ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ergens vorige week ..........jochem iets te laat, in z'n gele 5 .
FF warm rijden ...........meteen een E46 bmw 325 op me reet.
Nee eerst warm rijden ...6 km later de snelweg op. euh warm nee niet echt maarja .............hoppa gas erop tot de 160, hij kwam me niet voorbij. toen ik 120 reed wel ...en een
maarja of ik nou echt sneller was gaf ie gas dat blijft de vraag.
Even verder op bij bodegraven......een porsche cayenne turbo die in het midden van de snelweg bleef rijden terwijl het rechts gewoon vrij was.....
Dus heel langzaam (110 km) het neusje er rechts naast prikken, en mocht de 5 niet opvallen door de kleur dan wel door het bescheiden uitlaat geluid
...
De passagiers ( van de porsche) keken van uit de hoogte letterlijk op me neer ......en moesten lachen.
Tja ik was er voorbij en dat kon de porsche rijder niet op zich laten zitten.....in mijn spiegel zag ik de auto door z'n vering gaan ten teken dat ie gas gaf.......dus ik ff terug naar 4 en vol die tractorbuis open .....
Nou blijft het weer altijd gissen .....maar tot de 180+ kwam me geen porsche voorbij ook toen mijn snelheidswijzer over de 200=+ ging bleef ie achter me..........dus ik verwacht dat ie afhaakte ..tenminste dat hoop ik voor hem
.
En waarom tref ik dit nooit met mijn zilvere GT
Oja ik was heel snel op mijn plaats van bestemming
enja met Ivo handjes ......trillend dus
FF warm rijden ...........meteen een E46 bmw 325 op me reet.
Nee eerst warm rijden ...6 km later de snelweg op. euh warm nee niet echt maarja .............hoppa gas erop tot de 160, hij kwam me niet voorbij. toen ik 120 reed wel ...en een

Even verder op bij bodegraven......een porsche cayenne turbo die in het midden van de snelweg bleef rijden terwijl het rechts gewoon vrij was.....
Dus heel langzaam (110 km) het neusje er rechts naast prikken, en mocht de 5 niet opvallen door de kleur dan wel door het bescheiden uitlaat geluid
De passagiers ( van de porsche) keken van uit de hoogte letterlijk op me neer ......en moesten lachen.
Tja ik was er voorbij en dat kon de porsche rijder niet op zich laten zitten.....in mijn spiegel zag ik de auto door z'n vering gaan ten teken dat ie gas gaf.......dus ik ff terug naar 4 en vol die tractorbuis open .....
Nou blijft het weer altijd gissen .....maar tot de 180+ kwam me geen porsche voorbij ook toen mijn snelheidswijzer over de 200=+ ging bleef ie achter me..........dus ik verwacht dat ie afhaakte ..tenminste dat hoop ik voor hem

En waarom tref ik dit nooit met mijn zilvere GT

Oja ik was heel snel op mijn plaats van bestemming

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
in zandvoort, 5 GTT tegen elise supercharged... in het begin zat ik op zn bumper, tot ie doorhad dat ik het probeerde.. kon nog even zwaaien en weg was ie 

-
- Car: Captur EDC130 Intens
vanmiddag met een A4 type 1.8 met 125pk oud model lopen dollen.
Gast met die Audi kwam stoer naast me staan toen ik hem al voorbij gereden was, keek uitdagend en wilde het wel proberen bij verkeerslichtje sprint.
Ik vertelde hem nog dat ik net met 2 vingers in de neus passeerde, maar hij wilde het toch nog een keertje proberen want hij geloofde niet dat die Clio zo snel is.
Lampje groen en hij was weg met gillende banden, ik volgde snel daarna en in 2 was ik hem al voorbij.
Kreeg een
en een waarderend knikje van hem toen ik linksaf ging en hij rechtdoor.
Gast met die Audi kwam stoer naast me staan toen ik hem al voorbij gereden was, keek uitdagend en wilde het wel proberen bij verkeerslichtje sprint.
Ik vertelde hem nog dat ik net met 2 vingers in de neus passeerde, maar hij wilde het toch nog een keertje proberen want hij geloofde niet dat die Clio zo snel is.
Lampje groen en hij was weg met gillende banden, ik volgde snel daarna en in 2 was ik hem al voorbij.
Kreeg een

