Brana's R5 GT Turbo
-
- Moderator
- Car: Megane
Wel een hele mooie 5 

Ik heb respect voor je keuze, maar ik vind het altijd zo vreemd... Heb je dat ding helemaal opgeknapt, enorm veel geld ingestoken en dan kun je ineens de (semi-oldtimer)verzekering en die 15 euro belasting niet meer betalen? Dat lijkt me toch vreemd... 
Desalniettemin veel succes met de verkoop!

Zal ook nog wel stukje brandstof verbruik bijzitten, maar idd wat de andere punten ben ik het wel met je eens.Merijn schreef:Ik heb respect voor je keuze, maar ik vind het altijd zo vreemd... Heb je dat ding helemaal opgeknapt, enorm veel geld ingestoken en dan kun je ineens de (semi-oldtimer)verzekering en die 15 euro belasting niet meer betalen? Dat lijkt me toch vreemd...
R5GTT. Drive it like you stole it
Dan mag je mij vertellen waar ik zo weinig hoef te betalen!DennisT schreef:Idd, 15 euro wegenbelasting en 20 euro verzekering moet toch kunnen? Zonde van al het geld en moeite om de auto nu weg te doen...
R5GTT phase2
Heb je 'm als semi-oldtimer verzekerd? Dat kan volgens mij niet bij elke maatschappij en als het kan, dan vaak alleen als het je 2e auto is met een maximum aan km die je per jaar aflegd. Dan moet het voor 20 a 25 euro per maand wel te regelen zijn. Maar verzekeringen zijn altijd afhankelijk van het aantal schadevrije jaren en ook van je leeftijd.
Juist, volgens mij is Brana 19 en heeft hij waarschijnlijk geen andere auto, just like me... waarschijnlijk ook nog eens student.
60 eurie verzekering per maand kijk ik niet van op. En zonder bijbaantje, moet ik wel op me centen wil ik me 5 rijdend houden
Maar laten we dit topic niet verpesten, veel tijd en nog veel meer werk. Het is echt wel een schitterende gt

60 eurie verzekering per maand kijk ik niet van op. En zonder bijbaantje, moet ik wel op me centen wil ik me 5 rijdend houden
Maar laten we dit topic niet verpesten, veel tijd en nog veel meer werk. Het is echt wel een schitterende gt

R5GTT phase2
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Volgens mij een erg mooie auto om aan te schaffen inderdaad
Helaas heb ik er al ergens één staan 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Car: Megane
4750DennisT schreef:en dat was?
-
of te wel
in de schorsing voor 1 jaar
en lekker een jaartje fietsen/sparen
is er over een jaar een hele andere situatie!!
het geld wat hij er in heeft gestoken
krijgt tie er toch nooit meer uit(en dat vergeten er vele)
stel hij verkoopt m voor een paat rotcenten
en over een paar jaar wil hij er toch weer 1
in de schorsing voor 1 jaar
en lekker een jaartje fietsen/sparen
is er over een jaar een hele andere situatie!!
het geld wat hij er in heeft gestoken
krijgt tie er toch nooit meer uit(en dat vergeten er vele)
stel hij verkoopt m voor een paat rotcenten
en over een paar jaar wil hij er toch weer 1

Niet iedereen koopt een auto om er vervolgens de rest van zijn leven mee te gaan rijden..DennisT schreef:Ik snap dit ook niet helemaal...
@ Brana, het meeste aan deze GT was toch al gedaan toen jij hem kocht?!

Het is een vette 5, dat is zeker...

Fer, DOEN!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Niet iedereen koopt een auto om er vervolgens de rest van zijn leven mee te gaan rijden..Chris schreef:DennisT schreef:Ik snap dit ook niet helemaal...
maar de meeste hier wel!!!
altands ik vind het niet echt slim
als je eerst een klein kapitaal
in je auto gaat investeren
en hem daarna voor een appel en een ei marktplaats op trapt
omdat je er achter bent gekomen dat hij niet zuinig is
DUH koop dan een lupo 3l
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Niet meer zeuren nou...Brana heeft zijn redenen en als hij iets wil verkopen heeft hij niemands goedkeuring nodig
En we zijn allemaal niet goed bij ons hoofd om in die oude rommel rond te rijden
Succes met de verkoop

Succes met de verkoop

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Eigelijk slaat het nergens op idd, allemaal ouwe troep eigenlijk, gaat veel te veel geld in...MartijnG schreef:Niet meer zeuren nou...Brana heeft zijn redenen en als hij iets wil verkopen heeft hij niemands goedkeuring nodigEn we zijn allemaal niet goed bij ons hoofd om in die oude rommel rond te rijden
![]()
Succes met de verkoop
Maar tis wel leuk!!!!

-
HMMM wie heeft er ook al weer een schroefset onder znMartijnG schreef:Niet meer zeuren nou...Brana heeft zijn redenen en als hij iets wil verkopen heeft hij niemands goedkeuring nodigEn we zijn allemaal niet goed bij ons hoofd om in die oude rommel rond te rijden
![]()
Succes met de verkoop
boodschappen 5je??? (niet dat ik t niet leuk vind

zitten er trouwens nog dorpels onder martijn??
of heb je die al plat gewalst op een drempel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rij avond nog ff een rondje met bv Paul mee en dan kan je dit ding morgen gaan halenFerdy schreef:trek me nou eens echt over de streepChris schreef: Fer, DOEN!

Waarom?? Gewoon omdat het kan!