Wordt toch mijn eerste ronden, dus zal het nog wel voorzichtig doen. Overstuur, dat was toch puur omdat jij naast me zatMartijn schreef:Denk je om het overstuur in Wehrseifen.Gerald schreef:Met de Coupe dieshel.Ronnie B. schreef: ga je met je bs?
De BS heeft geen APK.
RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
kdenk dat ik ook liever iemand met ring ervaring naast me heb zitten de eerste ronde.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Degene met zo ongeveer de meeste ervaring.. (martijn brouwer) die durft niet naast een ander te zitten. Dus geloof dat we het samen maar moeten uitzoekenGeert schreef:kdenk dat ik ook liever iemand met ring ervaring naast me heb zitten de eerste ronde.
Project: GTT Blue Sport
jaTim_Coupe schreef:Martijn, waar zijn jullie er toen eraf geschoten? In die 2e bocht naar rechts?

ben je gek....Martijn schreef:Me 2. Verder niet last minute ook.Haas schreef:Vanavond nog de remmen wisselen, nog geen tijd voor gehad deze week![]()
![]()

ja....Chris schreef:Is dat Rob z'n bochie?!
ik zoek ook niet zozeer iemand die mij de kneepjes van het ring rijden kan vertellen en die mij gaat pushen maar gewoon iemand die mij waarschuwt voor verradelijke bochtjes.Gerald schreef:Degene met zo ongeveer de meeste ervaring.. (martijn brouwer) die durft niet naast een ander te zitten. Dus geloof dat we het samen maar moeten uitzoekenGeert schreef:kdenk dat ik ook liever iemand met ring ervaring naast me heb zitten de eerste ronde.
Ik wil wel een rondje met je mee hoor Geert. Ken zelf ook niet die hele Ring uit m'n hoofd maar wat rotpunten kan ik je wel aanwijzen.Geert schreef:ik zoek ook niet zozeer iemand die mij de kneepjes van het ring rijden kan vertellen en die mij gaat pushen maar gewoon iemand die mij waarschuwt voor verradelijke bochtjes.Gerald schreef:Degene met zo ongeveer de meeste ervaring.. (martijn brouwer) die durft niet naast een ander te zitten. Dus geloof dat we het samen maar moeten uitzoekenGeert schreef:kdenk dat ik ook liever iemand met ring ervaring naast me heb zitten de eerste ronde.
Verder is het gewoon noodzaak dat je echt rustig aan doet. Rustig op je gemak die baan verkennen en zorg dat als er snellere auto's achter je zitten of als je die aan ziet komen, ga lekker rechts rijden en doe je knipperlicht naar rechts aan. Dan is het voor hun duidelijk dat je ze er langs wil laten en jij rechts blijft.
Laat je vooral niet opjagen als er iemand achter je zit die sneller is, dan ga je fouten maken.
en fouten = boem
-
Dus het is gewoon links inhalen daar
???
Ik heb net mn banden voor op 2.5 en achter op 2.4 bar gezet.
Wat een stuiterbak nu....
Ik hoorde zelfs van iemand die voor 2.7 deed.
Hoeveel doen jullie allemaal?
Wat heb ik zin in dit weekend zeg....

Ik heb net mn banden voor op 2.5 en achter op 2.4 bar gezet.
Wat een stuiterbak nu....
Ik hoorde zelfs van iemand die voor 2.7 deed.
Hoeveel doen jullie allemaal?
Wat heb ik zin in dit weekend zeg....

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
3 bar
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gerald schreef:Degene met zo ongeveer de meeste ervaring.. (martijn brouwer) die durft niet naast een ander te zitten. Dus geloof dat we het samen maar moeten uitzoekenGeert schreef:kdenk dat ik ook liever iemand met ring ervaring naast me heb zitten de eerste ronde.

Alle normale verkeersregels gelden daar. Zet alsjeblieft uit je hoofd dat je gaat circuitrijden.indolicious1980 schreef:Dus het is gewoon links inhalen daar???

@Goossens: het is je fiets niet.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
3 bar? voor en achter???MartijnG schreef:3 bar
-
Ik heb trouwens net een klap op mn lip en eentje op mn neus gehad van een asociale Golf rijder. Zie topic" wist u dat"
Als er morgen in Venlo een pinda met een dikke neus aankomt weten jullie dat ik het ben
(al hoop ik dat het niet gaat opzwellen)
Als er morgen in Venlo een pinda met een dikke neus aankomt weten jullie dat ik het ben

3 bar zou ik er niet in doen, dan ga je de 1e bocht er al afindolicious1980 schreef:3 bar? voor en achter???MartijnG schreef:3 bar

Voor rij ik zelf met of 2,3 en achter 2,1. Ik zou als ik jou was even kijken naar wat er in je boekjes staat. Die waardes zou ik gewoon aanhouden. Wat je er nu in hebt zitten is teveel.
Voor de mensen die voor de snelste tijd gaan, hier vinden jullie de ideale lijnen...
http://guildhouse.net/BMW330Ci/nordschleife.pdf
http://guildhouse.net/BMW330Ci/nordschleife.pdf
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
al ben ik bang dat t dit weekend iets te druk is om echt lijnen te kunnen rijden 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo, auto gewassen, remblokken gemonteerd, sportfilter erop, nu alleen nog douchen en tas inpakken. Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Tom schreef:ik ook iig. Nu is alleen de grote vraag morgen. Ga we voor de korte of lange mouwen

zo stond ik net ook voor de kast
Immer wieder die verdammte Holländer
Martijn schreef:Zo, auto gewassen, remblokken gemonteerd, sportfilter erop, nu alleen nog douchen en tas inpakken. Had ik al gezegd dat ik er zin in heb?
De gtt staat ook klaar, tas is gepakt. Wassen ga ik de auto niet meer doen en remblokken heb ik nog mee. Kan ik daar altijd nog vervangen indien nodig
R5GTT. Drive it like you stole it
wat is het laatste weerbericht daar eigelijk?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Morgen droog, 8 graden. Zondag lichte regen, 6 graden.
Winterjas....
Winterjas....
al het goeie komt van boven 

-

Alleen mijn scheerapparaat is net vast gelopen.

ach... ik heb er zin in!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Toch wel? Remmen doet hij nu goed, wel vreemd dat die zuiger vastzat. 

-
- Contacteer:
Wens jullie allen vast veel plezier daar

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
hmpfMartijn schreef:Morgen droog, 8 graden. Zondag lichte regen, 6 graden.
Winterjas....