Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!
Ollie schreef:Ik heb dat een keer gehad dat ik net op tijd wakker schrok, maar toen zat ik ineens nog maar een halve meter van een caravan voor me verwijderd.Merijn schreef:Zo, da's een linke... Zo heb ik ook ooit bijna in de vangrails gehangen.Zelfde verhaal, maar gelukkig werd ik net op tijd wakker. Sindsdien ga ik bij vermoeidheid lekker bij een tankstation staan, totdat ik weer verder kan. Levensgevaarlijk en het gebeurt veel vaker dan men denkt.
Succes met de reparaties...
Beste is inderdaad meteen stoppen en ff uitstappen (of een powernapje doen)
Powernapje roeleert! Bijna dagelijkse kost, als ik om 17:30 in de file hang kiep ik zowat om

Maar shit schade zeg! Geluk bij n ongeluk dat overspuiten in de planning stond. Succes!
-
- Contacteer:
10 uur in de week in de auto zitten doe je al snel. Zit zelf ook allee voor men werk al zo rond de 12 uur per week achter het stuur. En dan komen de uurtjes dat ik met de clio rijdt er nog eens bij 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Precies. Ik heb 5 dagen gewerkt en dan nog s'avonds nog is bij geklust van 6 tot half 9. Zaterdag expres vrij gepakt om toch nog wat meer te kunnen slapen en uitrusten van de week. Maja dat is dan nog geen excuus ik had mischien een pomp station eerder moeten stoppen.Merijn schreef:Het is niet zozeer het rijden wat zwaar is, maar als je een zware werkweek achter de rug hebt en tegen 7en eens naar huis rijdt, dan is bij mij de concentratie er ook wel af...
Ma nog ff een vraag. Als ik het aan de verzekering op geef moet ik dan de auto in nederland laten maken of mag dat ook in het buitenland? Want als hij over een maand naar de spuiter gaat dan gaat hij ook naar Belgie.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik zit nog bij een taxibedrijf he. Geloof me maar, ik zit meer op de weg dan de meesten hierMerijn schreef:Inderdaad... Ik zit per week al snel 10 uur in de auto. Dat hakt er aardig in, kan ik je vertellen.10 uur rijden in een Opel, dat gaat je niet in de koude kleren zitten...
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je kan em gewoon laten taxeren bij een Nederlandse schadehersteller/autobedrijf/dealer. Gewoon geld vangen en daarna ergens anders laten herstellen of in je zak steken.Rammi schreef:Ma nog ff een vraag. Als ik het aan de verzekering op geef moet ik dan de auto in nederland laten maken of mag dat ook in het buitenland? Want als hij over een maand naar de spuiter gaat dan gaat hij ook naar Belgie.
Dat taxeren zal je 80 a 90 kosten
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Dank u! Dat is mooi dan die 80 a 90 euro is dan ma een beetje. Bedankt voor de snelle reactie!WouterW schreef:Je kan em gewoon laten taxeren bij een Nederlandse schadehersteller/autobedrijf/dealer. Gewoon geld vangen en daarna ergens anders laten herstellen of in je zak steken.Rammi schreef:Ma nog ff een vraag. Als ik het aan de verzekering op geef moet ik dan de auto in nederland laten maken of mag dat ook in het buitenland? Want als hij over een maand naar de spuiter gaat dan gaat hij ook naar Belgie.
Dat taxeren zal je 80 a 90 kosten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je hebt in nederland namelijk bij schade geen herstelplicht.
Mocht er iemand naar vragen gewoon zeggen dat je nog niet weet of je em laat herstellen of gaat verkopen.
Mocht er iemand naar vragen gewoon zeggen dat je nog niet weet of je em laat herstellen of gaat verkopen.
Tis zowiezo niet iets waar je wakkerder van wordt... en al helemaal niet dag in dag uit.Tom schreef:Man, je doet net of je iedere dag van Nijmegen naar je werk in Barcelona moet rijden. Dat stukkie naar waalwijk midden op de dag kun je je ogen toch wel open houden!
Daarbij is het niet midden op de dag, maar twee keer in de spits, waar je minimaal de helft van de tijd in de file rijdt.
ja, beetje door den bosch heengassen, daar is ook niet veel aan. Rijd maar eens een jaar lang elke dag 150 km dezelfde snelwegroute. Denk dat je dan wel anders lult...Tom schreef:Ik zit nog bij een taxibedrijf he. Geloof me maar, ik zit meer op de weg dan de meesten hier![]()

-
- Contacteer:
Dag in dag uit dezelfde snelweg route wordt saai op een gegeven moment. En als je dan vermoeid ben tja dan kan je wel eens ff in slaap sukkelen 

-
- Contacteer:
Dat doe je toch alleen als je nog moet eten? 

