Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Steven
Car: M536

Ja Tom heeft makkelijk praten, die rolt 3x om vanuit bed en hij isser :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Inderdaad... Ik zit per week al snel 10 uur in de auto. Dat hakt er aardig in, kan ik je vertellen. :) 10 uur rijden in een Opel, dat gaat je niet in de koude kleren zitten... :beer:
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:
Merijn schreef:Zo, da's een linke... Zo heb ik ook ooit bijna in de vangrails gehangen. :( Zelfde verhaal, maar gelukkig werd ik net op tijd wakker. Sindsdien ga ik bij vermoeidheid lekker bij een tankstation staan, totdat ik weer verder kan. Levensgevaarlijk en het gebeurt veel vaker dan men denkt.

Succes met de reparaties... :)
Ik heb dat een keer gehad dat ik net op tijd wakker schrok, maar toen zat ik ineens nog maar een halve meter van een caravan voor me verwijderd.
Beste is inderdaad meteen stoppen en ff uitstappen (of een powernapje doen)

Powernapje roeleert! Bijna dagelijkse kost, als ik om 17:30 in de file hang kiep ik zowat om :p Lekker slape in de auto (S)

Maar shit schade zeg! Geluk bij n ongeluk dat overspuiten in de planning stond. Succes!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Mike (spitsoor)
Contacteer:

10 uur in de week in de auto zitten doe je al snel. Zit zelf ook allee voor men werk al zo rond de 12 uur per week achter het stuur. En dan komen de uurtjes dat ik met de clio rijdt er nog eens bij ;)
Rammi

Merijn schreef:Het is niet zozeer het rijden wat zwaar is, maar als je een zware werkweek achter de rug hebt en tegen 7en eens naar huis rijdt, dan is bij mij de concentratie er ook wel af...
Precies. Ik heb 5 dagen gewerkt en dan nog s'avonds nog is bij geklust van 6 tot half 9. Zaterdag expres vrij gepakt om toch nog wat meer te kunnen slapen en uitrusten van de week. Maja dat is dan nog geen excuus ik had mischien een pomp station eerder moeten stoppen.

Ma nog ff een vraag. Als ik het aan de verzekering op geef moet ik dan de auto in nederland laten maken of mag dat ook in het buitenland? Want als hij over een maand naar de spuiter gaat dan gaat hij ook naar Belgie.
DennisT
Moderator

Ik denk dat het niet uitmaakt, maar weet het niet zeker. Maar je claimt toch het bedrag waarop de schade getaxeerd is? Of is dat anders bij all-risk?
Tom
Moderator
Car: MB

Merijn schreef:Inderdaad... Ik zit per week al snel 10 uur in de auto. Dat hakt er aardig in, kan ik je vertellen. :) 10 uur rijden in een Opel, dat gaat je niet in de koude kleren zitten... :beer:
Ik zit nog bij een taxibedrijf he. Geloof me maar, ik zit meer op de weg dan de meesten hier :wink: Wat woon-werk betreft heeft Stevie gelijk. Dat is 5min fietsen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Rammi schreef:Ma nog ff een vraag. Als ik het aan de verzekering op geef moet ik dan de auto in nederland laten maken of mag dat ook in het buitenland? Want als hij over een maand naar de spuiter gaat dan gaat hij ook naar Belgie.
Je kan em gewoon laten taxeren bij een Nederlandse schadehersteller/autobedrijf/dealer. Gewoon geld vangen en daarna ergens anders laten herstellen of in je zak steken.

Dat taxeren zal je € 80 a € 90 kosten
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Rammi

WouterW schreef:
Rammi schreef:Ma nog ff een vraag. Als ik het aan de verzekering op geef moet ik dan de auto in nederland laten maken of mag dat ook in het buitenland? Want als hij over een maand naar de spuiter gaat dan gaat hij ook naar Belgie.
Je kan em gewoon laten taxeren bij een Nederlandse schadehersteller/autobedrijf/dealer. Gewoon geld vangen en daarna ergens anders laten herstellen of in je zak steken.