Vandaag tegen een golf 5 gti met waarschijnlijk 147kw. Hij bleef mooi kleven aan me achterbumper haha, daarna kwam die snel langs haha 

-
Tot zeg maar 120 moet je ongeveer gelijk zijn, daarboven zullen de Nm en PKtjes van belang gaan worden en zal je het uiteindelijk gaan afleggen.Cli0 Styl3 schreef:Vandaag tegen een golf 5 gti met waarschijnlijk 147kw. Hij bleef mooi kleven aan me achterbumper haha, daarna kwam die snel langs haha
Tevens weet je nooit of deze een chip herbergt, dan is het aantal pk al snel meer geworden.
-
Wat ik nog even moest melden hier:-PAZ- schreef:Vanavond een kereltje in een opel ook effe van de illusie afgeholpen dat zo een ding snel is![]()
GTT Vs Astra Gsi![]()
Gisteravond een belg in een 5serie BMW diesel, tot de 100 ff leuk zitten plagen, daarna was het over omdat ik mis zat bij het in zijn 3e versnelling zetten......de kerel zat me vol in het gelaat uit te

Gelukkig deed de gedachte aan de 3-0 dit snel vergeten.....WIJ zitten tenminste op het EK.

gisteravond aan de stok gehad met een VW (tuareg?), weet niet of het fake was maar der stond V10 op (? diesel ?). Hij kwam met een rotvaart op de snelweg links voorbij gereden, ikzelf cruising, om me vervolgens af te kappen om de uitrit te nemen die ik ook moest hebben
. Einde uitrit, dubbele rijweg, wringen tussen het verkeer om ernaast te komen en dat had ie snel door. Die vent ging er als een speer vandoor, dus op de onorthodoxe manier wat inhaalmaneuvres gedaan om erbij te komen (wat trouwens niet meeviel!!!). Na een kilometertje had ik em voor me aan de verkeerslichten (beiden rechts). Links stond ander verkeer met naast die VW een Alfa (brera of zoiets?) en die had er ook zin in
Licht op groen, met zen drieen vol op het gas en vanaf de eerste meters redde die alfa het niet tegen de vw. Vervolgens dook ik het gat in naar links dat de VW getrokken had op de Alfa om naast en over de VW te komen. Kreeg een verbazende blik en vervolgens een goedkeurende knik van die gast.
Live begins when 2 bar kicks in
Lang verhaal dat eigenlijk maar een fractie heeft geduurd.

Live begins when 2 bar kicks in

Lang verhaal dat eigenlijk maar een fractie heeft geduurd.
-
Klopt, kijk hier even op autoweek:-PAZ- schreef:De V10 is idd een diesel, met enorm veel koppel
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 2&cache=no
Nee, vallen wel mee, maar spierballen zijn wel impressive 
http://www.trendhunter.com/trends/airpl ... -pulls-747

http://www.trendhunter.com/trends/airpl ... -pulls-747
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Jij heb een andere V10 in Žt vooronder liggen. 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb eens in zo'n V10 touareq gereden, en kan je vertellen dat dat echt wel snel is 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Tja, met dat hoge koppel is de beleving natuurlijk geweldig. Vond dat al van een bmw 530d die "maar" 500 nm heeft.ARNO16V schreef:Ik heb eens in zo'n V10 touareq gereden, en kan je vertellen dat dat echt wel snel is
-
- Contacteer:
Mijn Renault Clio SPort phase 1 tegen:
VOLVO V40; 2.0 T (165pk): makkie
BMW 5ER REIHE; 525D SEDAN AUT. (163pk): makkie

VOLVO V40; 2.0 T (165pk): makkie
BMW 5ER REIHE; 525D SEDAN AUT. (163pk): makkie

Mijn Megane RS vs Mini Cooper S op de snelweg.
Eerst keer heb ik 4'de gebruikt en ik was veel sneller. Tweede keer heb ik 5'de en ik blijft hem inhalen.

Eerst keer heb ik 4'de gebruikt en ik was veel sneller. Tweede keer heb ik 5'de en ik blijft hem inhalen.