Ja klopt ook wel k had mischien ook wel meer maatregelen moeten nemen... maar dat is allemaal achteraf. Iedereen zegt had dit gedaan had zo gedaan.. ma dat is achteraf en nu dus te laat!
Maar goed.. ik ben net naar een schade herstel bedrijf geweest. Ik moet ff met interpolis bellen en dan zeggen dat ik de schade bij hun laat maken en dan maakt hij een rekening voor mij en komt het allemaal goed!
Morgen maar weer ff bellen... Ben blij als het allemaal achter de rug is word er nie vrolijker van..
Maar goed.. ik ben net naar een schade herstel bedrijf geweest. Ik moet ff met interpolis bellen en dan zeggen dat ik de schade bij hun laat maken en dan maakt hij een rekening voor mij en komt het allemaal goed!
Morgen maar weer ff bellen... Ben blij als het allemaal achter de rug is word er nie vrolijker van..
Vandaag de verzekering gebeld en nog ff naar de garage geweest. Vrijdag moet k hem ff bij de garage brengen dan maken ze foto's van de schade. S'avonds hoor ik dan wat ik terug ga krijgen van de verzekering. Dus het komt allemaal goed.
Dan is het alleen nog maar wachten tot het 24 mei is en k hem eindelijk weg kan brengen!

Dan is het alleen nog maar wachten tot het 24 mei is en k hem eindelijk weg kan brengen!

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Zit nu per dag 4 uur in de autoHaas schreef:Tis zowiezo niet iets waar je wakkerder van wordt... en al helemaal niet dag in dag uit.Tom schreef:Man, je doet net of je iedere dag van Nijmegen naar je werk in Barcelona moet rijden. Dat stukkie naar waalwijk midden op de dag kun je je ogen toch wel open houden!
Daarbij is het niet midden op de dag, maar twee keer in de spits, waar je minimaal de helft van de tijd in de file rijdt.
ja, beetje door den bosch heengassen, daar is ook niet veel aan. Rijd maar eens een jaar lang elke dag 150 km dezelfde snelwegroute. Denk dat je dan wel anders lult...Tom schreef:Ik zit nog bij een taxibedrijf he. Geloof me maar, ik zit meer op de weg dan de meesten hier![]()
Sochtends gaat goed, maar smiddags valt het inderdaad wel eens tegen om alert te blijven.
Zal blij zijn dat dinsdag de laatste dag is
Reuver is echt een pleurisend, meer dan 140 km enkele reis
Je hebt echt geluk gehad, bij ons was de schade toen wat erger

Auto was 2 maanden oud

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
@Remy:
als ik jou was, zou ik een nieuwe voorscherm halen bij Renault en een 2e hands nette deur op de kop tikken. Spuiten moeten ze toch! Hoe minder plamuur, hoe minder kans op scheurende lak
En een wereld kost een schermpie en deur ook niet....
als ik jou was, zou ik een nieuwe voorscherm halen bij Renault en een 2e hands nette deur op de kop tikken. Spuiten moeten ze toch! Hoe minder plamuur, hoe minder kans op scheurende lak

-
- Contacteer:
idd plastic kost geen hol zag er 1 op marktplaats btw ! !
Ok bedankt voor de tip. Dat is idd wel waar ja... dat kost de wereld niet nee! Binnenkort maar is kijken. Alleen meteen weer een vraag dan. Is het moeilijk zoon deur te (de) monteren?Haas schreef:@Remy:
Wat bellen?? Mischien linkje ofzo?Ferdy schreef:AOB Beesd maar eens bellen dan !
die deur demonteren stelt geen aarsch voor... wel ff met zijn 2en zijn 
Vergeet je kabels niet die je deur inlopen! Dat als eerste loskoppelen, anders is zo'n deur best zwaar als je die een tijdje vast moet houden...

Vergeet je kabels niet die je deur inlopen! Dat als eerste loskoppelen, anders is zo'n deur best zwaar als je die een tijdje vast moet houden...

-
- Über-Spammer
je kan natuurlijk ook een krik met een blok hout erop onder de deur zetten
weet je zeker dat die niet naar beneden valt bij het loshalen
Vandaag is de schade op de auto getaxeerd... Bijna 2500 euro schade + reparatie kosten... Het geld word nu naar mij overgemaakt. Zodat Kevin hem mooi kan gaan maken.
Binnenkort ff nieuw zei schermpje kopen en ff kijken voor een 2e hands deur. Dan ziet hij er binnenkort weer super uit!
Binnenkort ff nieuw zei schermpje kopen en ff kijken voor een 2e hands deur. Dan ziet hij er binnenkort weer super uit!

Laatst gewijzigd door Rammi op vr 25 apr 2008 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.
al gebeld naar Beesd ?Rammi schreef:Vandaag is de schade op de auto getaxeerd... Bijna 2500 euro schade... Het geld word nu naar mij overgemaakt. Zodat Kevin hem mooi kan gaan maken.

Nog niet. Heb er nog niet zoveel haast mee.. Moet er toch tijd voor maken om het te gaan halen.. druk druk druk.Ferdy schreef:al gebeld naar Beesd ?Rammi schreef:Vandaag is de schade op de auto getaxeerd... Bijna 2500 euro schade... Het geld word nu naar mij overgemaakt. Zodat Kevin hem mooi kan gaan maken.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gemiddeld uurloon van een spuiter ligt al snel tussen de 55 - 65 ex BTW per uur. Ook gebruiken de schadeherstellers het liefst nieuwe onderdelen.Tom schreef:Die schade bedragen gaan tegenwoordig ook nergens meer over
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
maar ook de prijzen van onderdelen gaan echt helemaal nergens over tegenwoordig!!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Heb ook gehoord dat je gelijk andere velgen neemt...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic