[Haas' ex-Coupé]Case closed
-
Ja, wat Luco en Dennis stellen vinnik ook helemáál geen slecht idee. Als jij duidelijk hebt aangegeven dat je de volle 100 procent vergoedt wilde krijgen, en nu....
Dat zou ik in eerste instantie niet zeggen, als je gaat dreigen met acties helpen ze je op geen enkele manier meer. Je kan er wel in zeggen dat je meerdere verzekeringen hebt lopen bij hun.Luco/Alpine-racer schreef:En anders schakel je je RB in tegen je RB omdat ze niet volgens afspraken hebben gehandeld.
Wat nog een sterk punt zou zijn is dat je al je verzekeringen bij dezelfde hebt lopen, kan je ook voorzichtig ventileren dat als dit niet netjes opgelost wordt je maar eens naar een ander gaat
Doe dan gelijk die andere gek met die regenjas en die grote neusMerijn schreef:Bel Pieter Storms eens...
Maareh, het lijkt me inderdaad niet meer dan normaal dat zij de rest vergoeden aangezien je niet hebt toegestemd in hun acties...
Keep us informed!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oh ik ben trouwens vanmiddag bij Delta Lloyd geweest, denk ook bij de afdeling die jouw schade behandeld. Eigenlijk niet eens bij nagedacht
Er was daar maar 1 iemand die daar zonder pasje is binnen gekomen, dat was inderdaad meneer Storms..............
Maar heeft je RB al eens Jurisprudentie uitgezocht?

Er was daar maar 1 iemand die daar zonder pasje is binnen gekomen, dat was inderdaad meneer Storms..............
Maar heeft je RB al eens Jurisprudentie uitgezocht?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Als jij tijdens een zaak afspraken maakt met de vertegenwoordiger van jouw RB die buiten de polisvoorwaarden vallen is dat jouw niet aan te rekenen maar is dat voor diegene die de RB vertegenwoordigd.Tom schreef:voordat je gaat "dreigen" met weet ik wat richting je RB zou ik eerst de polisvoorwaarden maar eens doornemen
Tegenwoordig ben je als prive consument behoorlijk ingedekt door de nederlandse wet.
Dus als ze dingen afspreken die niet kunnen is dat hun probleem en niet jouw probleem.
In principe ben jij nog altijd de opdrachtgever.
Hoop wel dat je schriftelijk hebt aangegeven niet akkoord te gaan met het gedeelde schuldvoorstel van jouw RB?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ondertussen ben ik nog steeds bezig met de afhandeling van de schadezaak en er lijkt schot in te komen.
even nog een mail afwachten
Het zal niet 100% worden, maar goed.. het komt in de buurt
even nog een mail afwachten

Het zal niet 100% worden, maar goed.. het komt in de buurt

yeps, orig schadebedrag - vergoeding incl rente is = ongeveer € 385
Dus ja, mijn keus is wel gemaakt denk ik.
Rente is leuk, maar ik ben er ook niet mee bezig om er rijk van te worden
Dus ja, mijn keus is wel gemaakt denk ik.
Rente is leuk, maar ik ben er ook niet mee bezig om er rijk van te worden

We zijn anderhalf jaar verder, maar heb het bod geaccepteerd, dus bij deze is de zaak afgerond. Nu nog even wachten tot de centen zijn bijgeschreven.
Twas een fijn autootje, baal er tot op de dag van vandaag van, dat ze er niet meer is.
** Case Closed **
Twas een fijn autootje, baal er tot op de dag van vandaag van, dat ze er niet meer is.

** Case Closed **
als er iemand goed geld voor bied, maggie weg ja.Steven schreef:Zo nu die golf weer weg?
Ik vind m leuk, maar geld is geld in dit geval

WouterW schreef:Maar je eigenlijke schade is dus rond de 300 - 400 euro?
Dat zou netjes zijn!

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Blijven bijten levrt dus resultaat, beter 1,5 jaar wachten en krijgen waar je recht op hebt dan je na 6 weken af laten schepen met een schijntje.
Goed gedaan Haas

Goed gedaan Haas

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ben je dat ding nu al weer zat?
pm maar door, t kan niet gekker worden haha
-
gefeliciteerd Haas!
Nu die ander zaak nog....
Al een carriere in de rechtsbijstand overwogen? Je hebt er al en hoop ervaring mee!
Saab moet je niet doen, helemaal geen automatiek.
bah!
Nu die ander zaak nog....
Al een carriere in de rechtsbijstand overwogen? Je hebt er al en hoop ervaring mee!
Saab moet je niet doen, helemaal geen automatiek.
bah!
rechtsbijstand? nee.. laat maar mij maar lekker doorpielen in de automotive! 
Een bak van VW, die kan echt heel wat hebben!

Een bak van VW, die kan echt heel wat hebben!
absoluut 

di, do of vrijdag kan, maar ff kijken.. ik wacht nog op een antwoord van iemand 
we sms'en/gmailen wel

we sms'en/gmailen wel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou..... Ik herinner me iets over 1.4/SDI-bakken.Haas schreef:Een bak van VW, die kan echt heel wat hebben!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
De 1.6 bakken van een Golf V schijnen ook als warme broodjes te gaan.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Klopt idd, gaat geen dag voorbij dat we d'r niet 1 op de brug hebben staan met een kapotte bak 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
van dat je dit issue nu kan afsluiten, en dat de schade beperkt is gebleven! nu weer vol focussen op de clio? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
yeps, 1 done, 1 to go. Hopen dat die sneller afgewerkt wordt met financieel goed restultaat, maar daar heb ik weinig vertrouwen in. Clio al weer hard aan bezig, hopen dat ik komende week mijn spullen op kan halen, dan kennen we weer verder.
En straks nog ff langs Jean Paul
En straks nog ff langs Jean Paul