Ik dacht dat zo'n Cooper S toch wel meer in huis had...?DutchRS schreef:Mijn Megane RS vs Mini Cooper S op de snelweg.
-
- Über-Spammer
225 pk tegen 180 pk ???
Cooper S doet zo'n 7 sec over de 100 helaas.
-
- Über-Spammer
lichtblauwe 'bmw' met wit dak, dan was het GJDutchRS schreef:Mijn Megane RS vs Mini Cooper S op de snelweg.

Wat schattigArco schreef:225 pk tegen 180 pk ???

Bij Fifth Gear zeiden ze dat de Cooper S in de sprint sneller was als de Clio RS III, maar dat het bochtenwerk van de Clio weer veel beter was. Daarom had ik er meer van verwacht
-
- Über-Spammer
Met een GTT op 0.9 bar win je van een standaard Cooper S op de sprint van 0 - 100. 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
HAHA zon cooper S verliest het zelfs van de gtt tot de 140DennisT schreef:Ik dacht dat zo'n Cooper S toch wel meer in huis had...?DutchRS schreef:Mijn Megane RS vs Mini Cooper S op de snelweg.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Arco schreef:Met een GTT op 0.9 bar win je van een standaard Cooper S op de sprint van 0 - 100.
Tijdje terug ook al eens gesprint tegen een Cooper S met mijn gtt, ding had echt geen kans

R5GTT. Drive it like you stole it
Mijn gtt Vs gtt van joost.
3e versnelling bij +/- 2500, paar meter gelijk op daarna kwam mijn turbo op druk en was het
effe 3 en 4 doorgetrokken en een flink gat getrokken.
Vanuit stilstand. eerste meters waren voor joost, kwam niet weg had veel te veel wielspin
( moet echt es die nieuwe banden leggen) daarna er bij en er over en een flink gat geslagen.
Al denk ik dat wanneer er bij joost een andere carb opstaat en ie es lekker afgestelt staat het verschil wel weer wat kleiner zal zijn.
Op de terug weg nog effe gespeelt met een 530I van +/- 2004 ofzo, kerel dacht de 2 gtt wel effe voorbij te blazen. Viel toch effe tegen

3e versnelling bij +/- 2500, paar meter gelijk op daarna kwam mijn turbo op druk en was het

Vanuit stilstand. eerste meters waren voor joost, kwam niet weg had veel te veel wielspin

Al denk ik dat wanneer er bij joost een andere carb opstaat en ie es lekker afgestelt staat het verschil wel weer wat kleiner zal zijn.
Op de terug weg nog effe gespeelt met een 530I van +/- 2004 ofzo, kerel dacht de 2 gtt wel effe voorbij te blazen. Viel toch effe tegen

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
vandaag ff achter een sub zitten rijden en na de rotonde kwamen we op een lang recht stuk en hij trapte door op zen sub en ik natuurlijk ook , 240 op de teller maar bleef gewoon in zen achterste hangen , aan de lichten deed hij raampje naar beneden en zei verdomme dat kot van jou gaat nogal , ik kreeg je niet kwijt
was misschien wel standaard sub maar t was weer eens leuk om te spelen

was misschien wel standaard sub maar t was weer eens leuk om te spelen
ik in de clio vs ferrari bij stoplichten dukenburg/praxis. kwam aanrijden linker baan en sprong al op groen, ferrari stond rechterbaan stil voor stoplicht. Ik volgas erlangs uiteraard, hoopte op een brul (raampie vast opengedaan
) maar was lafjes. gaf niet eens gruwelijk gas, kwam me ook niet voorbij
. poep was ik toch wel gereden, maar ging mij om de brul 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Zonde dat die figuren in een Ferrari rijden, kan je helemaal begrijpen.+Clio16v+ schreef:ik in de clio vs ferrari bij stoplichten dukenburg/praxis. kwam aanrijden linker baan en sprong al op groen, ferrari stond rechterbaan stil voor stoplicht. Ik volgas erlangs uiteraard, hoopte op een brul (raampie vast opengedaan) maar was lafjes. gaf niet eens gruwelijk gas, kwam me ook niet voorbij
. poep was ik toch wel gereden, maar ging mij om de brul
Zo'n brul van zo'n Ferrari is ook om een stijve plasser van te krijgen.....