Miekje's RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

koppeling zal wel oke zijn denk ik maar goed, als je besluit daarnaar te kijken, is je bak er ook af he :P Meteen ff kijken ;)

paar andere assen proberen? (al denk ik niet dat t daar aan ligt...)
Miekje16V

Haas schreef:koppeling zal wel oke zijn denk ik maar goed, als je besluit daarnaar te kijken, is je bak er ook af he :P Meteen ff kijken ;)

paar andere assen proberen? (al denk ik niet dat t daar aan ligt...)
En denk je dat een proefritje maken wel zal leiden tot een diagnose dan? :wink: Of moet daarvoor de hele zooi los? :~

@ Riel... tja ik haalde wat dingen door elkaar... laten we het houden op een gebrek aan technische kennis van mijn kant :)
MartijnB
Contacteer:

altijd fijn een Clio koppeling vervangen :(

subframe eraf dus
Miekje16V

MartijnB schreef:altijd fijn een Clio koppeling vervangen :(

subframe eraf dus
ik hoop dat t niet nodig is :~ diagnose stellen lijkt lastig met dit probleem... misschien eerst echt naar de klote rijden die koppeling of bak (of wat het dan ook is) :p

In elk geval staat CliTT nu ff bij Menno :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

kijk maar uit straks krijg je em terug met een Bi-turbo :wink:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Miekje16V

WouterW schreef:kijk maar uit straks krijg je em terug met een Bi-turbo :wink:
:lol: Dat zou coowl zijn :p Maar eerst CliTT maar eens gediagnosticeerd hebben :wink:
Miekje16V

CliTT heeft flinke hagelschade.... :(
Vanmiddag een korte maar hevige hagelbui met ijsballen tot 4 cm in doorsnee gevallen. Na afloop de schade opgenomen... toch zeker een stuk of 20 deukjes in motorkap, dak en zijschermen. :~

Ben WA+ verzekerd en hoop dat het vergoed wordt om het te herstellen. Iemand tips voor de afhandeling? (I)

http://www.ad.nl/binnenland/2389074/Vee ... osten.html
Jordi

pfff ik ook! Alleen ook in Arnhem he! Dnns heeft mazzel want hij was er toevallig niet!
Ad van Haperen
Contacteer:

(N) klote voor je hoop dat de verzekering een beetje relaxt is
Menno

RS is vanmiddag ook in Arnhem omgetoverd tot een golfbal :(
rev it like a rental
Miekje16V

ja klote he... dus meer slachtoffers hier... jullie ook sterkte!

Hier zijn echt alle auto's in de buurt beschadigd... raar gezicht allemaal van die auto's met lichte deukjes :~
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

:( Wat zonde!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Als het goed is, is het vanaf WA+ / WA Beperkt Casco / WA mini Casco (net hoe je verzekeraar het noemt) meeverzekerd.

Als je een beetje een goede verzekeraar hebt, heb je dan ook geen terugval in je korting.

Suc6 ermee iig. Hier geen wolkje gezien. Wel wind maar verder heerlijk zonnig. 8)
Miekje16V

WouterW schreef:Als het goed is, is het vanaf WA+ / WA Beperkt Casco / WA mini Casco (net hoe je verzekeraar het noemt) meeverzekerd.

Als je een beetje een goede verzekeraar hebt, heb je dan ook geen terugval in je korting.

Suc6 ermee iig. Hier geen wolkje gezien. Wel wind maar verder heerlijk zonnig. 8)
Wouter bedankt voor je info (Y) ... ik zal morgen eens bellen met Unive.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Op naar de uitdeuker :) Vanaf september begin ik met de opleiding :wink: :p

Succes (Y)
Jordi

Haha ik zit ook bij Unive, ga ze morgen ook even bellen of langsrijden daar in elden.
Miekje16V

Jean-Paul-S schreef:Op naar de uitdeuker :) Vanaf september begin ik met de opleiding :wink: :p

Succes (Y)
Nou dan kun je mooi een paar auto's van hagelschade afhelpen als studie opdracht ofzo :p

Enne Jordi... ik ga gewoon bellen met Unive... en dan zie ik wel... zonde he... hoe erg is jouw auto eraan toe?
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Je zal morgen niet de enige zijn die belt ben ik bang :~
Christiaan

Weet iemand hoe het er in bennekom aan toe ging vanmiddag? Ik ga daar disndag mijn clio ophalen maar ben als de dood dat hij na vandaag onder de deuken zit (U)
Jordi

Miekje16V schreef:
Jean-Paul-S schreef:Op naar de uitdeuker :) Vanaf september begin ik met de opleiding :wink: :p

Succes (Y)
Nou dan kun je mooi een paar auto's van hagelschade afhelpen als studie opdracht ofzo :p

Enne Jordi... ik ga gewoon bellen met Unive... en dan zie ik wel... zonde he... hoe erg is jouw auto eraan toe?
Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de klote. dus de Unive krijgt het wel druk ja! En de jouwe?
Ferdy
Über-Spammer

guttepetut...
Dnns

Ik was gelukkig gister niet aanwezig in anrhem..
Zonde man :(
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Zuur hoor Marieke. Had het al vernomen van een mede lid op het CCH forum. Pfff Ben blij dat het hier niet zo te keer is gegaan (Y)
Miekje16V

Heb net gebeld met Unive... ben WA beperkt casco verzekerd en krijg de schade vergoed. Als ik zelf iemand regel die het ga fiksen of besluit de auto zo te laten krijg ik 500 euro minus de kosten voor het taxeren van de schade (want er moet natuurlijk wel een rapport worden opgemaakt).

