsportdealer.nl achteropPatrick.B schreef:Zag hem ook in leiden> volgens mij was dit Ivo in een auto van renault RotterdamRSRobbert schreef:Vanavond rond een uur of 23.00 kwam ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag een witte Renault Megane RS F1 tegen met kenteken 04-ZR-..
Nog even gezwaaid![]()
Valt wel erg op hoor zo'n witte.....![]()
Leuke Clio trouwens, die wielen staan goed
@ Patrick, ik had het pas door toen je wegreed trouwens dat jij het was...., sorrie hoor...
http://www.moppensite.be/toonmop.php?id=3027Ferdy schreef:kanarie groen ?