Ga je hem zondag ff uitlaten?!
Volgens mij is dit wel 182 pk op de krukas???-PAZ- schreef: Als laatste nog een run gedaan op 0.9 bar en dit gaf 158.8 pk en 220.3 Nm. Niet slecht dacht ik zo![]()
![]()
Hoe zwaar weegt het renaultje dan?-PAZ- schreef: Als ie maar snel van zijn plaats gaat
Paz gaat, als ie het goed doet, onder de 6 seconde zitten met een 0-100 sprintjeindolicious1980 schreef:Hoe zwaar weegt het renaultje dan?-PAZ- schreef: Als ie maar snel van zijn plaats gaat
Binnen 7 seconde te doen voor het standaard sprintje?
Steven ik denk dat je het over 6 cafeseconden hebt ??????Steven schreef:
Paz gaat, als ie het goed doet, onder de 6 seconde zitten met een 0-100 sprintje
En de top zal op de GT ver de teller uitlopen van 220, ik telde de mijne door op 235.
Als jij in het café blijft zitten zal steven het je laten zien.. Of wil je er een krat bier op zetten dat ie het niet haald?indolicious1980 schreef:Steven ik denk dat je het over 6 cafeseconden hebt ??????Steven schreef:
Paz gaat, als ie het goed doet, onder de 6 seconde zitten met een 0-100 sprintje
En de top zal op de GT ver de teller uitlopen van 220, ik telde de mijne door op 235.
Als jij in het café blijft zitten zal steven het je laten zien.. Of wil je er een krat bier op zetten dat ie het niet haald?Gerald schreef:
Steven ik denk dat je het over 6 cafeseconden hebt ??????
indolicious1980 schreef:Hoe zwaar weegt het renaultje dan?-PAZ- schreef: Als ie maar snel van zijn plaats gaat
Binnen 7 seconde te doen voor het standaard sprintje?
DennisT schreef:Wel die van Maurice, dat is op zolder 2,5 jaar geleden ofzo, ik was er toen ook bijFlorus schreef:Da's niet die van Maurice, maar die van SegerDaar reed hij nog met 2 enkele carburateurs.
Ja ik doe een rondje duits bier bij deze.-PAZ- schreef:Dus jij neemt ook kratje bier mee dan![]()
Mijn carb is idd opgeboord naar groep A spec. En de choke klep heb ik eruit gehaalt. Hoofdsproeier is dacht ik een 145 uit mijn hoofd en stationair is ook iets groter dan origeneel. Maar wat die exact is zou ik niet durven zeggen uit mijn hoofdAbel schreef:paz, jij hebt toch een uitgeboorde standaad carb, zonder choke en aangepaste sproeiers he..
wat voor maat sproeiers heb je?
Die zit aan de bijrijders kantSteven schreef:Grote schroef die aan de bestuurderskant in je carb zit geschroefd ff eruit halen en doorblazen.