JAAA

, hij loopt.
was toch nog weer iets meer werk dan ik had gedacht om hem te laten lopen, kabeltje hier, slangklemmetje daar, die ik maar niet dicht kreeg.
En een hoop geworstel met die grote kap om de koeler, maar toen was het moment ook daar.
Eerst zonder bougies de motor een hele tijd gestart, todat het olielampje uit ging, en toen nog iets langer

Toen de bougies er weer in, bougiekabels eraan en toen.... Starten en lopen

.
Natuurlijk tiktte de stoters als een gek de eerste 15 a 20 minuten, maar dit werd geleidelijk minder.
Voor zover ik kon zien was bij koude motor de oliedruk 5+ bar, dus dik in orde, en bij een warme motor is de druk iets lager vergeleken met mijn oude motor, nu zo'n 1.6 bar bij 2000 toeren bij 95 graden olie temperatuur, hoger in de toeren ben ik nog niet gegaan, kan er namelijk nog niet mee rijden, en onbelast toeren maken lijkt me niet echt tof voor de motor.
Had voor de gein ook nog filmpje gemaakt, beetje lomp filmpje i know, ik wou een andere posten, maar blijkt dat ik die niet eens heb opgenomen
wel kun je hier me uitlaatje mooi horen, het geluid wat ie maakt ie namelijk mooier als ik had gedacht.
http://nl.youtube.com/watch?v=fxPVOpH2kDM
Greetz