Dat taxeren zal je € 80 a € 90 kosten
Dank u! Dat is mooi dan die € 80 a € 90 euro is dan ma een beetje. Bedankt voor de snelle reactie! :) Morgen dan maar is een bezoekje brengen en een afspraak maken voor de taxatie!
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Je hebt in nederland namelijk bij schade geen herstelplicht.

Mocht er iemand naar vragen gewoon zeggen dat je nog niet weet of je em laat herstellen of gaat verkopen.
Haas
Car: Megane RS

Tom schreef:Man, je doet net of je iedere dag van Nijmegen naar je werk in Barcelona moet rijden. Dat stukkie naar waalwijk midden op de dag kun je je ogen toch wel open houden!
Tis zowiezo niet iets waar je wakkerder van wordt... en al helemaal niet dag in dag uit.
Daarbij is het niet midden op de dag, maar twee keer in de spits, waar je minimaal de helft van de tijd in de file rijdt.
Tom schreef:Ik zit nog bij een taxibedrijf he. Geloof me maar, ik zit meer op de weg dan de meesten hier :wink:
ja, beetje door den bosch heengassen, daar is ook niet veel aan. Rijd maar eens een jaar lang elke dag 150 km dezelfde snelwegroute. Denk dat je dan wel anders lult... |:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Dag in dag uit dezelfde snelweg route wordt saai op een gegeven moment. En als je dan vermoeid ben tja dan kan je wel eens ff in slaap sukkelen ;)
RoyH

Jezelf in het gezicht slaan met de vlakke hand wil ook wel eens helpen :D (hey je moet toch wat als er geen stopplaats is, je nog een stukje moet en je ogen dichtvallen :P)
Reno-loos
Tim
Car: E36 M3

Raam los en je hoofd uit het raam wil ook nog wel helpen. Wel voor je blijven kijken :P
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Dat doe je toch alleen als je nog moet eten? :P
Rammi

Ja klopt ook wel k had mischien ook wel meer maatregelen moeten nemen... maar dat is allemaal achteraf. Iedereen zegt had dit gedaan had zo gedaan.. ma dat is achteraf en nu dus te laat!

Maar goed.. ik ben net naar een schade herstel bedrijf geweest. Ik moet ff met interpolis bellen en dan zeggen dat ik de schade bij hun laat maken en dan maakt hij een rekening voor mij en komt het allemaal goed!

Morgen maar weer ff bellen... Ben blij als het allemaal achter de rug is word er nie vrolijker van..
Rammi

Vandaag de verzekering gebeld en nog ff naar de garage geweest. Vrijdag moet k hem ff bij de garage brengen dan maken ze foto's van de schade. S'avonds hoor ik dan wat ik terug ga krijgen van de verzekering. Dus het komt allemaal goed. :)

Dan is het alleen nog maar wachten tot het 24 mei is en k hem eindelijk weg kan brengen! :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Haas schreef:
Tom schreef:Man, je doet net of je iedere dag van Nijmegen naar je werk in Barcelona moet rijden. Dat stukkie naar waalwijk midden op de dag kun je je ogen toch wel open houden!
Tis zowiezo niet iets waar je wakkerder van wordt... en al helemaal niet dag in dag uit.
Daarbij is het niet midden op de dag, maar twee keer in de spits, waar je minimaal de helft van de tijd in de file rijdt.
Tom schreef:Ik zit nog bij een taxibedrijf he. Geloof me maar, ik zit meer op de weg dan de meesten hier :wink:
ja, beetje door den bosch heengassen, daar is ook niet veel aan. Rijd maar eens een jaar lang elke dag 150 km dezelfde snelwegroute. Denk dat je dan wel anders lult... |:
Zit nu per dag 4 uur in de auto
Sochtends gaat goed, maar smiddags valt het inderdaad wel eens tegen om alert te blijven.
Zal blij zijn dat dinsdag de laatste dag is
Reuver is echt een pleurisend, meer dan 140 km enkele reis
Je hebt echt geluk gehad, bij ons was de schade toen wat erger :D :D
Auto was 2 maanden oud (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

