Friday Nightmeeting Oss
wielen komen eraan, schroefset is er al maar moet er nog onder.Gabri van der Veen schreef:set dikke wielen eronder en een schroefset die het plaatje afmaakt en je hebt een nette golf op de stoep te staan
sja.... die moet ik er nog opbouwen. Ga m alleen niet zo hard laten lopen als die groene, want dan moet ik weer te snel naar weer een andereMerijn schreef:Nu het vermogen nog...

moet ik een foto maken? Valt wel meer hoorWouterW schreef:is dr nog beeldmateriaal hoe die groene Golf is geëindigd??

-
- Über-Spammer
Oss op tv
ned3

ned3
Slaat weer nergens op...... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Subtiellll 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zin wel, tijd niet

ten minste, deze vrijdag niet
moet mn broertje 'ff' ophalen van schiphol om 1.30u, dan om 5u weer gaan werken..denk dat ik vrijdag om 19u maar ga pitten ofzo

ten minste, deze vrijdag niet
moet mn broertje 'ff' ophalen van schiphol om 1.30u, dan om 5u weer gaan werken..denk dat ik vrijdag om 19u maar ga pitten ofzo

Ferdy schreef:iemand nog tijd en zin om een keer te meeten ofzo ?

Precies... En die verdwenen dan heel snel in lichaamsopeningen. Dus ik neem aan dat jij daar wel oren naar hebt.GJ schreef:Zijn dat die meetings waarover ik hoor dat jij altijd allemaal producten van Christine Le Duc mee had?

@Steve: Waarom niet...

het mag ook bij mij... maar ja, echt veel te weinig plek