dan pas maak je ze je echt eigen

Indd...bij een lagere ET komt de rand naar buiten terwijl het hart van het wiel op zn plek blijft (om even simpel te zeggen). Het is ff jammer dat ik mijn 15" ET 36 niet hier in arnhem heb liggen anders had je die dr even onder kunnen gooien om te kijken hoeveel ruimte je overhoud in je wielkastenDnns schreef:Ik zal morgen nog eens informeren maar volgens mij was het ET 38 of 36.
Misschien dat ik nog kan wijzigen als ik bijvoorbeedl ET 30 krijg ik dus een diepe cup rand ??
Ik denk dat het Dennis meer om het eindresultaat gaat in deze kwestie,-Ray- schreef:dan koop je een opknapsetje en leg je je ziel en zaligheid erin als je ze opnieuw "opmaakt".
dan pas maak je ze je echt eigen
Overspuiten?Dnns schreef:Ik ben de hele ochtend al aan het bellen, nergens hebben ze de zwarte op voorraad.
Overal hebben ze alleen maar goud...
Heb ik al gebeld, hadden niet meer op voorraad !REMCO-X schreef:Ik zou eens contact opnemen met de mensen van http://www.pitbox.nl .Deze zijn gevestigd in Den Haag.
Zie trouwens dat de Lenso BSX daar in de aanbieding is
15 inch met banden 625,00
16 inch met banden 715,00
Lekstraat 167 / 169
2515 XD Den Haag
Zuid-Holland
Nederland
070-383 55 99 of 070-385 82 0
Iedereen moet idd doen wat 'ie zelf mooi vindt én kan betalen, maar ik ben het met Ray eens.-Ray- schreef:tsja, ik kan er niks aan doen, ik respecteer een ieder zijn keuze, maar het blijven BBS wannabees...
Heb nog een setje liggen mag je voor een schappelijk prijsje hebbenNiels V Dijk schreef:Ik heb er ook heel lang over nagedacht. Ik had ook velgen besteld die over 2 maanden misschien pas binnenkwamen. Voor mij bleven er schmidt velgen over, rh cup, ronal turbo's, steffan's, borbet's of half gepolijste clio 16V schoepenvelgen.
Misschien komt er ooit nog een set Clio 16V wielen voor de winter
Dnns schreef:Nouw na vele bedrijven af te hebben gebeld heb ik eindelijk een bedrijf
gevonden die nog 1 setje had liggen, deze ga ik volgende week maandag ophalen.
zou bijna zeggen dat je naar Staphorst moet maandagMark Coupe schreef:PM