@Remy:
als ik jou was, zou ik een nieuwe voorscherm halen bij Renault en een 2e hands nette deur op de kop tikken. Spuiten moeten ze toch! Hoe minder plamuur, hoe minder kans op scheurende lak ;)
En een wereld kost een schermpie en deur ook niet....
Leon Cozijn
Contacteer:

idd plastic kost geen hol zag er 1 op marktplaats btw ! !
Ferdy
Über-Spammer

AOB Beesd maar eens bellen dan !
Rammi

Haas schreef:@Remy:
als ik jou was, zou ik een nieuwe voorscherm halen bij Renault en een 2e hands nette deur op de kop tikken. Spuiten moeten ze toch! Hoe minder plamuur, hoe minder kans op scheurende lak ;)
En een wereld kost een schermpie en deur ook niet....
Ok bedankt voor de tip. Dat is idd wel waar ja... dat kost de wereld niet nee! Binnenkort maar is kijken. Alleen meteen weer een vraag dan. Is het moeilijk zoon deur te (de) monteren?
Ferdy schreef:AOB Beesd maar eens bellen dan !
Wat bellen?? Mischien linkje ofzo?
Haas

die deur demonteren stelt geen aarsch voor... wel ff met zijn 2en zijn ;)

Vergeet je kabels niet die je deur inlopen! Dat als eerste loskoppelen, anders is zo'n deur best zwaar als je die een tijdje vast moet houden... :lol:
Steven
Car: M536

Heheh dat klinkt wel bekend ja :D

*uuuaaargh, schiet op!*
Rammi

haha ok.. dan komt dat wel goed! Morgen maar even bellen wat een tweede hands deur + zei scherm me gaat kosten! :wink:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

je kan natuurlijk ook een krik met een blok hout erop onder de deur zetten :wink: weet je zeker dat die niet naar beneden valt bij het loshalen
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Rammi

Vandaag is de schade op de auto getaxeerd... Bijna 2500 euro schade + reparatie kosten... Het geld word nu naar mij overgemaakt. Zodat Kevin hem mooi kan gaan maken.

Binnenkort ff nieuw zei schermpje kopen en ff kijken voor een 2e hands deur. Dan ziet hij er binnenkort weer super uit! :)
Laatst gewijzigd door Rammi op vr 25 apr 2008 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Ferdy
Über-Spammer

Rammi schreef:Vandaag is de schade op de auto getaxeerd... Bijna 2500 euro schade... Het geld word nu naar mij overgemaakt. Zodat Kevin hem mooi kan gaan maken.

Binnenkort ff nieuw zei schermpje kopen en ff kijken voor een 2e hands deur. Dan ziet hij er binnenkort weer super uit! :)
al gebeld naar Beesd ? :P
Rammi

Ferdy schreef:
Rammi schreef:Vandaag is de schade op de auto getaxeerd... Bijna 2500 euro schade... Het geld word nu naar mij overgemaakt. Zodat Kevin hem mooi kan gaan maken.

al gebeld naar Beesd ? :P
Nog niet. Heb er nog niet zoveel haast mee.. Moet er toch tijd voor maken om het te gaan halen.. druk druk druk. :p
Tom
Moderator

Die schade bedragen gaan tegenwoordig ook nergens meer over (N)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:Die schade bedragen gaan tegenwoordig ook nergens meer over (N)
Gemiddeld uurloon van een spuiter ligt al snel tussen de 55 - 65 ex BTW per uur. Ook gebruiken de schadeherstellers het liefst nieuwe onderdelen.
Tom
Moderator

Ik snap ook wel waar die prijs vandaan komt. Zeg alleen dat de bedragen tegenwoordig absurd zijn. Net zoals met andere garagekosten.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

mee eens
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

maar ook de prijzen van onderdelen gaan echt helemaal nergens over tegenwoordig!!
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Heb ook gehoord dat je gelijk andere velgen neemt...
Cleaned Style
Projecttopic
Gesloten