Lagwagon

ik voeg me hopelijk binnenkort ook bij het groepje ouwelullenbakken

degelijke keuze hoorRobke schreef:Nou dames en meisjes van de FNO, binnenkort ben ik ook geen Ford rijder meer. Iemand nog een Sjerra kopen??![]()
Ik ga voor een Zweed, namelijk een Saab 9-3 coupé 2.0t op LPG, is weer eens wat anders dan anders.
"git nondedju hert jong..!"Robke schreef:En dat zegt een Golf 2 coureur.Haas schreef:je rijdt een wat......?!![]()
![]()
Hier in Engeland kosten die gebakkies helemaal niets meer.....hebben we wel wat te knutselen....stuur naar links .... pfffffffhPaul1916v schreef:vraag maar aan Ferdy![]()
Lagwagon
ik voeg me hopelijk binnenkort ook bij het groepje ouwelullenbakken
+Clio16v+ schreef:gvd, iemand heeft aan me ruiterwissers gezeten gister aaf....![]()
nee das waar...Merijn schreef:Niet zoveel als wij doen...Maar ja, dure auto's willen rijden, 3 keer per jaar op vakantie... Daar lijdt dit forum onder!
vertel mij wat.... Maandag al helemaalFerdy schreef:we worden oud, kerel...
dat staat als een paal.... uhm...Merijn schreef:Ik ben inderdaad in elk opzicht een hoer, ja...![]()
met stalinsFerdy schreef:in rusland rekenen ze niet met inches toch ?
Wat heb jij nou te klagen... zou willen dat ik 27 werdt.Haas schreef:vertel mij wat.... Maandag al helemaalFerdy schreef:we worden oud, kerel...![]()