Dag mensjes,
Sinds kort rij ik in een Renault Kangoo 2 als bedrijfswagen. Dit ding is wel radio klaar gemaakt (dat wil zeggen, wel kabels, maar GEEN speakers). Nu is mijn vraag het volgende. Is het mogelijk dit zelf te doen? Als ik naar de deur kijk zie ik namelijk in elke deur een rond rooster zitten. Deze is NIET te draaien en kan deze er dus ook niet afhalen. Ik zou dus de gehele plastic binnenzijde van de deur moeten schroeven maar hier stuit ik op een probleem. De raamhendel zit ook hierin verwerkt. Of kan deze eruit geklikt worden op 1 of andere manier? Of ben ik gewoon genoodzaakt naar de garage te rijden? En als het mogelijk is dit zelf te doen...wat zijn leuke speakers voor een beetje fatsoenlijk geluid?
Bij voorbaat dank iedereen voor de hulp.
Groeten,
Johan
Speakers inbouwen renault kangoo 2
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Allereerst; welkom op het forum
Waar jij om vraagt is waarschijnlijk wel mogelijk. Je zal inderdaad je deurpaneel moeten verwijderen om een speaker te monteren. De raamslinger kan er ook wel af, alleen heb ik het systeem bij de Kangoo2 nog niet gezien, maar meestal is het een kwestie van lomp hard trekken aan de raamslinger
Waar jij om vraagt is waarschijnlijk wel mogelijk. Je zal inderdaad je deurpaneel moeten verwijderen om een speaker te monteren. De raamslinger kan er ook wel af, alleen heb ik het systeem bij de Kangoo2 nog niet gezien, maar meestal is het een kwestie van lomp hard trekken aan de raamslinger

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi