Jij en je vriendin hadden destijds toch allebei een 16v? Jij kwam toen ook nog wel es in bodegraven. Dan is de grote hamvraag wat je nu rijd dat je je 16v zo mist

Steven,Steven schreef:Een rondje rijden en dan nog opzadelen met EBC greenrommel? Nee bedankt
Jij en je vriendin hadden destijds toch allebei een 16v? Jij kwam toen ook nog wel es in bodegraven. Dan is de grote hamvraag wat je nu rijd dat je je 16v zo mist
Jean-Paul-S schreef:moet je ff de leiding terugvolgen naar achter. Ergens waar het subframe ophoud zit er een rood en groen bandje op. Wat dit inhoud lijkt me duidelijk
http://www.nu.nl/news/1587708/14/Dode_e ... pband.htmlCleaned_Clio_16v schreef:Is het gevaarlijk om met 1 band met een bobbel erin te rijden?
je weet toch waar je er 1 kan vinden, je mag altijd meerijden hoorMickael schreef:Steven,Steven schreef:Een rondje rijden en dan nog opzadelen met EBC greenrommel? Nee bedankt
Ik weet niet waarom je zo negatief bent over EBC, ik heb er jaren mee gereden en was zeker tevreden. Zal denk ik meer aan jou rijstijl liggen als de mijne.... Niet iedereen rijd als een d...En een rondje moet je lezen als meerijden, vrees dat ik anders niet meer achter het stuur vandaan te trappen ben
![]()
Ik heb trouwens nog wel een aantal onderdelen, die gratis weg mogen. Een setje orginele nokkenassen is goede staat en nog wat lampen, achterruiterwisser motor en ik denk nog een brandstof pomp. Ben mijn garage aan het opruimen dus zal nog wel wat onderdelen vinden denk ik.
Idd we hebben allebij een clio 16V gehad, mijn vrouw had een zwarte en ik een blauwe. Heb de mijn 8 jaar gehad en de zwarte hebben volgens mij 4 jaar gehad. We hebben elkaar zeer regelmatig gesproken in Bodegraven, heb zelfs nog foto's van een verjaardag die ik samen met jullie in de Mac heb gevierd (ray had volgens mij de taart geregeld).
We hebben onze clio's +/- 2 jaar terug verkocht. Mijn vrouw was zwanger van een tweeling en tja dat past niet in een clio.... Er moest toen dus een gezins auto kopenHet ergste is dat de zwarte 16V de dag dat we hem hebben verkocht kort is gereden.... De blauwe rijd nog voor zover ik weet.
We rijden nu een citroen xantia en ik heb gisteren een Twingo GT besteld.
ik heb wat met taart in bodegravenMickael schreef:Steven,Steven schreef:Een rondje rijden en dan nog opzadelen met EBC greenrommel? Nee bedankt
Ik weet niet waarom je zo negatief bent over EBC, ik heb er jaren mee gereden en was zeker tevreden. Zal denk ik meer aan jou rijstijl liggen als de mijne.... Niet iedereen rijd als een d...En een rondje moet je lezen als meerijden, vrees dat ik anders niet meer achter het stuur vandaan te trappen ben
![]()
Ik heb trouwens nog wel een aantal onderdelen, die gratis weg mogen. Een setje orginele nokkenassen is goede staat en nog wat lampen, achterruiterwisser motor en ik denk nog een brandstof pomp. Ben mijn garage aan het opruimen dus zal nog wel wat onderdelen vinden denk ik.
Idd we hebben allebij een clio 16V gehad, mijn vrouw had een zwarte en ik een blauwe. Heb de mijn 8 jaar gehad en de zwarte hebben volgens mij 4 jaar gehad. We hebben elkaar zeer regelmatig gesproken in Bodegraven, heb zelfs nog foto's van een verjaardag die ik samen met jullie in de Mac heb gevierd (ray had volgens mij de taart geregeld).
We hebben onze clio's +/- 2 jaar terug verkocht. Mijn vrouw was zwanger van een tweeling en tja dat past niet in een clio.... Er moest toen dus een gezins auto kopenHet ergste is dat de zwarte 16V de dag dat we hem hebben verkocht kort is gereden.... De blauwe rijd nog voor zover ik weet.
We rijden nu een citroen xantia en ik heb gisteren een Twingo GT besteld.
Ik zag het pas nadat de monteur met de apk zei dat het erin zat. Komen binnekort toch weer nieuwe bandjes op de rsi's. Ik hoor steeds een bonkje als ik het erf op rijd op in bochten en mijn band loopt aan wat kan de oorzaak zijn?Tim_Coupe schreef:Snap niet dat je daar nog mee blijft rijden, als je met 140 ofzo een klapband krijgt dan kan dat je einde zijn... Niet echt verstandig
Heb je je toplagers al gecheckt?Cleaned_Clio_16v schreef:Ik zag het pas nadat de monteur met de apk zei dat het erin zat. Komen binnekort toch weer nieuwe bandjes op de rsi's. Ik hoor steeds een bonkje als ik het erf op rijd op in bochten en mijn band loopt aan wat kan de oorzaak zijn?Tim_Coupe schreef:Snap niet dat je daar nog mee blijft rijden, als je met 140 ofzo een klapband krijgt dan kan dat je einde zijn... Niet echt verstandig
Zit dat abs spul dan zo in de weg, met abs moet ie er langs boven toch ook wel uit kunnen??Steven schreef:Als er ABS inzit moet ie onderuit met subframe, zonder ABS (Willy olé) kan ie er bovenaf uit.
Edit: heu ik lees scheef, ik denk dat je toch beter hele subframe kunt laten zakken, je bent dan toch al halfway there en om die bak fatsoenlijk van het frame af te krijgen ben je ook al aardig aan het foeteren.
De ABS pomp zit behoorlijk in de weg hoor...-PAZ- schreef:Zit dat abs spul dan zo in de weg, met abs moet ie er langs boven toch ook wel uit kunnen??Steven schreef:Als er ABS inzit moet ie onderuit met subframe, zonder ABS (Willy olé) kan ie er bovenaf uit.
Edit: heu ik lees scheef, ik denk dat je toch beter hele subframe kunt laten zakken, je bent dan toch al halfway there en om die bak fatsoenlijk van het frame af te krijgen ben je ook al aardig aan het foeteren.
het kan de dynamo zijnnickyr16v schreef:![]()
tijd voor een nieuwe dynamo dus
thanx
Niet aan trekken!!!... da's de schietstoelbassie112 schreef: En nog iets, ik kwam een soort trek schakelaartje tegen onder het dashboard aan de bestuurderskant. Dicht bij de deur. Wat is dit voor schakelaartje?