ACT: Films&Series
Lars and the real girl
9/10
serieuze, maar soms ook humoristische film over een autistische jongeman die een "relatie" aangaat met een real doll (opblaaspop) omdat ie een echte relatie niet aankan
erg mooi verfilmd !
(Y)(Y)
9/10
serieuze, maar soms ook humoristische film over een autistische jongeman die een "relatie" aangaat met een real doll (opblaaspop) omdat ie een echte relatie niet aankan
erg mooi verfilmd !

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
haha wat is dat geweldig zeg op RTL7, oldskool baywatch 

Zit je weer tieten te staren 

Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Contacteer:
Hehe ik had er ook geen hoogstaande actiefilm van verwacht eigenlijk, maar meer zo'n wazige film als Lucky number slevin of Smon' Aces en in dat rijtje past hij perfect voor mij 
Gewoon een no-nonsense actiefilm op zijn tijd is ook wel eens lekker
Crank is trouwens ook erg vermakelijk met Jason Strathem (of hoe je het ook spelt). Maar verwacht er ook niks meer van dan volledig onzinnige over the top actie
Laatst ook nog begonnen aan die advocaten film met George Clooney, maar wat een troep was dat
op 1/3 maar afgehaakt.

Gewoon een no-nonsense actiefilm op zijn tijd is ook wel eens lekker

Crank is trouwens ook erg vermakelijk met Jason Strathem (of hoe je het ook spelt). Maar verwacht er ook niks meer van dan volledig onzinnige over the top actie

Laatst ook nog begonnen aan die advocaten film met George Clooney, maar wat een troep was dat

Reno-loos
-
- Contacteer:
girls gone wild,don&ad

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
owja sorry, jij bent meer van de bareback riders ofzo?Merijn schreef:hahaha... Gadverdamme, Paul!

Forgetting Sarah MarshallMerijn schreef:Iemand nog wat aanraders? Ik wil op de 1000 GB download komen deze maand...

Als die al te downen is, moet hier nog uitkomen.
T is een 'romantische komedie' maar ik vond m héél erg de moeite waard, toch hardop moeten lachen van de week in de bios.
8/10 om t zo maar te noemen
T is een 'romantische komedie' maar ik vond m héél erg de moeite waard, toch hardop moeten lachen van de week in de bios.
8/10 om t zo maar te noemen

ligt http://www.imdb.com er bij jullie ook uit of ligt dat aan mij? 

Gisteren Sex and the city in de bios gezien... was een leuke film met de bekende karakters. Wel ff wennen aan de verschillende verhaallijnen door elkaar (in de serie werkt dat toch net iets anders). Maar al met al een leuke film voor vrouwen 
-
- Über-Spammer
Welke bios ben je geweest? Rembrandt of Blikken?
Mn vriendin is toevallig gisteravond er ook naartoe geweest...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Nee, moest leren voor mn tentamens he
...
Kerel, zie je mij zitten tussen al die zwijmelende meiden

Kerel, zie je mij zitten tussen al die zwijmelende meiden

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ben gistermiddag naar de bios in Apeldoorn geweestMartijnG schreef:Welke bios ben je geweest? Rembrandt of Blikken?
en t opmerkelijkste was nog... 7 bezoekers maar: ik zat er met een vriendin van me en nog 5 jongetjes in de leeftijd van 12 tot 16 ofzo

Edit: en ja Martijn, ik zie jou rustig in de bios zitten bij SATC
Kep vandaag In Bruges gezien, gaat over een stel huurmoordenaars die in Brugge gestationeerd zitten, wachtend op een telefoontje.
Ik vond het echt een meesterlijke film ene moment heel traag en andere moment retesnel. Lekker Iers taalgebruik en nog best aardig plot ook.
In mijn optiek: 8,5
Kep laatst ook Hancock gezien, vond em wel grappig maar niet echt heel spectaculair en je moet wel een beetje van W. Smith houden. Toch nog een 7- tje
Nog een paar weken terug de film The Happening gezien, omg wat zat die slecht in elkaar zeg. 5-, omdat we door eigen commentaar toe te voegen toch nog konden lachen
(werd niet in dank afgenomen door andere biosgangers
)
Ik vond het echt een meesterlijke film ene moment heel traag en andere moment retesnel. Lekker Iers taalgebruik en nog best aardig plot ook.
In mijn optiek: 8,5

Kep laatst ook Hancock gezien, vond em wel grappig maar niet echt heel spectaculair en je moet wel een beetje van W. Smith houden. Toch nog een 7- tje
Nog een paar weken terug de film The Happening gezien, omg wat zat die slecht in elkaar zeg. 5-, omdat we door eigen commentaar toe te voegen toch nog konden lachen