Er zijn enkele schade bedrijven die zijn aangesloten waar ik de Clio heen kan brengen en dan worden de volledige kosten van de reparatie vergoed & vervangend vervoer geregeld worden (want dit zal ongetwijfeld boven de 500 euro liggen). Kent iemand deze bedrijven: Ampting, Boekhorst en Keer???
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Miekje16V schreef:Kent iemand deze bedrijven: Ampting, Boekhorst en Keer???
Marieke,

Amptink ken ik niet.
Boekhorst is een van de grootste in de omgeving.
Keer = Care gok ik, landelijke organisatie.

Overigens ben je niet verplicht naar een van deze bedrijven te gaan. je kan/mag gaan waar je wil. Dit zijn alleen de bedrijven het dichts in de buurt.

Ik weet misschien nog wel iemand die je kan/wil helpen, maar laat ik je zo in een PM wel weten. :wink:
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Ik was in Angerlo (tussen Arnhem en Dieren) met een beachvolleybaltoernooi bezig en gelukkig stond m'n RS182 onder een carpoort evenals de Twingo II van m'n vriendin.

Dus enorm geluk gehad :worship:

voor degene met wel een golfplaatuiterlijk van de auto, succes (Y)
Haas
Car: Megane RS

hmz... bende.. :(
Miekje16V

Jordi schreef:Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de k*%$e.
Zeg ehh... ik durf t bijna niet te vragen... maar wat doe jij met een Clio als je ouders dat soort auto's rijden :p
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Adinsx schreef:Ik was in Angerlo (tussen Arnhem en Dieren) met een beachvolleybaltoernooi bezig en gelukkig stond m'n RS182 onder een carpoort evenals de Twingo II van m'n vriendin.
Ik woon in Duiven, maar er is bij ons toch bijna geen hagel gevallen, niets geen grote brokken iig. We waren niet thuis, maar de auto('s) stonden wel thuis maar niets aan de hand.

Mijn ouders wonen in Rheden, daar had het wel gehageld maar ook niets groots of zwaars.

Al met al behoorlijk plaatselijk dus.

Iedereen met schade, succes. (F)
Jordi

Miekje16V schreef:
Jordi schreef:Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de k*%$e.
Zeg ehh... ik durf t bijna niet te vragen... maar wat doe jij met een Clio als je ouders dat soort auto's rijden :p
Ik moet gewoon werken voor mijn centen :p Krijg het ook terug trouwens van de unive, moet een schade kerel langs komen. Het dak, de rechterkant en de motorkap naar de klote!
Remon

Jordi schreef: Porsche GT3
Is dat toevallig een witte?? Ik ben wel blij dat ik niet in Arnhem was gisteren! heb namelijk nog zitten twijfelen om te gaan...

Succes met de afhandeling met verzekering! :beer:
Miekje16V

Jordi schreef:
Miekje16V schreef:
Ik moet gewoon werken voor mijn centen :p Krijg het ook terug trouwens van de unive, moet een schade kerel langs komen. Het dak, de rechterkant en de motorkap naar de k*%$e!
Hey Jordy... hoe weet jij dat er een schade kerel langs moet komen bij je? Ik moet gewoon zelf langs een schade bedrijf. En ik ben net ff wezen kijken bij Boekhorst gewoon om me te orienteren. Daar waren echter nog 40 wachtenden voor me dus ben weer gegaan.

Oh en heb net de auto gewassen... schade is erger dan ik in eerste instantie dacht (meer dan 40 kleine deukjes en een groot aantal kleine krasjes op dak, motorkap en bijde zijkanten). Foto's volgen nog. Ben eerlijk gezegd bang dat de auto mogelijk economisch total loss verklaard wordt. Heeft iemand enig idee wat de dagwaarde is van mijn Clio?
Jordi

Ja die witte is van mijn pa, en door al die auto's denk ik dat ze langskomen. Zei mijn pa iig. Komt wel goed!
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Gerald schreef:
Miekje16V schreef:Kent iemand deze bedrijven: Ampting, Boekhorst en Keer???
Keer = Care gok ik, landelijke organisatie.
CARe, niet doen.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik denk dat je zaterdag a.s. even een ritje Nieuwleusen mag doen. :wink:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Plaats reactie