lHet lijkt me helemaal super om het naast zoŽn Oranje zwart 911 GT3 RS te parkeren

Of wordt de Clio een trackday car
30 - 31 augustusMartijn schreef:Vast een datum prikken?
Ja he!! Denk dat ik maar ga soliciteren als bestuurder van een van die ringtaxi'sSteven schreef:Gewoon wat spontane zondagjes inlassen
Donder jij je barumbanden dan wel weer ff in fde hoek Menno?
Bah zit nu weer op werk, ik wil weer terug...
Wel even vragen of ze daar wel je banden goed monterenindolicious1980 schreef:Ja he!! Denk dat ik maar ga soliciteren als bestuurder van een van die ringtaxi'sSteven schreef:Gewoon wat spontane zondagjes inlassen
Ze zijn wel mooi wit he?indolicious1980 schreef:Ja he!! Denk dat ik maar ga soliciteren als bestuurder van een van die ringtaxi'sSteven schreef:Gewoon wat spontane zondagjes inlassen
Ja man het zijn leuke auto's al moet ik zeggen dat ik die witte M3coupe's die er ook stonden niet super vond, ik zou zelf gaan voor een andere kleur.Steven schreef:
Ze zijn wel mooi wit he?
Hehehe ik ga ze aankomende vrijdag even omgooienAlex Los schreef:
Wel even vragen of ze daar wel je banden goed monteren
Denk dat ik maar eens een takelwagen aan ga schaffen... $$$$$Nurburgring.nl schreef:Veel schade helaas. 08:20 lag de eerste rent-a-racecar op zn dak...
Nieuwe ringtaxi-chauffeur reed aan het begin van de middag schade aan het begin van hohenrain.
Natte ring blijft tricky.
+ 1Steven schreef: Bah zit nu weer op werk, ik wil weer terug...
Tja wie vroeg naar bed gaat, moet wakker blijvenChris schreef:Twee uur lang heb ik redelijk lekker gelegen, totdat die vervelende Haas me om 02:15 wakker belde, of hij naar binnen mocht.... Geen probleem, Freund!![]()
Achteraf had ik hem buiten moeten laten staan... Het leek wel of ik die nacht op een houtzagerij lag ten tijde van WW2...![]()
Ik sliep ook aan de overkant.Martijn schreef:Klopt, die bedoel ik.
Er waren daar 7 kamers:
1 MartijnG
2 Chris en Jochem
3 Tim en Els
4 Paz en Mario
5
6
7
Pm me je bankgegevens svp, dan maak ik het over.
Iets droge humor van Menno.....,-jo- schreef:Menno zen monster kon waarschijnlijk geen grip krijgen ? Heeft ie gereden ?
Wij zaten daar ook, Maarten en ik, maar wat mijn betreft haal je er idd maar iets leuks van.Jochem de Haas schreef:Wat mij (en ik denk ook chris) betreft koop je er maar iets van, voor jezelf .....als presentje voor de organisatie van een mooi weekend
Ivo van Achthoven schreef:Iets droge humor van Menno.....,-jo- schreef:Menno zen monster kon waarschijnlijk geen grip krijgen ? Heeft ie gereden ?
" nou jongens die M5 Ringtaxi is ook zo snel nog niet...., ik liep op het rechte stuk de bocht uit komende gewoon in op die BMW..."
Wel bizar hoor Menno..
npMerijn schreef: Zaterdag als laatste uit bed, maar nog gebroken en als een gek een broodje naar binnen zitten duwen, aangezien Haasje al een uur op ons stond te wachten. Sorry, man!![]()
zo kennen we em,Ivo van Achthoven schreef:Iets droge humor van Menno.....,-jo- schreef:Menno zen monster kon waarschijnlijk geen grip krijgen ? Heeft ie gereden ?
" nou jongens die M5 Ringtaxi is ook zo snel nog niet...., ik liep op het rechte stuk de bocht uit komende gewoon in op die BMW..."
Wel bizar hoor Menno..
Effe in het kort:Ferdy schreef:heeft Menno geen projecttopic hier ?
wordt nu wel erg nieuwsgierig...
meer, laatst had ie ondanks het sper en slicks wheelspin in 5de op de testbank. Ik gok richting de 300 en het koppel wil ik geeneens weten *jaloers*Merijn schreef:Effe in het kort:Ferdy schreef:heeft Menno geen projecttopic hier ?
wordt nu wel erg nieuwsgierig...
- 2.0 16V Willi-blok met een setje gesmede zuigers en wellicht meer (bij mij niet bekend)
- Op cilinder 1 en 4 zit een Garett T28 en op 2 en 3 zit er nog 1
- Throttle bodies
- Chargecooler
Over het vermogen is volgens mij niet zoveel bekend, maar 250 PK aan de wielen zal ie toch wel hebben?