paar andere assen proberen? (al denk ik niet dat t daar aan ligt...)
En denk je dat een proefritje maken wel zal leiden tot een diagnose dan?Haas schreef:koppeling zal wel oke zijn denk ik maar goed, als je besluit daarnaar te kijken, is je bak er ook af heMeteen ff kijken
paar andere assen proberen? (al denk ik niet dat t daar aan ligt...)
ik hoop dat t niet nodig isMartijnB schreef:altijd fijn een Clio koppeling vervangen![]()
subframe eraf dus
Wouter bedankt voor je infoWouterW schreef:Als het goed is, is het vanaf WA+ / WA Beperkt Casco / WA mini Casco (net hoe je verzekeraar het noemt) meeverzekerd.
Als je een beetje een goede verzekeraar hebt, heb je dan ook geen terugval in je korting.
Suc6 ermee iig. Hier geen wolkje gezien. Wel wind maar verder heerlijk zonnig.
Nou dan kun je mooi een paar auto's van hagelschade afhelpen als studie opdracht ofzoJean-Paul-S schreef:Op naar de uitdeukerVanaf september begin ik met de opleiding
![]()
![]()
Succes
Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de klote. dus de Unive krijgt het wel druk ja! En de jouwe?Miekje16V schreef:Nou dan kun je mooi een paar auto's van hagelschade afhelpen als studie opdracht ofzoJean-Paul-S schreef:Op naar de uitdeukerVanaf september begin ik met de opleiding
![]()
![]()
Succes![]()
Enne Jordi... ik ga gewoon bellen met Unive... en dan zie ik wel... zonde he... hoe erg is jouw auto eraan toe?
Marieke,Miekje16V schreef:Kent iemand deze bedrijven: Ampting, Boekhorst en Keer???
Zeg ehh... ik durf t bijna niet te vragen... maar wat doe jij met een Clio als je ouders dat soort auto's rijdenJordi schreef:Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de k*%$e.
Ik woon in Duiven, maar er is bij ons toch bijna geen hagel gevallen, niets geen grote brokken iig. We waren niet thuis, maar de auto('s) stonden wel thuis maar niets aan de hand.Adinsx schreef:Ik was in Angerlo (tussen Arnhem en Dieren) met een beachvolleybaltoernooi bezig en gelukkig stond m'n RS182 onder een carpoort evenals de Twingo II van m'n vriendin.
Ik moet gewoon werken voor mijn centenMiekje16V schreef:Zeg ehh... ik durf t bijna niet te vragen... maar wat doe jij met een Clio als je ouders dat soort auto's rijdenJordi schreef:Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de k*%$e.
Is dat toevallig een witte?? Ik ben wel blij dat ik niet in Arnhem was gisteren! heb namelijk nog zitten twijfelen om te gaan...Jordi schreef: Porsche GT3
Hey Jordy... hoe weet jij dat er een schade kerel langs moet komen bij je? Ik moet gewoon zelf langs een schade bedrijf. En ik ben net ff wezen kijken bij Boekhorst gewoon om me te orienteren. Daar waren echter nog 40 wachtenden voor me dus ben weer gegaan.Jordi schreef:Ik moet gewoon werken voor mijn centenMiekje16V schreef:Zeg ehh... ik durf t bijna niet te vragen... maar wat doe jij met een Clio als je ouders dat soort auto's rijdenJordi schreef:Nou stond bij mijn ouders op de apeldoornseweg onder de bomen dus mijne valt wel mee, de Merc ML heeft niks, Porsche GT3 een duts op zn dak en de TT van mijn ma is helemaal naar de k*%$e.Krijg het ook terug trouwens van de unive, moet een schade kerel langs komen. Het dak, de rechterkant en de motorkap naar de k*%$e!